quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is niet echt niet koud buiten, dus doe maar een kortje aan
Nou ik ben in de Eerste Divisie in veel stadions geweest, dat is ook niet altijd een feestquote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje is aangekomen in de fabriekshal in Arnhem
Stadion ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
Ik heb altijd wel een beetje een zwak voor vitesse gehad.quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef ValHallen het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die voor Vitesse durven te zijn.
Dat is nooit een feest, je zult toch naar veendam moeten, dat wens je niemand toequote:Op zondag 20 november 2011 12:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik ben in de Eerste Divisie in veel stadions geweest, dat is ook niet altijd een feest
Mijn (aangetrouwde) oom is voor Vitesse want hij komt uit Arnhem.quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef ValHallen het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die voor Vitesse durven te zijn.
Ach ja, het is altijd wel leuk eigenlijk, je komt nog eens ergensquote:Op zondag 20 november 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nooit een feest, je zult toch naar veendam moeten, dat wens je niemand toe
Ja? Zwolle gaat eraan?quote:Op zondag 20 november 2011 12:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd wel leuk eigenlijk, je komt nog eens ergensMaar ja, volgend jaar weer Eredivisie
Ik heb gekozen voor skyrim.quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Of zal ik heel de dag lui gaan zijn, en lekker gaan gamen
Moet even MW3 nog uitspelen
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spelquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor skyrim.
Pas een uurtje gespeeld, maar is super vet
Als Sparta zo blijft spelen zoals de laatste wedstrijden spelen ze volgend jaar Europees omdat de beker gewonnen wordtquote:
Rpgquote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spel
Nerdgamequote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spel
Dat trekt mijn pc niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
Skyrim moet je wel spelen op de PC met een controller anders is het kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |