Loop je te fappen op je zusje? WAT IS HET?quote:Op zondag 20 november 2011 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, gewoon, dit mag niet, dit klopt niet en is respectloos, maar het is er toch.
Ik ben dus niet de enige die er geen kont van snapt.quote:Op zondag 20 november 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je te fappen op je zusje? WAT IS HET?![]()
Misschien overweegt hij SPH te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 10:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die er geen kont van snapt.
Nu moet ik wel zeggen dat het best vermakelijk is om mysterieus te doen (liefst ook zonder reden ofzo) en dan mensen te zien spartelen en redenen verzinnen enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 10:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat heeft aandacht nodig dus hij doet mysterieus
Misschien ziet hij in dat iemand dumpen via de mail respectloos is?quote:Op zondag 20 november 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien overweegt hij SPH te doen.
Zou het uitmaken wat voor een persoonlijkheid de gedumpte persoon heeft, of is het voor iedereen gelijk?quote:Op zondag 20 november 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien ziet hij in dat iemand dumpen via de mail respectloos is?
Ja.quote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Kennen mensen het gevoel dat je wakker wordt en je neus echt ontzettend verstopt zit?
Ja helaas wel.quote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Kennen mensen het gevoel dat je wakker wordt en je neus echt ontzettend verstopt zit?
En nu maar snel Kyra uitlaten!quote:Op zondag 20 november 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wat heb ik lekker geslapen
Van 22:00 tot nu
Dat is al gebeurdquote:Op zondag 20 november 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu maar snel Kyra uitlaten!
Ik kruip zometeen mijn bed uit en ik ga denk ik voor een lekker broodje döner. En dan lekker heen en weer bussen ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is al gebeurdik mag om 12 uur weer
Gister pizza op, viel niet lekker. Vanavond denk ik döner voor mijquote:Op zondag 20 november 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kruip zometeen mijn bed uit en ik ga denk ik voor een lekker broodje döner. En dan lekker heen en weer bussen ofzo.
Loon per vier weken krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister pizza op, viel niet lekker. Vanavond denk ik döner voor mij
Vandaag denk ik lui zijn, net als gisteren.
Ow en de adm doen. Erg irritant uitkering per 4 weken
Ik wil een baan! Nu!
Ja, Melting heeft gedraaid, en Morph ook volgens mij. En nog wat anderen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef WickedTunes het volgende:
doet de stream het weer? Heeft er gister weer iemand kunnen draaien?
Melting, altijd een worshippy waard.quote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Melting heeft gedraaid, en Morph ook volgens mij. En nog wat anderen.
Ik heb het nog geen dag uitgemaakt en nu ben ik alweer tot in mijn oren verliefd.quote:Op zondag 20 november 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je te fappen op je zusje? WAT IS HET?![]()
Op je zusje?quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen dag uitgemaakt en nu ben ik alweer tot in mijn oren verliefd.
uit met F? tjee...quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen dag uitgemaakt en nu ben ik alweer tot in mijn oren verliefd.
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey whore, do you want to be my fuckface?
Waarom las ik duckface?quote:Op zondag 20 november 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey whore, do you want to be my fuckface?
Wacht even.quote:Op zondag 20 november 2011 11:25 schreef Snuf. het volgende:
Stuur me een foto of facebook link of allebei Nathan
nee dat is kut, en komt niet uit met mijn maandlastenquote:
Ja, dat ligt denk ik aan het vermoedelijke feit dat je dat woord een stuk vaker hebt gelezen/gezien.quote:
mij ook. Nieuwschierig manquote:
Ik snap precies wat je bedoelt, want mijn loon ging ook per 4 weken. Maar ik vond dat dus wel chill. Gewoon opeens op de tiende geldje krijgen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is kut, en komt niet uit met mijn maandlasten
Die worden allemaal afgeschreven tussen 22e en 1e van de maand
Nu bijvoorbeeld heb ik maar van 1 t/m 11 nov gekregen, en nu moet 4 weken wachten, maar heb nu wel minder.. Snap je wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |