Je bent gewild jongenquote:Op zondag 20 november 2011 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Drunken voicemail in dit gevalHet moet niet gekker worden
Ik ken dat.... toevallig ook helemaal emotioneel?quote:Op zondag 20 november 2011 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Drunken voicemail in dit gevalHet moet niet gekker worden
Ja best welquote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken dat.... toevallig ook helemaal emotioneel?
Das idd net iets teveel van het goedequote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Raaawrrr!!Maar Delft is voor mij iets te ver om even ernaar toe te wippen
quote:Op zondag 20 november 2011 02:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En haar terugbellen met dit nummer op de achtergrond
Die snapt er waarschijnlijk niets van!quote:Op zondag 20 november 2011 02:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En haar terugbellen met dit nummer op de achtergrond
Ik weet dat ze in het westen slecht zijn in Duits, maar dit begrijpt ze welquote:Op zondag 20 november 2011 02:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die snapt er waarschijnlijk niets van!
Bellen dan!quote:Op zondag 20 november 2011 02:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in het westen slecht zijn in Duits, maar dit begrijpt ze wel
Op dit moment: TV kijken, radio luisteren, en topic volgenquote:
Geniaal gedraaidquote:Op zondag 20 november 2011 02:31 schreef Melting het volgende:
Nou luitjes..... dat was het laatste nummer.
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn random muziekjes.
Ik wel i.i.g.
Na dit outro ga ik eruit, en komt de bot erin.
Welterusten en tot de volgende zitting!
Was superquote:Op zondag 20 november 2011 02:31 schreef Melting het volgende:
Nou luitjes..... dat was het laatste nummer.
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn random muziekjes.
Ik wel i.i.g.
Na dit outro ga ik eruit, en komt de bot erin.
Welterusten en tot de volgende zitting!
quote:
Thanks! Jullie bedankt voor het luisteren.quote:Op zondag 20 november 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geniaal gedraaid![]()
Slaap lekker
quote:
Niet zo heel veel meer ben ik bangquote:
Die baby kan daar niks aan doenquote:Op zondag 20 november 2011 07:57 schreef sararaats het volgende:
Ugh ik ga straks die bleitbaby van de buren achter het behang plakken met stevige duct-tape. Het is GVD 8 uur en zondag
Misschien heb je toch gelijk maar dat kind bleit dag en nacht.quote:Op zondag 20 november 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die baby kan daar niks aan doen
Slim cadeau!quote:Op zondag 20 november 2011 08:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Misschien heb je toch gelijk maar dat kind bleit dag en nacht.
Verder alles oké hier en ik ga straks/vanavond bij m'n ouders eten.
Ons pa heeft een frietensnijder gekregen voor z'n verjaardag en die wordt vanavond getest.
Hier valt het ook niet mee, om wakker te worden.quote:
Jawel..... even denken wie....quote:Op zondag 20 november 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Is er niemand die gedraaid heeft gisteravond van 22:00 tot 23:00?
M'n suikerwafel heeft ook niet geholpen, dan maar het grof geschutquote:Op zondag 20 november 2011 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier valt het ook niet mee, om wakker te worden.
Het was Zokunen.quote:Op zondag 20 november 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Is er niemand die gedraaid heeft gisteravond van 22:00 tot 23:00?
Toch geen koffie?quote:Op zondag 20 november 2011 09:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
M'n suikerwafel heeft ook niet geholpen, dan maar het grof geschut
Ow... van JJH!quote:Op zondag 20 november 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oke zet ik die er nog even op
En van wie heb jij de top 10 gedraait?
ga ik regelenquote:Op zondag 20 november 2011 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow... van JJH!![]()
En wil je er voor volgende week de top 10 van Heloef op zetten.
Mijn dank is groot. Zoals altijd.
he bahquote:Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef Melting het volgende:
Zow... ik heb mijn ontbijt weer op.
Half litertje Goede morgen ananas-banaan-passievrucht!
Ik kan er weer tegen.
Dat doet me eraan denken een afspraak te maken bij de tandarts. Er moet een tand getrokken worden die in de weg zit.quote:Op zondag 20 november 2011 09:28 schreef Melting het volgende:
Gisterenavond is een stuk kies afgebroken. Zit nu een scherp randje en dat is f*cking irritant.
Kunnen ze de tand niet een beetje bijschaven?quote:Op zondag 20 november 2011 09:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken een afspraak te maken bij de tandarts. Er moet een tand getrokken worden die in de weg zit.
M'n tong ligt elke keer open.
Dat kan maar eigenlijk is die teveel en duwt m'n andere bijtertjes scheef.quote:Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen ze de tand niet een beetje bijschaven?
Goedemorgen. Je bent er alweer vroeg bij.quote:
Aha... dan is eruit idd misschien wel beter.quote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat kan maar eigenlijk is die teveel en duwt m'n andere bijtertjes scheef.
Ja, ik moet zo werken. Ik heb een niet nader te verklaren hoofdpijn, maar afgezien van dat voel ik me nog best tof.quote:Op zondag 20 november 2011 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Je bent er alweer vroeg bij.
Aha.... mooi zo.quote:Op zondag 20 november 2011 09:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo werken. Ik heb een niet nader te verklaren hoofdpijn, maar afgezien van dat voel ik me nog best tof.
Dankjewel. Ik zal vanavond wel weer janken dat ik me kut voel ditdat. Maargoed ik heb vrienden die me opvangen, dat is wel een fijn ideequote:Op zondag 20 november 2011 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... mooi zo.
Werk ze dan zo meteen!
Komt wel weer goed. Heeft gewoon even tijd nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 09:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal vanavond wel weer janken dat ik me kut voel ditdat. Maargoed ik heb vrienden die me opvangen, dat is wel een fijn idee
Een kussende smiley op je hoofd?quote:
Ik ook met mijn goede bedoelingen,wat denk ik wel nietquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Een kussende smiley op je hoofd?![]()
![]()
(Geintje)
quote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook met mijn goede bedoelingen,wat denk ik wel niet
Als je niet hoef te werken: lekker luie zondag houden, filmpje kijken ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat nachten waarin je voor geen meter slaapt en je bij het wakker worden al weet dat het een brakke kutdag wordt.
Veel films kijken jaquote:Op zondag 20 november 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je niet hoef te werken: lekker luie zondag houden, filmpje kijken ofzo?
Broeder ik voel je. En dan ook nog zo'n kutdroom.quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat nachten waarin je voor geen meter slaapt en je bij het wakker worden al weet dat het een brakke kutdag wordt.
Mijn droom was best te pruimen geloof ik. Maar vertel de jouwe eens.quote:Op zondag 20 november 2011 10:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broeder ik voel je. En dan ook nog zo'n kutdroom.
Dat was vrijdag dus, ik heb in die nacht geen meter geslapen. Maar goed ook, want slapend in de Woodys gaat niet goed.quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brakquote:Op zondag 20 november 2011 10:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn droom was best te pruimen geloof ik. Maar vertel de jouwe eens.
Lief!quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brak
Goeie droom wel.quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brak
Ik dacht, ik doe eens lekker rebels.quote:Op zondag 20 november 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
HE MAAR VALHALLEN!
Waarom had jij, met movember nota bene, geen stoppelbaard?
Maar jij hebt een goede reden daarvoorquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook moeite met slapen vannacht.
Erik is in luuuuuuvquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook moeite met slapen vannacht.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vandaag echt zorgen voor döner, anders gaat mijn lichaam schreeuwen.
Ik heb ook goed geslapenquote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Was ik nu weer de enige die gewoon als een roosje heeft geslapen?
Ik weet het niet hoorquote:
De wanhopige romanticus in me knikt van ja.quote:Op zondag 20 november 2011 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, kan je zoiets zeggen na iemand een keer anderhalf uur gezien te hebben
?
Care to elaborate?quote:Op zondag 20 november 2011 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, gewoon, dit mag niet, dit klopt niet en is respectloos, maar het is er toch.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De wanhopige romanticus in me knikt van ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |