Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?
Heb jij al Snow Patrol gebatst?quote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Broeder. Nog nieuwe muziek geluisterd?
Herkenbare shitquote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebben. Of teruggaan naar hun ex
.
MWah dan moet deze date je zelfvertrouwen ook een beetje een boost geven he?quote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebben. Of teruggaan naar hun ex
.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
MWah dan moet deze date je zelfvertrouwen ook een beetje een boost geven he?
Niet?quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Leuk clubje, geen gerommel in bestuur, prestaties zijn matig, maar de performance is om af te likken met die jonge spelers doorgaans
Ik heb niks gehosseld jongen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit hier nu al 2 uur te wachten tot jij online komt, vertel me alles over je hossel.
Ah, dus jij maakt misbruik van wilsonbekwame meisjes?quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehosseld jongen.
Ik dacht dat ze een grap maakte maar ze was zo dronken dat ze het nog daadwerkelijk deed.
Wobbiquote:
Insgelijks, waerde wobbi, insgelijks. En wat doet u op deze stralende zondagmiddag?quote:Op zondag 20 november 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wobbi
Wat leuk u hier te treffen.
Vertel ons eens dingen die we niet weten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een teletekst supporter en hoor alleen maar van voetbalshit tijdens journaals...
In bed liggenquote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Insgelijks, waerde wobbi, insgelijks. En wat doet u op deze stralende zondagmiddag?
Meh lag ik dat nog maarquote:
Oh ik dacht dat copuleren dat was!quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is echt de beste zondagse besteding die er is!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gecombineerd worden.
Is lastig op een zondag wanneer de winkels niet open zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik doe het altijd in pashokjes van de V&D.
Vroeg je gewoon of ze wilde zoenen ofzo dan?quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehosseld jongen.
Ik dacht dat ze een grap maakte maar ze was zo dronken dat ze het nog daadwerkelijk deed.
Klinkt alsof je nog nooit gezoend hebtquote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je amandelen hebt zitten likken met een deerne die je niet kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |