abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104489581

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

Iedereen is welkom, behalve Yvonne, xxx robin

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-11-2011 21:49:32 ]
pi_104489599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER: big pic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Deze blijft ook zo geniaal _O-

[ afbeelding ]
_O-
pi_104490040
Redelijke TT.
pi_104490091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef redboyke het volgende:
er is blijkbaar een manga van mirai nikki maar is in zwart wit :{
Wen er maar aan.

Alle manga's zijn zwart/wit m.u.v. een paar speciale edities of de cover natuurlijk :+
pi_104490369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wen er maar aan.

Alle manga's zijn zwart/wit m.u.v. een paar speciale edities of de cover natuurlijk :+
is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.
waarom maken ze dat niet in kleur?
da's een van de redenen waarom ik de strip van de rode ridder amper gelezen heb en altijd suske en wiske of jommeke of kiekeboe pakte.
pi_104490458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.
waarom maken ze dat niet in kleur?
da's een van de redenen waarom ik de strip van de rode ridder amper gelezen heb en altijd suske en wiske of jommeke of kiekeboe pakte.
Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.

Op mijn Galaxy S vind ik het goed leesbaar hoor :Y
  donderdag 17 november 2011 @ 21:01:54 #7
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104490689
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat had ik door, maar ik vroeg me dus af hoe dat kan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kan ;)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104490693
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.

Op mijn Galaxy S vind ik het goed leesbaar hoor :Y
ik heb een galaxy S samen met manga watcher app
maar vind het te klein eigenlijk. vind het wel goed dat die strips klein zijn dan zijn die vlug gedownload met m'n 3G als ik binnenkort een tablet heb worden er dan grotere images gedownload of blijft dat dezelfde grote maar word dat geupscaled ofzo?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:03:29 ]
pi_104490893
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb een galaxy S samen met manga watcher app
maar vind het te klein eigenlijk. vind het wel goed dat die strips klein zijn dan zijn die vlug gedownload met m'n 3G als ik binnenkort een tablet heb worden er dan grotere images gedownload of blijft dat dezelfde grote maar word dat geupscaled ofzo?
Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein is in bestandsgrootte.

Op dit moment wordt het eigenlijk "gedownscaled". Vergelijk het met een TV die geen HD ondersteunt, maar waar je wel HD op kijkt. Of een HD-TV waarmee je lage resolutie films kijkt.

Eigenlijk kan je het beter vergelijken met monitors. De grote van het scherm zorgt ook niet gelijk dat het "geupscaled" wordt. Geen reden om zorgen te maken dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:08:56 ]
pi_104491113
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein blijft.

Op dit moment wordt het eigenlijk "gedownscaled". Vergelijk het met een TV die geen HD ondersteunt, maar waar je wel HD op kijkt. Of een HD-TV waarmee je lage resolutie films kijkt.

Eigenlijk kan je het beter vergelijken met monitors. De grote van het scherm zorgt ook niet gelijk dat het "geupscaled" wordt. Geen reden om zorgen te maken dus.
ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo op
pi_104491230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef redboyke het volgende:

[..]

ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo op
Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?

Gewoon even Backtrack Linux downloaden en wat commando's er op los laten :P
pi_104491233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach.

[..]

Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kan ;)
Har har. :P

Jammer, nog geen xvid van epi 6.
pi_104491267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Har har. :P

Jammer, nog geen xvid van epi 6.
HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVC ;(?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:19:00 ]
pi_104491755
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?

Gewoon even Backtrack Linux downloaden en wat commando's er op los laten :P
zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wep

ik had de psp versie(mp4) van 1-6 gedownload vond het toch goed beeld en vooral klein :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:22:56 ]
pi_104491830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wep
Ah, dat is jammer.

WPA2 is ook wel te doen met een dictionary attack :7
pi_104491932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVC ;(?
Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic. :)

Helaas.
pi_104491970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic. :)

Helaas.
Oh sorry, dan heb ik er overheen gelezen :@

Edit: Ik zie het nu pas, sorry :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:25:59 ]
pi_104492249
Oh Robin nu wel als ik nog iets anders aanvink bij instellingen.

*O*
pi_104492313
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Robin nu wel als ik nog iets anders aanvink bij instellingen.

*O*
Oeh, dat is mooi dan!
pi_104493841
ik moet mijn laptop ook even een keer opnieuw installeren, eens kijken hoever ik kom met coreavc en 720p spul :)
zou fijn zijn dan kan ik op 'vakantie' (5 dagen disney is opzich geen vakantie :+) 's avonds nog even filmpje ofzo kijken :P
pi_104493890
Ik heb per ongeluk de laatste regel van het plot van mirai nikki gelezen. :{

Ik zocht iets heel anders. Godverdomme, enorme spoiler.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 17-11-2011 22:04:20 ]
pi_104494408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

Ahw, dat is echt balen :{

Misschien heb je nu wel een einde om naar uit te kijken? Ik hoop dat je nog op dezelfde manier van de serie kan genieten.
pi_104494928
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is? :P
  donderdag 17 november 2011 @ 22:17:08 #24
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104495062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_104495320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

Welnee. :P Ik ga niets verklappen hoor.
pi_104495351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welnee. :P Ik ga niets verklappen hoor.
Tof dat je bent gaan kijken. *O*

Jammer dat je bent gespoilerd. -O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104495356
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ahw, dat is echt balen :{

Misschien heb je nu wel een einde om naar uit te kijken? Ik hoop dat je nog op dezelfde manier van de serie kan genieten.
Ik ga er nog wel van genieten, maar toch is het balen.
pi_104495614
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?

want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 22:30:26 ]
pi_104495966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:

:')

aardbei niet vertrouwen , pff :{w
pi_104496026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

aardbei niet vertrouwen , pff :{w
vertrouw vrouwen in het algemeen niet zijn veel te flapuit enzo :P
pi_104496085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:

[..]

point taken..
pi_104496491
quote:

[..]

_O-
pi_104496552
Episode was apart.... Van Mirai Nikki.
pi_104497999
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:

Nee, ik heb echt een teringhekel aan mensen die zoiets spoilen om het voor anderen te verpesten. :P
pi_104498010
quote:

[..]

:{w
pi_104498023
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:
Episode was apart.... Van Mirai Nikki.
SPOILER: epi 6
pi_104498056
Trouwens je kan mijn posts wel blokken als je een abbo neemt.
pi_104498073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER: epi 6
DAT vond je het ergste? :')
Minder erg dan
SPOILER
?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104498537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef Xaryna het volgende:

[..]

DAT vond je het ergste? :')
Minder erg dan
SPOILER
?
Die was ik even vergeten.
pi_104498800
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die was ik even vergeten.
:D

SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_104498933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

:D

SPOILER
Wat geheel ondoordacht is omdat...

SPOILER
Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
pi_104498975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Natuurlijk niet.
Ze weet toch
SPOILER
*O*
Chocoladetaartjes.
pi_104498999
Als ik yuki was en ik had iets met haar zou ik preventief mijn ogen doorprikken en mijn lul erafsnijden. Wat dat gaat geheid gebeuren als hun een stel worden.

edit: En alle contact met andere mensen opgeven voor hun veiligheid.
Enige manier dat die relatie gaat werken is als ze per ongeluk samen belanden op een verlaten eiland
pi_104499098
Motorboating :P
pi_104499132
wist trouwens niet dattie 26 eps lang zou worden... wordt nog een intressante rit naar het einde toe...
pi_104499139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:48 schreef outcast_within het volgende:
Als ik yuki was en ik had iets met haar zou ik preventief mijn ogen doorprikken en mijn lul erafsnijden. Wat dat gaat geheid gebeuren als hun een stel worden.

edit: En alle contact met andere mensen opgeven voor hun veiligheid.
Enige manier dat die relatie gaat werken is als ze per ongeluk samen belanden op een verlaten eiland
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.
pi_104499149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
wist trouwens niet dattie 26 eps lang zou worden... wordt nog een intressante rit naar het einde toe...
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.
pi_104499178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.
pi_104499185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.
ik zat de wiki pagina door te lezen (incl een deel v/h plot :P) en merkte daar de 26 eps op..
pi_104499271
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno. :)
pi_104499297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.
Daarom moet je ook geen verzet tonen.
pi_104499359
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno. :)
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
pi_104499371
hier zit zo'n meisje en da's ook zo'n psycho zit ze altijd haar ex te bellen en te dreigen en dan zo van ja maar ik zie u graag
pi_104499375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
_O-
pi_104499424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

pi_104499446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.
pi_104499517
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Maar kijk: ze is super schattig, ziet er leuk uit, is zorgzaam en heeft de libido van een man.

Dat stalken is om je leuke leven met haar veilig te stellen. O+
pi_104499550
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
pi_104499605
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
haha zo is het leven toch?
pi_104499641
quote:

[..]

Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de serie :P
pi_104499642
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Maar kijk: ze is super schattig, ziet er leuk uit, is zorgzaam en heeft de libido van een man.

Dat stalken is om je leuke leven met haar veilig te stellen. O+
En ze is compleet gestoord en je zal geen minuut zonder haar meer doorbrengen.
pi_104499659
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de serie :P
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.
pi_104499690
Robin aub maak een grapje. ;(
pi_104499748
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Robin aub maak een grapje. ;(
Oke.

Hoeveel pepernoten heeft Sinterklaas in zijn zak?

SPOILER
pi_104499758

Kijkend door een roze stijve bril zie ik hier inderdaad geen toekomstig probleem voor mijn eigen veiligheid.
pi_104499779
SPOILER
pi_104499785
quote:

[..]

_O-
pi_104499839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.

Maar ik moet toegeven, ze gaat wel heel ver, maar jullie maken haar zo belachelijk ;(
pi_104499874
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.

Maar ik moet toegeven, ze gaat wel heel ver, maar jullie maken haar zo belachelijk ;(
:') Hou op echt.
pi_104499920
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft :'(
pi_104499961
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft :'(
ow, ze zou best goeie intenties kunnen hebben, maar dat uit ze totaal niet (of laat het niet blijken..)
pi_104500015
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Haha.

SPOILER: 1tm6
pi_104500188
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha.

SPOILER: 1tm6
Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.
pi_104500196
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_104500239
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Repelsteeltju snapt het 8-)
pi_104500262
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.
_O-
pi_104500283
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
"I wish there was a yandere girl who would love me so much she'll want to cleave my head with a hachet." ? :+
pi_104500307
Oke, ik geef toe.

Ze is echt gek, maar bij de eerste episode was ik helemaal verliefd op haar. Nu probeer ik haar gedrag te verdedigen, omdat ze nog wel mijn waifu is. ;(
pi_104500308
Er is me trouwens iets opgevallen.

SPOILER
pi_104500318
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Oke, ik geef toe.

Ze is echt gek, maar bij de eerste episode was ik helemaal verliefd op haar. Nu probeer ik haar gedrag te verdedigen, omdat ze nog wel mijn waifu is. ;(
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?
pi_104500394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoeveel waifu's heb jij wel niet?
Shit, ik heb Nagisa tijdelijk verraden. :'(

Gelukkig zijn ze 2d, want ik kan iets als in School Days niet veroorloven.

Jullie herinneren me er aan, dat ik nog Yuno in de Maiwaifu-app moet stoppen _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 00:28:05 ]
pi_104500640
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet _O_
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:42:55 #83
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104500777
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Op zich wel aardige serie, had wat meer actie en diepgang verwacht.

Mijn eigen yandere... Afgezien van de complete devotie voor mij weet ik het nog zo net niet. Dat hele "ik-vermoord-alles-en-iedereen-inclusief-je-ouders-als-ze-tussen-ons-komen" is op zich tot daar aan toe, maar wat nou als je eerste keer met haar sexen nu enorm tegenvalt voor haar. Hoge verwachtingen enzo... Klinkt die penishoed van O_W nog niet zo ver gezocht! :X
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_104501342
Yuuno: Amano-kun het is vandaag 28 juli!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...

ALSJEBLIEFT STUDIO ASREAD DOE HET!
pi_104501530
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

pi_104501542
quote:
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...Ik val niet op meisjes...

pi_104501832
SPOILER: its just to confronting
on a side note: Kannagi is best aardig..
pi_104502506
quote:

_O-
pi_104502934
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!
Chocoladetaartjes.
pi_104503203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:17 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 08:41:55 ]
pi_104503301
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn? ;(
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had. -O-
Chocoladetaartjes.
pi_104503321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:48 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had. -O-
Hmm, ik ga het gewoon proberen. Als die niet bevalt dan drop ik die serie gewoon :)
pi_104503605
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is me trouwens iets opgevallen.

SPOILER
Of wat dacht je van...
SPOILER
pi_104504138
Wat hebben jullie nou eigenlijk tegen One Piece? In tegenstelling tot Bleach en Naruto zit daar amper filler in.

Bleach en Naruto heb ik tegenwoordig gedropped wegens de fillers en omdat het meer richting DBZ gaat met de gevechten. Maar One Piece vind ik gewoon grappig om te zien en de gevechten zijn best aardig. Het is niet zo mooi geanimeerd als de andere shounen series, maar de verhaallijnen vind ik juist weer boeiend en hoe de serie sommige emoties oproept is uitstekend gedaan.

Mirai Nikke moet ik toch eens een keertje gaan kijken, jullie zijn er allemaal zo enthousiast erover!
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:35:57 #95
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104504182
Mirai theorietjes
SPOILER
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104504289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef MakuMaku het volgende:
Wat hebben jullie nou eigenlijk tegen One Piece? In tegenstelling tot Bleach en Naruto zit daar amper filler in.

Bleach en Naruto heb ik tegenwoordig gedropped wegens de fillers en omdat het meer richting DBZ gaat met de gevechten. Maar One Piece vind ik gewoon grappig om te zien en de gevechten zijn best aardig. Het is niet zo mooi geanimeerd als de andere shounen series, maar de verhaallijnen vind ik juist weer boeiend en hoe de serie sommige emoties oproept is uitstekend gedaan.

Mirai Nikke moet ik toch eens een keertje gaan kijken, jullie zijn er allemaal zo enthousiast erover!
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.

Mirai Nikki is zeker een aanrader. :)
pi_104504377
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Of wat dacht je van...
SPOILER
SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_104504563
Argh! geen tijd om nikki mirai te kijken, maar wil stiekem wel de spoilers lezen! ;(
pi_104504642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef blessed19 het volgende:
Argh! geen tijd om nikki mirai te kijken, maar wil stiekem wel de spoilers lezen! ;(
Hehe, dat hadden veel mensen ook met Steins;Gate.
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:57:53 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104504650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach
Een manga in kleur is een visual novel ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_104504797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
Mirai theorietjes
SPOILER
intressante theorie...
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:18:51 #102
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104505137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:04 schreef mschol het volgende:
intressante theorie...
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"? ;) Ik zou je nog gelijk geven ook als dat zo was.
pi_104505341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Weakling het volgende:

[..]

^O^

[..]

En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"? ;) Ik zou je nog gelijk geven ook als dat zo was.
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..
pi_104505476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:

[..]

nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en dood :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:36:33 #105
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104505556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en dood :P
SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:37:45 #106
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104505599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.
Wat ik langdradige shounen nog het meest kwalijk neem is hoe er overduidelijk geen storyboard is, maar de episodes continue worden opgestapeld.

quote:

[..]

Waren visnovs geen games?
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104505674
Over pokemon gesproken:

Chocoladetaartjes.
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:41:04 #108
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104505692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef .Cake. het volgende:
SPOILER
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.
SPOILER
pi_104505694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:40 schreef Xaryna het volgende:
Over pokemon gesproken:

[ afbeelding ]
_O- ^O^
pi_104505707
Dat van Yvonne in de OP mag wel weg :'(
pi_104505836

Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie. O+

Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten 8-)
pi_104505878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie. O+

Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten 8-)
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104505888
quote:
[ afbeelding ]

:Z
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:48:45 #114
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104505912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:48 schreef mschol het volgende:
:Z
Maar het is wel waar. ;)
pi_104505940
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.

Maar Steins;Gate die prikkelde me echt op een goede manier. Het was de enige anime waar ik echt op fora ging struinen om te speculeren over het verhaal. Ook op /a/, iedereen een foto van de laatste episode met Dr. Pepper posten, zo gezellig was dat. :) *O*

Over de serie is ook echt nagedacht, dat vind ik heel mooi. De humor van de mad scientist himself kan ik me ook erg in vinden. Gewoon lekker gestoord :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 10:51:50 ]
pi_104505949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:48 schreef Weakling het volgende:

[..]

Maar het is wel waar. ;)
niet iedereen hoor :*
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:57:03 #117
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104506133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:49 schreef mschol het volgende:
niet iedereen hoor :*
Voor degene die in de alpha world line zaten niet nee, maar voor iedereen die in de beta world line zat wel O-)
Of omgekeerd :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:12:44 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104506544
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:

[..]

In deze heeft hij gelijk ;)
pi_104506921
Nog wat Steins;Gate feitjes:

pi_104507112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef robin007bond het volgende:
Nog wat Steins;Gate feitjes:

[ afbeelding ]
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.

pi_104508359
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.

[ afbeelding ]
Cool.

Dat hartje er met paint op gedaan is wel een beetje :')
pi_104508657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Cool.

Dat hartje er met paint op gedaan is wel een beetje :')
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paint
pi_104508686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:23 schreef redboyke het volgende:

[..]

doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paint
Ach, dat kan :P
pi_104509092
quote:

[..]

In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.
pi_104509167
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.
Inderdaad, er zijn wel wat uitzonderingen _O-

School Days is meer een interactieve anime.

Hij komt ook in het Engels vertaald, wel met Japanse stemmen gelukkig.

http://schooldays.us/

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 12:41:09 ]
pi_104509614
Repelsteeltju, de Japanse Bluray van Fate/Zero heeft Engelse subs.

http://www.amazon.co.jp/%(...)id=1321617344&sr=8-1

Misschien het kopen waard :)
pi_104509787
¥ 27.676 = ¤ 266,64
En dat is nog maar box 1. :'(
Ik wacht wel tot 'ie iets minder duurkoop is.
pi_104509834
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
¥ 27.676 = ¤ 266,64
En dat is nog maar box 1. :'(
Ik wacht wel tot 'ie iets minder duurkoop is.
Andere sites verkopen 't voor nog meer.

Amazon.jp verkoopt Fate/Zero het goedkoopst, maar misschien dalen de prijzen nog :)
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:05:29 #129
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104509887
En dan komt er nog 3700 yen bij om te verzenden en als je pech hebt bij de douane nog eens ongeveer 25% (BTW plus invoerrechten). Dan zit je al op ongeveer 375 euro ...
pi_104509905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef Weakling het volgende:
En dan komt er nog 3700 yen bij om te verzenden en als je pech hebt bij de doune nog eens ongeveer 25% (BTW plus invoerrechten). Dan zit je al op ongeveer 375 euro ...
Vreemd dat Fate/Zero zo duur is.

FS/N is op Amazon ongeveer 3.000 yen.
pi_104510540
waarom zitten de ondertitels er eigenlijk altijd ingebakken en geen losse SRT?
pi_104510685
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef redboyke het volgende:
waarom zitten de ondertitels er eigenlijk altijd ingebakken en geen losse SRT?
Omdat het handiger is om een bestand te downloaden, dan twee.

SRT is ook heel slecht. Ondersteunt geen mooie effecten, karaoke e.d.
pi_104511106
Ik ga me registreren voor Gaia, gewoon om te kijken :')

Krijg ik er spijt van?
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:45:51 #134
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104511167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:

Krijg ik er spijt van?
Wat is Gaia?

En ik denk dat wdn een Graphic Novel bedoelt ipv een Visual Novel.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104511199
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wat is Gaia?

En ik denk dat wdn een Graphic Novel bedoelt ipv een Visual Novel.
http://www.gaiaonline.com/

Een soort community, wordt veel gepraat over anime, maar het zijn vooral narutards :')
pi_104512202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

http://www.gaiaonline.com/

Een soort community, wordt veel gepraat over anime, maar het zijn vooral narutards :')
in belgie is gaia partij voor de dieren :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:21:40 #137
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104512367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:

Krijg ik er spijt van?
Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104512850
quote:
Over pokemon gesproken:

[ afbeelding ]
Meer van dat soort comics hier: http://www.vgcats.com/super/ :D

quote:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
pi_104513045
Waarom is USB2.0 zo verschrikkelijk traag ;(
pi_104513255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef mschol het volgende:
Waarom is USB2.0 zo verschrikkelijk traag ;(
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo? :P
heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
pi_104513509
quote:
Over pokemon gesproken:

[ afbeelding ]
De kende ik al. Ik moest echt hard lachen de eerste keer dat ik die las, met een mix van afschuw. :')
pi_104513742
Heeft iemand een theorie hierover:

SPOILER
pi_104513802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Weakling het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.
SPOILER
Ik denk:
SPOILER
pi_104513904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand een theorie hierover:

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:54:36 #145
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104516097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:
SPOILER
Uh? 12th was geen vrouw ...
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:55:12 #146
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104516124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:55:58 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104516153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
Niet in Linux :=D
pi_104516176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Klopt. _O_

feelsgoodtobesuperior.jpeg
pi_104516669
Bij het sollicitatiegesprek voor m'n stage vroeg de dame of ik nog hobby's heb. Ik durfde anime niet op te noemen, vanwege de stereotypen omtrent het onderwerp :'(
pi_104516707
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.
Hmm, ik ben benieuwd.
pi_104517035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef Weakling het volgende:

[..]

Uh? 12th was geen vrouw ...
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?
SPOILER: herformulering vraag
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:22:23 #152
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104517245
Persona 4 #7 was pretty gay... :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?
SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
pi_104518320
quote:

[..]

Spiritueel verbonden zijn, weten wat de ander bedoelt ook al staat er iets verkeerds.
pi_104518782
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

in1x +500GB aan mappen geselecteerd :7 (het is engisinds gesorteerd, maar moet wel opletten gezien ik je geen dubbele items wil geven
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:15:47 #155
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104519003
quote:
Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hij
SPOILER
pi_104519791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:15 schreef Weakling het volgende:

[..]

Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hij
SPOILER
Zijn diary voorspelt

SPOILER
pi_104521114
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef wdn het volgende:

[..]

in windows ervaar ik dat ook niet hoor..
pi_104521141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn diary voorspelt

SPOILER
SPOILER
pi_104521148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn diary voorspelt

SPOILER
Vermoed dat hij niet zo lief is als hij zich voordoet ;)
En Yuno O+
pi_104522552
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef Bakakame het volgende:

[..]

En Yuno O+
QFT
pi_104523455
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts. :{
pi_104523520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts. :{
waar blijft je pic dan :( :P
pi_104523951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
_O-
Zegt de Sasuke-lover :{w
pi_104525108
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
typisch vrouwen jaloezie druipt ervan af :P
pi_104525476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

He, zo gaan we niet met dames om he.

Altijd met respect behandelen 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 20:04:56 ]
pi_104525986
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

He, zo gaan we niet met dames om he.

Altijd met respect behandelen 8-)
waarheid mag gezegd worden. alsof ik zou fappen op anime.
pi_104526160
pi_104526184
Hier was ze fucking freaky trouwens:

pi_104526266
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Jamaar Sasuke wordt ooit weer goedaardig. :{w En psycho-suke vind ik ook niet leuk.
pi_104526313
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.
pi_104526930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.
Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt. :@
pi_104527002
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt. :@
Ik vind van wel.

Die devotie (of feitelijk dat stalken) vind ik juist haar minpunt.
pi_104527096
OMG je bent stiekem zelf zo'n Yuuno fappert! :o
pi_104527103
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind van wel.

je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappen :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:40:57 #175
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104527162
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind van wel.

Nééééé, dat is juist het toffe aan Yuno! Dan onredelijke, rücksichtlose gedrag is heerlijk!
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:42:54 #176
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104527253
Ow en Guilty Crown 6 staat op animees.nl!

:)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104528440
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappen :P
Ze is inderdaad heeeel lief.
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:08:41 #178
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104528737
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze is inderdaad heeeel lief.
Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.

ANIMEES.
- Scamp
pi_104529030
En daar zijn Mysu en Q weer.
pi_104529229
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.

geen dank.
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:45:17 #181
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104530910
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

geen dank.
Ik snap m niet. :N
ANIMEES.
- Scamp
pi_104531247
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef redboyke het volgende:

[..]

waarheid mag gezegd worden. alsof ik zou fappen op anime.
wacht maar totdat je je schijf binnen krijgt volgende week :7 :+
pi_104531435
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik heb jouw screenshot ge-rehost omdat:
quote:
As I’m sure many of you have noticed, this site has been getting more and more popular over the past few months. The downside of that is high bandwidth consumption. I realized earlier that a lot of people were directly linking images, and so to halt that, I’ve disabled hotlinking. The basic policy for using images from this site is to ask first, and my reply will usually be something along the lines of “It’s fine for you to use the images if you save them on your own webspace and leave a link back here.” There’s really no reason for me to say no, so as long as you ask and use your own hosting, there shouldn’t be a problem. :)
Wij, of in ieder geval ik, zie alleen een plaatje van Q en MYSU uit [C]: The Money of Soul and Possibility Control en de tekst:
quote:
No hotlinking. Visit randomc.net to view this image.
pi_104531436
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef .Cake. het volgende:

[..]

geen hotlinking enzo..
pi_104531649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef mschol het volgende:

[..]

wacht maar totdat je je schijf binnen krijgt volgende week :7 :+
van hentai krijg ik echt geen stijve hoor.
al moet ik zeggen die heks in soul eater zou ik wel doen :P

here kitty kitty :+

volgende week ga alles wel tegelijk aankomen denk ik.
hannspad tablet
ems topgun 2 lightgun
en de harddisk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 22:07:19 ]
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:18:43 #186
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104532798
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik heb jouw screenshot ge-rehost omdat:

[..]

Wij, of in ieder geval ik, zie alleen een plaatje van Q en MYSU uit [C]: The Money of Soul and Possibility Control en de tekst:

[..]

Aaaah ok. Ik zag m namelijk wel normaal. :P
Goed dat ik dat weet!
Oh, en bedankt! O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_104537649
Mag ik hieruit concluderen dat mannen het fijn vinden als een vrouw hen claimt en alleen aan hen denkt enzo?
Chocoladetaartjes.
pi_104538009
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat mannen het fijn vinden als een vrouw hen claimt en alleen aan hen denkt enzo?
wij verwachten van vrouwen dat ze alleen maar aan ons denken en niet naar andere mannen kijkt, maar dat we zelf wel naar vrouwen mogen kijken 8-)
pi_104538952
Belofte maakt schuld, dus hierbij mijn kamer:
SPOILER
Shit, ben één foto vergeten te uploaden, doe ik morgen wel en dan edit ik 'm erin. *O*
Chocoladetaartjes.
pi_104539461
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER
Shit, ben één foto vergeten te uploaden, doe ik morgen wel en dan edit ik 'm erin. *O*
en ik dacht dat mijn kamer rommelig was. mijn moeder zet vanalles dat ze niet gebruikt in mijn kamer maar ben hier maar ene keer per maand maar vind die rommel wel ambetant. stoort het niet bij jou ofzo?
pi_104539526
Het valt best mee. Mijn bureau is rommelig ja, maar ik weet wel waar alles ligt. Als het te erg wordt, ruim ik het op. Negens last van. Scheelt natuurlijk ook dat het mijn eigen rommel is.

Ik heb de vloer niet op de foto gezet aangezien dat bijzonder oninteressant is, maar die is grotendeels leeg.
Chocoladetaartjes.
pi_104539803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

van hentai krijg ik echt geen stijve hoor.
wie zegt dat ik er hentai opzet? :Y)
ik heb overigens nog 400GB vrij op je disk.. terwijl (als ik ga tellen met treeview) ik die schijf allang vol had moeten hebben _O-
dus of ik heb enorm veel dubbel of de 1080p content neemt stiekem toch wel heel veel ruimte in bij mij :P
pi_104539943
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef mschol het volgende:

[..]

wie zegt dat ik er hentai opzet? :Y)
ik heb overigens nog 400GB vrij op je disk.. terwijl (als ik ga tellen met treeview) ik die schijf allang vol had moeten hebben _O-
dus of ik heb enorm veel dubbel of de 1080p content neemt stiekem toch wel heel veel ruimte in bij mij :P
de magische harddisk waar dingen op verdwijnen :P
zolang het maar geen gayporn is lol :P

damn ik ben dom al jaren zit ik te denken dat het liedje The Trashmen - "Surfin' Bird"
dat die zit te zingen van bird bird bird birdy's away.
ik ben dom lol

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2011 01:16:19 ]
pi_104540241
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

de magische harddisk waar dingen op verdwijnen :P
zolang het maar geen gayporn is lol :P
mwha niet verdwijnen.. enige wat ik weet is het volgende:
Bleach, Naruto, One piece zijn niet gekopieerd, die nemen samen max 200GB in beslag..
pi_104540254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef redboyke het volgende:
The Trashmen - "Surfin' Bird"
Goed nummer.
pi_104540368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha niet verdwijnen.. enige wat ik weet is het volgende:
Bleach, Naruto, One piece zijn niet gekopieerd, die nemen samen max 200GB in beslag..
zet one piece en bleach er maar op. naruto heb ik zelf. misschien dat ik one piece toch ga kijken als ik echt niks meer over heb om te zien. bleach ben ik ergens op 250 gestopt maar was op den duur zo verwarrend op te volgen dat ik denk ik opnieuw ga beginnen
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef Qunix het volgende:

[..]

Goed nummer.
gouden tijden vroeger battlefield vietnam spelen en altijd dat nummer opzetten
of deze Edwin Starr - "War"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2011 01:28:43 ]
pi_104540414
Wanneer kunnen we de eerstvolgende mirai nikki verwachten?

Ik denk dat ik verslaafd ben.
pi_104540510
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

zet one piece en bleach er maar op. naruto heb ik zelf. misschien dat ik one piece toch ga kijken als ik echt niks meer over heb om te zien. bleach ben ik ergens op 250 gestopt maar was op den duur zo verwarrend op te volgen dat ik denk ik opnieuw ga beginnen
ik heb mijn folder gevonden waar ik de boel gesorteerd heb staan, en die kan ik niet geheel kopieeren, want te weinig ruimte.. dus ik zal ook moeten gaan zoeken naar dubbelen (bah, waarom deed ik dat vroeger niet gewoon in 1x goed...)
ow ja, toen kutte ik nog met losse dvd's :'))
pi_104540643
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer kunnen we de eerstvolgende mirai nikki verwachten?

Ik denk dat ik verslaafd ben.
GotSpeed meestal maandag/dinsdag,
GotWoot meestal dinsdag/woensdag.
Chocoladetaartjes.
pi_104540852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef redboyke het volgende:
Edwin Starr - "War"
Ook goed.
  zaterdag 19 november 2011 @ 01:48:24 #201
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104540869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER
Ik had vroeger ook best veel draken op m'n kamer :) Had één dure, die heb ik nog steeds, verder gewoon een paar kleinere die ik hier en daar heb opgepikt en/of gekregen.

Enne, bureaus zijn notoir moeilijk om schoon te houden. Zolang jij maar een systeem ziet in de chaos is er niets aan de hand. Totdat moeders opeens dingen gaat opruimen :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_104541060
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:48 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook best veel draken op m'n kamer :) Had één dure, die heb ik nog steeds, verder gewoon een paar kleinere die ik hier en daar heb opgepikt en/of gekregen.

Enne, bureaus zijn notoir moeilijk om schoon te houden. Zolang jij maar een systeem ziet in de chaos is er niets aan de hand. Totdat moeders opeens dingen gaat opruimen :P
DIe komt hier niet. :+
Dacht dat je wel kon zien dat het een studentenkamer was. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104541350
heb net eerste aflevering van once piece gezien en zag er toch pretty lame uit vond ik.
ik voelde de magie niet.
pi_104543358
Coole foto's, Xaryna.
pi_104543366
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef redboyke het volgende:
heb net eerste aflevering van once piece gezien en zag er toch pretty lame uit vond ik.
ik voelde de magie niet.
Wan Piss is ook heel erg lame :)
pi_104545178
Vandaag nog een productie om een registratie te maken van 2 bandjes en morgen eindelijk mirai nikki inhalen! Loop denk ik 3 afleveringen achter. Oh, en chihayafuru, maar volgens mij kijkt niemand dat hier. :@
pi_104545237
quote:
ik voelde de magie niet.
wel of niet kopieeren? :+ (zo'n 300 afleveringen)
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:16:03 #208
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104545269
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
Vandaag nog een productie om een registratie te maken van 2 bandjes en morgen eindelijk mirai nikki inhalen! Loop denk ik 3 afleveringen achter. Oh, en chihayafuru, maar volgens mij kijkt niemand dat hier. :@
Ik kijk het! Hoewel de eerste afleveringen wat beter waren dan waar we nu zijn is het nog best ene leuke serie :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104545404
quote:
ik heb het op de plan to watch list staan.. maar ik kijk momenteel zoveel dat ik die even als batch download alssie klaar is..
pi_104545447
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:16 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik kijk het! Hoewel de eerste afleveringen wat beter waren dan waar we nu zijn is het nog best ene leuke serie :)
Heb volgens mij de eerste 3 gezien, die waren wel tof. De art vind ik sowieso mooi, het is imo verfrissend. :)
pi_104545583
quote:
Ik kijk het! Vind het een leuke serie. Maar ik vind Mirai Nikki cooler.Chihayafuru is ook niet echt een serie om veel over te discussiëren, imo.
Chocoladetaartjes.
pi_104545613
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heb volgens mij de eerste 3 gezien, die waren wel tof. De art vind ik sowieso mooi, het is imo verfrissend. :)
Ik ben zo verliefd op de ogen in Chihayafuru. Die zijn zo ontzettend mooi! O+
Chocoladetaartjes.
pi_104546560
Anime cliché #93240: Per ongeluk de ander zijn intieme kleren vinden.

pi_104546735
Wat is episode 1 van Infinite Stratos toch heerlijk O+
Lekker veel humor, meisjes en het maakt me nieuwsgierig naar meer!
pi_104546783
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef robin007bond het volgende:
ik heb -eindelijk- Clannad ~After Story~ compleet binnen
dit weekend clannad maar even opnieuw kijken en daarna direct aan de after story beginnen :s)
pi_104546795
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef mschol het volgende:

[..]

dit weekend clannad maar even opnieuw kijken en daarna direct aan de after story beginnen :s)
Goed idee.

Je krijgt geen spijt. Wat een heerlijke romance/drama O+
pi_104546853
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Goed idee.

wat mij van de after story erg aanspreek is dat ze daadwerkelijk doorgaan met het verhaal, i.p.v. te stoppen op het moment de 2 hoofdkarakters bij elkaar komen... (zoals vrijwel altijd het geval is)
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:23:57 #218
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104547193
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Wacht maar tot Charles langskomt! O+
Maar die eerste aflevering belooft meer dan dat er uiteindelijk komt hoor, dan weet je het alvast. Het is en blijft een harem ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104547275
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wacht maar tot Charles langskomt! O+
Maar die eerste aflevering belooft meer dan dat er uiteindelijk komt hoor, dan weet je het alvast. Het is en blijft een harem ;)
Oh, dat is wel jammer.

Een harem op z'n tijd is ook niet zo slecht :)
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:27:19 #220
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104547288
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef Xaryna het volgende:

[..]

DIe komt hier niet. :+
Dacht dat je wel kon zien dat het een studentenkamer was. :P
Dat valt mee, je hebt tenminste dozen staan waar alles in zit. Ik woon nog thuis en 't is vrij duidelijk dat ik zelf alles op orde moet houden, want 't is een bende waar niet overheen te springen is (van rechts naar links):

SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Goed idee.

Om heel eerlijk te zijn vond ik het eerste seizoen beter dan AS. Als ze niet dat rare einde aan AS hadden gebonden, had er niks aan de hand geweest.
- Paul von Oberstein
pi_104547461
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dat valt mee, je hebt tenminste dozen staan waar alles in zit. Ik woon nog thuis en 't is vrij duidelijk dat ik zelf alles op orde moet houden, want 't is een bende waar niet overheen te springen is (van rechts naar links):

SPOILER
[..]

Om heel eerlijk te zijn vond ik het eerste seizoen beter dan AS. Als ze niet dat rare einde aan AS hadden gebonden, had er niks aan de hand geweest.
Dat einde was best slecht inderdaad.

Uiteindelijk gaat het mij vooral om het plezier dat ik tijdens het kijken heb beleefd, daar heeft AS prima aan voldaan.
pi_104547736
Net begonnen met Steins;Gate, maar aan de chat te zien moet ik Mirai Nicki ook maar eens gaan kijken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Het is niet echt nodig om Clannad opnieuw te kijken, maarja, je kan een excuus om Clannad opnieuw te kijken natuurlijk niet laten liggen :)
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_104549485
jullie staan veel te vroeg op! ik ben net wakker
pi_104550764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:40 schreef redboyke het volgende:
jullie staan veel te vroeg op! ik ben net wakker
studenten :')
pi_104550832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:23 schreef mschol het volgende:

[..]

studenten :')
Ik ben student en ben al sinds 9u wakker :{w
  zaterdag 19 november 2011 @ 14:53:08 #226
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104551816
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik ben student en ben al sinds 9u wakker :{w
Het roosterbureau bejegend mijn klas anders ook niet al te fatsoenlijk, elke dag om 0915 op locatie zijn alvorens anderhalf uur van het openbaar vervoer gebruik te maken.
- Paul von Oberstein
pi_104553248
quote:
ik voelde de magie niet.
Zo dacht ik er ook over bij het zien van one piece een hele tijd terug.
pi_104553283
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef Key. het volgende:
Net begonnen met Steins;Gate, maar aan de chat te zien moet ik Mirai Nicki ook maar eens gaan kijken.
Ik zou eerst Steins Gate doen, die is al klaar. Mirai Nikki voorlopig nog niet. :)
pi_104553292
quote:
Ik ga die nu kijken.
pi_104554770
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2011 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo dacht ik er ook over bij het zien van one piece een hele tijd terug.
bij naruto kon ik me nog wat inleven omdat ik ook gepest werd, bij mirai nikki omdat ik ook veel fantasie heb en momenten ze ook verwar. maar met een kauwgomjongen voel ik niks en denk ook niet dat het beter word :{w
pi_104555106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

bij naruto kon ik me nog wat inleven omdat ik ook gepest werd, bij mirai nikki omdat ik ook veel fantasie heb en momenten ze ook verwar. maar met een kauwgomjongen voel ik niks en denk ook niet dat het beter word :{w
Okabe van Steins;Gate kon ik me goed mee inleven, vooral omdat ik net zo gestoord als hem ben.
pi_104555696
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Okabe van Steins;Gate kon ik me goed mee inleven, vooral omdat ik net zo gestoord als hem ben.
Ik kon me goed inleven in Okabe omdat ik ook verliefd ben op Christina O+ O+
pi_104555766
Ik vond Okabe geweldig omdat hij een baken van eigenzinnigheid is in een oceaan van 12-15 jarige flat characters die zo min mogelijk karaktereigenschappen hebben zodat zo veel mogelijk kinderen zich in kunnen leven in hun avonturen.

Ik denk dat een van de meest verfrissende dingen aan Steins; Gate was dat die serie niet veronderstelt dat ik (de kijker) een halvegare idioot ben. :')

Wat meer over mijn standaarden qua animé zegt dan over de grootsheid van Steins; Gate.
pi_104556214
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik kon me goed inleven in Okabe omdat ik ook verliefd ben op Christina O+ O+
Oeh, dat ook natuurlijk O+
pi_104556260
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Okabe geweldig omdat hij een baken van eigenzinnigheid is in een oceaan van 12-15 jarige flat characters die zo min mogelijk karaktereigenschappen hebben zodat zo veel mogelijk kinderen zich in kunnen leven in hun avonturen.

Ik denk dat een van de meest verfrissende dingen aan Steins; Gate was dat die serie niet veronderstelt dat ik (de kijker) een halvegare idioot ben. :')

Wat meer over mijn standaarden qua animé zegt dan over de grootsheid van Steins; Gate.
Steins;Gate ging er inderdaad van uit dat je zelf ook nog wat wist en kon nadenken.

Het ging niet heel diep, maar het heeft me wel weten te verassen. :)
pi_104556576
Ik hoop dat de verdere discussie over Steins;Gate wel spoilertags bevat :)

Oew, maar eerst Fate/zero 8 kijken natuurlijk!
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_104558240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef Key. het volgende:
Ik hoop dat de verdere discussie over Steins;Gate wel spoilertags bevat :)

Oew, maar eerst Fate/zero 8 kijken natuurlijk!
We hebben allemaal hier al Steins;Gate gekeken, Xaryna is er mee bezig en de rest boycotten het. Waarschijnlijk omdat het 2deep4them is 8-)

Als ik in spoilertags over Steins;Gate zou praten, dan zou het je echt te veel spoilen :P
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:44:00 #238
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104559048
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vooral dit! En sowieso dat de hoofdpersoon geen high-schooler is, wat ook al helpt.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104563547
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

We hebben allemaal hier al Steins;Gate gekeken, Xaryna is er mee bezig en de rest boycotten het. Waarschijnlijk omdat het 2deep4them is 8-)

Als ik in spoilertags over Steins;Gate zou praten, dan zou het je echt te veel spoilen :P
Oh ja, ik zou ep 3 binnenkort gaan kijken, helemaal vergeten. :P

@Chavez, je kamer lijkt alsof er een nerd in woont. :+
Ik ben dan ook zo snugger geweest om de grootste zooi buiten beeld te houden, ik heb wel een reputatie hoog te houden. Als ik trouwens aan opdrachten voor school werk, zet ik mijn laptop op die semi-lege plek op mijn bureau, naast mijn toetsenbord voor de PC.

Oh, en @persoon over luie studenten: ik was om 10 uur op en heb van 13-20 uur gewerkt.
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 19 november 2011 @ 20:49:00 #240
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104564056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef Xaryna het volgende:

[..]

@Chavez, je kamer lijkt alsof er een nerd in woont. :+
Ik ben dan ook zo snugger geweest om de grootste zooi buiten beeld te houden, ik heb wel een reputatie hoog te houden. Als ik trouwens aan opdrachten voor school werk, zet ik mijn laptop op die semi-lege plek op mijn bureau, naast mijn toetsenbord voor de PC.
Zo arrogant als ik ben citeer ik mezelf even: "Hoe meer je je best doet een reputatie hoog te houden, hoe groter de teleurstelling als je een keer buiten je patroon stapt."

Ik doe het daarentegen omgekeerd; Mensen kennen me inderdaad als een nerd, als je me echter beter leert kennen zie je al snel dat ik er een aantal bijzondere hobbies op na houd anders dan mijn computer ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
Diep zeg je? Ik ga kijken en mijn bevindingen hier verkondigen.
- Paul von Oberstein
pi_104565344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Zo arrogant als ik ben citeer ik mezelf even: "Hoe meer je je best doet een reputatie hoog te houden, hoe groter de teleurstelling als je een keer buiten je patroon stapt."

Ik doe het daarentegen omgekeerd; Mensen kennen me inderdaad als een nerd, als je me echter beter leert kennen zie je al snel dat ik er een aantal bijzondere hobbies op na houd anders dan mijn computer ;)

[..]

Diep zeg je? Ik ga kijken en mijn bevindingen hier verkondigen.
Hè jammer, ik vind nerds juist lief. ;(
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 19 november 2011 @ 21:24:30 #242
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104565688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Same, en daarom ben ik het stieken wel een beetje, 't is fijn om mensen te kennen met de nodige overeenkomsten :Y
Maar met alleen anime en games kom ik niet de werkweek door. Kroegen en bieren is ook niet mijn ding, dan kom je al snel terecht bij sporten en dergelijke.

Vraagje aan wie me dan ook kan helpen, klopt het dat ik van Steins;Gate alleen 1 t/m 13 kan vinden?
- Paul von Oberstein
pi_104566346
Nee, dat klopt niet... Steins; Gate heeft 24 afleveringen en heeft een OVA en een film in verwachting.
  zaterdag 19 november 2011 @ 21:48:47 #244
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104566591
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, dat klopt niet... Steins; Gate heeft 24 afleveringen en heeft een OVA en een film in verwachting.
Zoiets dacht ik al (had het op MAL nagetrokken). Ik vind torrents jakkie bah, maar binsearch laat me hier dus in de steek.

Shit.
- Paul von Oberstein
pi_104567234
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh dat wist ik nog niet eens. Tof. *O* Wat om naar uit te kijken.
  zaterdag 19 november 2011 @ 22:15:11 #246
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104567848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al (had het op MAL nagetrokken). Ik vind torrents jakkie bah, maar binsearch laat me hier dus in de steek.

Shit.
Op TT zijn er wel volledige batches te vinden, zijn alleen nog geen BD, die zijn nog maar t/m 13 (en die had jij dus te pakken gok ik) ;)

Helaas staan ze nog niet op BakaBT. /sadpanda.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104569523
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Undercover nerd hier 8-)

Ik ben wel tijdelijk gestopt met fitness. :'(
  zaterdag 19 november 2011 @ 22:55:27 #248
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104569620
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Undercover nerd hier 8-)

Ik ben wel tijdelijk gestopt met fitness. :'(
Ik was eerder -O-
- Paul von Oberstein
pi_104569676
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:

Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire

Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
pi_104569771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik was eerder -O-
Damn.

Dan maar een brofist.

zaterdag 19 november 2011 @ 23:00:15 #251
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104569817
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Damn.

Dan maar een brofist.

[ afbeelding ]
En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren? :(
- Paul von Oberstein
pi_104569942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren? :(
pi_104570021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:

Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire

Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
Geen idee welke film je bedoelt, maar voor andere leuke films kun je zo'n beetje alles van Satoshi Kon (regisseur van Paprika) of Studio Ghibli (studio die ook Howl's Moving Castle heeft gemaakt) kijken ^O^
pi_104570099
Ik weet welke film hij bedoelt! Die heb ik gezien!

Ik weet alleen niet meer hoe die heet. :')
* Xaryna gaat naarstig op zoek.
Chocoladetaartjes.
pi_104570487
Kan het niet vinden, te moe om erover na te denken. Ik zoek later wel eens verder.
Chocoladetaartjes.
pi_104571920
Is het erg dat ik me rot gelachen heb om Persona 4: The Animation aflevering 7?

En is het erg dat ik enigszins geënthousiasmeerd ben door het vooruitzicht van Chie in badpak?
pi_104574759
Eindelijk thuis. Nu bbt kijken en morgen nikki mirai. Maandag monteren en vechten tegen de verschrikkelijke deadline. ;(
  zondag 20 november 2011 @ 01:37:26 #258
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104574790
Enfin, de eerste 13 heb ik in ieder geval binnen.
- Paul von Oberstein
pi_104575084
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Xaryna het volgende:
Kan het niet vinden, te moe om erover na te denken. Ik zoek later wel eens verder.
11 minuten
pi_104575092
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef blessed19 het volgende:
Eindelijk thuis. Nu bbt kijken en morgen nikki mirai. Maandag monteren en vechten tegen de verschrikkelijke deadline. ;(
Succes! Mirai Nikki is leuk, want Yuno O+
pi_104577095
quote:
17s.gif Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

zondag 20 november 2011 @ 10:30:05 #262
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104577917
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

11 minuten
Ik was al doodmoe toen ik begon, ja. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104578235
Eindelijk m'n laptop bij m'n ouders thuis weer eens aan m'n fatsoenlijke boxjes gehangen O+
  zondag 20 november 2011 @ 10:55:37 #264
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104578303
quote:

[..]

ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel je :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 20 november 2011 @ 10:59:42 #265
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578361
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is moet bedoel je :P
*O* Jij snapt het.
Chocoladetaartjes.
pi_104578369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik weet welke film hij bedoelt! Die heb ik gezien!

Ik weet alleen niet meer hoe die heet. :')
* Xaryna gaat naarstig op zoek.
1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op.. :P

de tijd bijvoorbeeld wanneer het zichafspeelde (future, past, present)
of de elementen die er in zaten (actie, humor e.d.)

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 20-11-2011 11:06:44 ]
  zondag 20 november 2011 @ 11:00:53 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104578385
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:59 schreef Xaryna het volgende:

[..]

*O* Jij snapt het.
ze moet dood, brrrrrrr :P
pi_104578400
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nooooo :'(
pi_104578485
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als je tussen mij en Yuno komt, zal ik mijn tools moeten gebruiken... >:)
  zondag 20 november 2011 @ 11:06:45 #270
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578502
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op.. :P
Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.
De oude man werkt niet mee en zegt dat niets zijn wereld verlaat (het is allemaal van hem) dus ze gaat op zoek naar haar beer in de hopen en hopen zooi die daar ligt. Uiteindelijk vindt ze hem, volgens mij komt ze nog ee nverdwalde jongen tegen ofzo, en dan moet ze nog een weg uit die wereld vinden om weer thuis te komen.
Chocoladetaartjes.
  zondag 20 november 2011 @ 11:09:03 #271
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104578537
quote:
4s.gif Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:

[..]

ik kom er niet tussen :P jullie mogen best dezelfde kist in O-)
  zondag 20 november 2011 @ 11:09:46 #272
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578550
quote:
4s.gif Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hij heeft de laatste ep nog niet gezien. ;)
Chocoladetaartjes.
pi_104578589
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.
De oude man werkt niet mee en zegt dat niets zijn wereld verlaat (het is allemaal van hem) dus ze gaat op zoek naar haar beer in de hopen en hopen zooi die daar ligt. Uiteindelijk vindt ze hem, volgens mij komt ze nog ee nverdwalde jongen tegen ofzo, en dan moet ze nog een weg uit die wereld vinden om weer thuis te komen.
het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)

*DING* *DING* *DING*
we've got a winner *O*

Hottarake no Shima: Haruka to Mahou no Kagami

quote:
Your favourite teddy bear. That model kit that took so long to complete. The picture book you used to read over and over again. The shining stone you found that day in the park. Where do all your childhood's treasures go when you grow up? In this story, we meet fantastic creatures that gather all these little objects that fall into oblivion as they are forgotten by their owners when they step into adulthood. These creatures sneak into our world from a different dimension, and unseen by humans, they take all the ditched and forgotten treasures into their world. Here, they use their booty to build their own city, a fairy tale-like place called... Oblivion Island!
  zondag 20 november 2011 @ 11:13:17 #274
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578620
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]

het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)
Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104578653
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd. :P
daarom zei ik ook: die zal em niet zijn :P maar we hebben een winnaar :+
  zondag 20 november 2011 @ 11:15:05 #276
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578667
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom zei ik ook: die zal em niet zijn :P maar we hebben een winnaar :+
Whut?
Chocoladetaartjes.
pi_104578673
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hij heeft de laatste ep nog niet gezien. ;)
Ik wel :9~

Yuno O+

Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii" ;(
pi_104578679
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Whut?
check mijn edit?

quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Yuno O+

Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii" ;(
_O-
pi_104578797
quote:

[..]

Yuno O+

Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjes :P
  zondag 20 november 2011 @ 11:25:05 #280
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104578913
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

check mijn edit?

[..]

_O-
Ohh, hoezee! Alleen heb ik geen 'OJA DAT WAS M'-gevoel. Misschien heb ik hem teveel vergeten.
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjes :P
Welke "lichte" stalkertrekjes? :D
Chocoladetaartjes.
pi_104579418
Yuno is gewoon overdreven zorgzaam.

Dat is ook wel een beetje lief O+
pi_104579595
[Bekentenissen van een anime otaku]

quote:

[..]

Ik ken ik. Altijd als ik alleen ben en ik W.I.T.C.H. kijk en Irma iets grappigs zegt zeg ik soms

O Irma I luve you, you're so deadpan~
pi_104581492
quote:

[..]

Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt. :)
pi_104581534
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt. :)
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt. :)
pi_104582183
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel je :P
Eindelijk _O_
pi_104582312
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eindelijk _O_
Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.

Feit is gewoon dat Yuno een echte mannenmagneet is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 13:01:17 ]
pi_104582344
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt. :)
_O-
pi_104582462
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.

Misschien moet ik een hug pillow kopen met Yuno er op. ;(
pi_104582736
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.

Misschien moet ik een hug pillow kopen met Yuno er op. ;(
Ik denk dat je met een yuuno versie van dit beter geholpen bent.
pi_104582737
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.

Feit is gewoon dat Yuno een echte mannenhikikomorimagneet is.
pi_104582763
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh shit, daar heb je een punt. :'(
pi_104582821
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
What the fuck :')

Dan kies ik toch die van Mio WTF HEBBEN ZE NU WEER GEDAAN MET HAAR KUT. _O-

Puur uit nieuwsgierigheid hoor: waar heb je die dingen in hemelsnaam gevonden? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 13:14:04 ]
pi_104582831
Hoe lang bestaan die fopkutten eigenlijk al?

Die van Mio ziet er uitgewoond uit. :')
pi_104582846
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Bah. :')
pi_104582857
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe lang bestaan die fopkutten eigenlijk al?

Die van Mio ziet er uitgewoond uit. :')
WUT ik zie het nu pas.

Ik heb niet gelet op de kut zelf :'(
pi_104582963
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

What the fuck :')

Dan kies ik toch die van Mio WTF HEBBEN ZE NU WEER GEDAAN MET HAAR KUT. _O-

Puur uit nieuwsgierigheid hoor: waar heb je die dingen in hemelsnaam gevonden? :')
ik googelde op robin's ideal girlfriend.
pi_104583011
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Sankaku Complex ken ik wel, maar kijk er eigenlijk niet meer zo veel op.
pi_104583051
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn K-ON wat doe je :'(
pi_104583272
quote:
1. One Piece
2. Toriko
3. Bleach
4. Blue Exorcist
5. Naruto
6. Gintama
7. Reborn!
8. Kochikame
9. Hunter x Hunter
10. Bakuman

Top 10 meest overgewaardeerde shõnen
bron: strontkakucomplex
Ik kan met trots melden dat ik geen van deze series kijk... maar ik volg er wel vier 4 in manga vorm.
pi_104583508
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dus daar kwam die aardbei vandaan.

http://www.sankakucomplex(...)culent-strawberries/

Linken gaat niet helemaal goed.
pi_104583564
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus daar kwam die aardbei vandaan.

http://www.sankakucomplex(...)culent-strawberries/

Linken gaat niet helemaal goed.
Mwhahaha _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo