Lief!quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brak
Goeie droom wel.quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brak
Ik dacht, ik doe eens lekker rebels.quote:Op zondag 20 november 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
HE MAAR VALHALLEN!
Waarom had jij, met movember nota bene, geen stoppelbaard?
Maar jij hebt een goede reden daarvoorquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook moeite met slapen vannacht.
Erik is in luuuuuuvquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook moeite met slapen vannacht.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vandaag echt zorgen voor döner, anders gaat mijn lichaam schreeuwen.
Ik heb ook goed geslapenquote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Was ik nu weer de enige die gewoon als een roosje heeft geslapen?
Ik weet het niet hoorquote:
De wanhopige romanticus in me knikt van ja.quote:Op zondag 20 november 2011 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, kan je zoiets zeggen na iemand een keer anderhalf uur gezien te hebben
?
Care to elaborate?quote:Op zondag 20 november 2011 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, gewoon, dit mag niet, dit klopt niet en is respectloos, maar het is er toch.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De wanhopige romanticus in me knikt van ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |