Ik pak een dweilquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Muhaha op de vraag dat we een tweede date niet steeds moeten blijven uitstellen:
"Oh nee dat zeker niet, dat duurt te lang voor me. Daar ben je te lief en te leuk voor, mag je niet lang laten wachten natuurlijk"
Nou veeg mij maar op![]()
.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Muhaha op de vraag dat we een tweede date niet steeds moeten blijven uitstellen:
"Oh nee dat zeker niet, dat duurt te lang voor me. Daar ben je te lief en te leuk voor, mag je niet lang laten wachten natuurlijk"
.
dwijl ?quote:
Wat een hosselaar zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dit lijkt ergens opquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Leuk voor je!quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
hehequote:
Nee, niet echt. Maar dan nog, ik ben ook maar mens.quote:
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?quote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook zo iemand die helemaal in te pakken is met een paar lieve woordjes. Makkelijkste pick-up ooit.
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dan nog, ik ben ook maar mens.
HAHA NATAN ZIJ MIST WT GRAPIG ZECH XDquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?
Die mist hangt hier al, en flink ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA NATAN ZIJ MIST WT GRAPIG ZECH XD
Godsammequote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mist hangt hier al, en flink ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |