Kunnen ze de tand niet een beetje bijschaven?quote:Op zondag 20 november 2011 09:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken een afspraak te maken bij de tandarts. Er moet een tand getrokken worden die in de weg zit.
M'n tong ligt elke keer open.
Dat kan maar eigenlijk is die teveel en duwt m'n andere bijtertjes scheef.quote:Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen ze de tand niet een beetje bijschaven?
Goedemorgen. Je bent er alweer vroeg bij.quote:
Aha... dan is eruit idd misschien wel beter.quote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat kan maar eigenlijk is die teveel en duwt m'n andere bijtertjes scheef.
Ja, ik moet zo werken. Ik heb een niet nader te verklaren hoofdpijn, maar afgezien van dat voel ik me nog best tof.quote:Op zondag 20 november 2011 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Je bent er alweer vroeg bij.
Aha.... mooi zo.quote:Op zondag 20 november 2011 09:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo werken. Ik heb een niet nader te verklaren hoofdpijn, maar afgezien van dat voel ik me nog best tof.
Dankjewel. Ik zal vanavond wel weer janken dat ik me kut voel ditdat. Maargoed ik heb vrienden die me opvangen, dat is wel een fijn ideequote:Op zondag 20 november 2011 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... mooi zo.
Werk ze dan zo meteen!
Komt wel weer goed. Heeft gewoon even tijd nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 09:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal vanavond wel weer janken dat ik me kut voel ditdat. Maargoed ik heb vrienden die me opvangen, dat is wel een fijn idee
Een kussende smiley op je hoofd?quote:
Ik ook met mijn goede bedoelingen,wat denk ik wel nietquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Een kussende smiley op je hoofd?![]()
![]()
(Geintje)
quote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook met mijn goede bedoelingen,wat denk ik wel niet
Als je niet hoef te werken: lekker luie zondag houden, filmpje kijken ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat nachten waarin je voor geen meter slaapt en je bij het wakker worden al weet dat het een brakke kutdag wordt.
Veel films kijken jaquote:Op zondag 20 november 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je niet hoef te werken: lekker luie zondag houden, filmpje kijken ofzo?
Broeder ik voel je. En dan ook nog zo'n kutdroom.quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat nachten waarin je voor geen meter slaapt en je bij het wakker worden al weet dat het een brakke kutdag wordt.
Mijn droom was best te pruimen geloof ik. Maar vertel de jouwe eens.quote:Op zondag 20 november 2011 10:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broeder ik voel je. En dan ook nog zo'n kutdroom.
Dat was vrijdag dus, ik heb in die nacht geen meter geslapen. Maar goed ook, want slapend in de Woodys gaat niet goed.quote:Op zondag 20 november 2011 09:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik droomde dat naat bij mij kwam en ik gaf hem de hele tijd een kus en hij deed er niks tegen. En ik wou ook echt alleen een kus, meer niet. Dus ik heb de hele droom naat kusjes lopen geven. Ik had wel een leeg gevoel toen ik wakker werd. Verder was ik gewoon brakquote:Op zondag 20 november 2011 10:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn droom was best te pruimen geloof ik. Maar vertel de jouwe eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |