quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze blijft ook zo geniaal
[ afbeelding ]![]()
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef redboyke het volgende:
er is blijkbaar een manga van mirai nikki maar is in zwart wit
is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
Alle manga's zijn zwart/wit m.u.v. een paar speciale edities of de cover natuurlijk
Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.
waarom maken ze dat niet in kleur?
da's een van de redenen waarom ik de strip van de rode ridder amper gelezen heb en altijd suske en wiske of jommeke of kiekeboe pakte.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat had ik door, maar ik vroeg me dus af hoe dat kan.
Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik heb een galaxy S samen met manga watcher appquote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.
Op mijn Galaxy S vind ik het goed leesbaar hoor
Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein is in bestandsgrootte.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb een galaxy S samen met manga watcher app
maar vind het te klein eigenlijk. vind het wel goed dat die strips klein zijn dan zijn die vlug gedownload met m'n 3G als ik binnenkort een tablet heb worden er dan grotere images gedownload of blijft dat dezelfde grote maar word dat geupscaled ofzo?
ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo opquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein blijft.
Op dit moment wordt het eigenlijk "gedownscaled". Vergelijk het met een TV die geen HD ondersteunt, maar waar je wel HD op kijkt. Of een HD-TV waarmee je lage resolutie films kijkt.
Eigenlijk kan je het beter vergelijken met monitors. De grote van het scherm zorgt ook niet gelijk dat het "geupscaled" wordt. Geen reden om zorgen te maken dus.
Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo op
Har har.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach.
[..]
Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kan
HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVCquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Har har.
Jammer, nog geen xvid van epi 6.
zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wepquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?
Gewoon even Backtrack Linux downloaden en wat commando's er op los laten
Ah, dat is jammer.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wep
Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVC?
Oh sorry, dan heb ik er overheen gelezenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic.
Helaas.
Oeh, dat is mooi dan!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Robin nu wel als ik nog iets anders aanvink bij instellingen.
Ahw, dat is echt balenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb per ongeluk de laatste regel van het plot van mirai nikki gelezen.
Ik zocht iets heel anders. Godverdomme, enorme spoiler.
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb per ongeluk de laatste regel van het plot van mirai nikki gelezen.
Ik zocht iets heel anders. Godverdomme, enorme spoiler.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?
Welnee.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?
Tof dat je bent gaan kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee.Ik ga niets verklappen hoor.
Ik ga er nog wel van genieten, maar toch is het balen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahw, dat is echt balen![]()
Misschien heb je nu wel een einde om naar uit te kijken? Ik hoop dat je nog op dezelfde manier van de serie kan genieten.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?
want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!
point taken..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
vertrouw vrouwen in het algemeen niet zijn veel te flapuit enzo
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een teringhekel aan mensen die zoiets spoilen om het voor anderen te verpesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?
want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:
Episode was apart.... Van Mirai Nikki.
SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]DAT vond je het ergste?SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder erg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
DAT vond je het ergste?
Minder erg danDie was ik even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]Wat geheel ondoordacht is omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
Ze weet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:48 schreef outcast_within het volgende:
Als ik yuki was en ik had iets met haar zou ik preventief mijn ogen doorprikken en mijn lul erafsnijden. Wat dat gaat geheid gebeuren als hun een stel worden.
edit: En alle contact met andere mensen opgeven voor hun veiligheid.
Enige manier dat die relatie gaat werken is als ze per ongeluk samen belanden op een verlaten eiland
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
wist trouwens niet dattie 26 eps lang zou worden... wordt nog een intressante rit naar het einde toe...
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.
ik zat de wiki pagina door te lezen (incl een deel v/h plotquote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.![]()
Daarom moet je ook geen verzet tonen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.
haha zo is het leven toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de seriequote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
En ze is compleet gestoord en je zal geen minuut zonder haar meer doorbrengen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Maar kijk: ze is super schattig, ziet er leuk uit, is zorgzaam en heeft de libido van een man.
Dat stalken is om je leuke leven met haar veilig te stellen.
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de serie
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.
Maar ik moet toegeven, ze gaat wel heel ver, maar jullie maken haar zo belachelijk
ow, ze zou best goeie intenties kunnen hebben, maar dat uit ze totaal niet (of laat het niet blijken..)quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
Haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repelsteeltju snapt hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.
"I wish there was a yandere girl who would love me so much she'll want to cleave my head with a hachet." ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Oke, ik geef toe.
Ze is echt gek, maar bij de eerste episode was ik helemaal verliefd op haar. Nu probeer ik haar gedrag te verdedigen, omdat ze nog wel mijn waifu is.
Shit, ik heb Nagisa tijdelijk verraden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?
Op zich wel aardige serie, had wat meer actie en diepgang verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yuuno: Amano-kun het is vandaag 28 juli!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
ALSJEBLIEFT STUDIO ASREAD DOE HET!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...Ik val niet op meisjes...
SPOILER: its just to confrontingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a side note: Kannagi is best aardig..
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?
Hmm, ik ga het gewoon proberen. Als die niet bevalt dan drop ik die serie gewoonquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is me trouwens iets opgevallen.Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef MakuMaku het volgende:
Wat hebben jullie nou eigenlijk tegen One Piece? In tegenstelling tot Bleach en Naruto zit daar amper filler in.
Bleach en Naruto heb ik tegenwoordig gedropped wegens de fillers en omdat het meer richting DBZ gaat met de gevechten. Maar One Piece vind ik gewoon grappig om te zien en de gevechten zijn best aardig. Het is niet zo mooi geanimeerd als de andere shounen series, maar de verhaallijnen vind ik juist weer boeiend en hoe de serie sommige emoties oproept is uitstekend gedaan.
Mirai Nikke moet ik toch eens een keertje gaan kijken, jullie zijn er allemaal zo enthousiast erover!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Hehe, dat hadden veel mensen ook met Steins;Gate.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef blessed19 het volgende:
Argh! geen tijd om nikki mirai te kijken, maar wil stiekem wel de spoilers lezen!
Een manga in kleur is een visual novelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
Mirai theorietjesintressante theorie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?quote:
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?Ik zou je nog gelijk geven ook als dat zo was.
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en doodquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Wat ik langdradige shounen nog het meest kwalijk neem is hoe er overduidelijk geen storyboard is, maar de episodes continue worden opgestapeld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.
Waren visnovs geen games?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef .Cake. het volgende:
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
Maar het is wel waar.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
Voor degene die in de alpha world line zaten niet nee, maar voor iedereen die in de beta world line zat welquote:
In deze heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef robin007bond het volgende:
Nog wat Steins;Gate feitjes:
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.
[ afbeelding ]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paintquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool.
Dat hartje er met paint op gedaan is wel een beetje
Ach, dat kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paint
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
Inderdaad, er zijn wel wat uitzonderingenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.
Andere sites verkopen 't voor nog meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
¥ 27.676 = ¤ 266,64
En dat is nog maar box 1.
Ik wacht wel tot 'ie iets minder duurkoop is.
Vreemd dat Fate/Zero zo duur is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef Weakling het volgende:
En dan komt er nog 3700 yen bij om te verzenden en als je pech hebt bij de doune nog eens ongeveer 25% (BTW plus invoerrechten). Dan zit je al op ongeveer 375 euro ...
Omdat het handiger is om een bestand te downloaden, dan twee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef redboyke het volgende:
waarom zitten de ondertitels er eigenlijk altijd ingebakken en geen losse SRT?
Wat is Gaia?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga me registreren voor Gaia, gewoon om te kijken![]()
Krijg ik er spijt van?
http://www.gaiaonline.com/quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat is Gaia?
En ik denk dat wdn een Graphic Novel bedoelt ipv een Visual Novel.
in belgie is gaia partij voor de dierenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.gaiaonline.com/
Een soort community, wordt veel gepraat over anime, maar het zijn vooral narutards
Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga me registreren voor Gaia, gewoon om te kijken![]()
Krijg ik er spijt van?
Meer van dat soort comics hier: http://www.vgcats.com/super/quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef mschol het volgende:
Waarom is USB2.0 zo verschrikkelijk traag
De kende ik al. Ik moest echt hard lachen de eerste keer dat ik die las, met een mix van afschuw.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand een theorie hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:
Uh? 12th was geen vrouw ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Niet in Linux :=Dquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?
heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
Hmm, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?quote:
SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
[..]
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?Spiritueel verbonden zijn, weten wat de ander bedoelt ook al staat er iets verkeerds.SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in1x +500GB aan mappen geselecteerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?
heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hijSPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hijZijn diary voorspeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn diary voorspeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn diary voorspeltVermoed dat hij niet zo lief is als hij zich voordoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Yuno![]()
waar blijft je pic danquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts.
He, zo gaan we niet met dames om he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
typisch vrouwen jaloezie druipt ervan af
waarheid mag gezegd worden. alsof ik zou fappen op anime.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, zo gaan we niet met dames om he.
Altijd met respect behandelen
Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
typisch vrouwen jaloezie druipt ervan af
Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt.
je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Die devotie (of feitelijk dat stalken) vind ik juist haar minpunt.
Nééééé, dat is juist het toffe aan Yuno! Dan onredelijke, rücksichtlose gedrag is heerlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Die devotie (of feitelijk dat stalken) vind ik juist haar minpunt.
Ze is inderdaad heeeel lief.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef redboyke het volgende:
[..]
je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappen
Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is inderdaad heeeel lief.
geen dank.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.
Ik snap m niet.quote:
wacht maar totdat je je schijf binnen krijgt volgende weekquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarheid mag gezegd worden. alsof ik zou fappen op anime.
Ik heb jouw screenshot ge-rehost omdat:quote:
Wij, of in ieder geval ik, zie alleen een plaatje van Q en MYSU uit [C]: The Money of Soul and Possibility Control en de tekst:quote:As I’m sure many of you have noticed, this site has been getting more and more popular over the past few months. The downside of that is high bandwidth consumption. I realized earlier that a lot of people were directly linking images, and so to halt that, I’ve disabled hotlinking. The basic policy for using images from this site is to ask first, and my reply will usually be something along the lines of “It’s fine for you to use the images if you save them on your own webspace and leave a link back here.” There’s really no reason for me to say no, so as long as you ask and use your own hosting, there shouldn’t be a problem.
quote:No hotlinking. Visit randomc.net to view this image.
van hentai krijg ik echt geen stijve hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar totdat je je schijf binnen krijgt volgende week![]()
Aaaah ok. Ik zag m namelijk wel normaal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb jouw screenshot ge-rehost omdat:
[..]
Wij, of in ieder geval ik, zie alleen een plaatje van Q en MYSU uit [C]: The Money of Soul and Possibility Control en de tekst:
[..]
wij verwachten van vrouwen dat ze alleen maar aan ons denken en niet naar andere mannen kijkt, maar dat we zelf wel naar vrouwen mogen kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat mannen het fijn vinden als een vrouw hen claimt en alleen aan hen denkt enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, ben één foto vergeten te uploaden, doe ik morgen wel en dan edit ik 'm erin.
Chocoladetaartjes.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Xaryna het volgende:
Belofte maakt schuld, dus hierbij mijn kamer:en ik dacht dat mijn kamer rommelig was. mijn moeder zet vanalles dat ze niet gebruikt in mijn kamer maar ben hier maar ene keer per maand maar vind die rommel wel ambetant. stoort het niet bij jou ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, ben één foto vergeten te uploaden, doe ik morgen wel en dan edit ik 'm erin.
wie zegt dat ik er hentai opzet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
van hentai krijg ik echt geen stijve hoor.
de magische harddisk waar dingen op verdwijnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er hentai opzet?
ik heb overigens nog 400GB vrij op je disk.. terwijl (als ik ga tellen met treeview) ik die schijf allang vol had moeten hebben
dus of ik heb enorm veel dubbel of de 1080p content neemt stiekem toch wel heel veel ruimte in bij mij
mwha niet verdwijnen.. enige wat ik weet is het volgende:quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
de magische harddisk waar dingen op verdwijnen
zolang het maar geen gayporn is lol
zet one piece en bleach er maar op. naruto heb ik zelf. misschien dat ik one piece toch ga kijken als ik echt niks meer over heb om te zien. bleach ben ik ergens op 250 gestopt maar was op den duur zo verwarrend op te volgen dat ik denk ik opnieuw ga beginnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha niet verdwijnen.. enige wat ik weet is het volgende:
Bleach, Naruto, One piece zijn niet gekopieerd, die nemen samen max 200GB in beslag..
gouden tijden vroeger battlefield vietnam spelen en altijd dat nummer opzettenquote:
ik heb mijn folder gevonden waar ik de boel gesorteerd heb staan, en die kan ik niet geheel kopieeren, want te weinig ruimte.. dus ik zal ook moeten gaan zoeken naar dubbelen (bah, waarom deed ik dat vroeger niet gewoon in 1x goed...)quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
zet one piece en bleach er maar op. naruto heb ik zelf. misschien dat ik one piece toch ga kijken als ik echt niks meer over heb om te zien. bleach ben ik ergens op 250 gestopt maar was op den duur zo verwarrend op te volgen dat ik denk ik opnieuw ga beginnen
GotSpeed meestal maandag/dinsdag,quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer kunnen we de eerstvolgende mirai nikki verwachten?
Ik denk dat ik verslaafd ben.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Xaryna het volgende:
Belofte maakt schuld, dus hierbij mijn kamer:Ik had vroeger ook best veel draken op m'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, ben één foto vergeten te uploaden, doe ik morgen wel en dan edit ik 'm erin.Had één dure, die heb ik nog steeds, verder gewoon een paar kleinere die ik hier en daar heb opgepikt en/of gekregen.
Enne, bureaus zijn notoir moeilijk om schoon te houden. Zolang jij maar een systeem ziet in de chaos is er niets aan de hand. Totdat moeders opeens dingen gaat opruimen
ANIMEES.
- Scamp
DIe komt hier niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook best veel draken op m'n kamerHad één dure, die heb ik nog steeds, verder gewoon een paar kleinere die ik hier en daar heb opgepikt en/of gekregen.
Enne, bureaus zijn notoir moeilijk om schoon te houden. Zolang jij maar een systeem ziet in de chaos is er niets aan de hand. Totdat moeders opeens dingen gaat opruimen
Wan Piss is ook heel erg lamequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef redboyke het volgende:
heb net eerste aflevering van once piece gezien en zag er toch pretty lame uit vond ik.
ik voelde de magie niet.
wel of niet kopieeren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef redboyke het volgende:
heb net eerste aflevering van once piece gezien en zag er toch pretty lame uit vond ik.
ik voelde de magie niet.
Ik kijk het! Hoewel de eerste afleveringen wat beter waren dan waar we nu zijn is het nog best ene leuke seriequote:Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
Vandaag nog een productie om een registratie te maken van 2 bandjes en morgen eindelijk mirai nikki inhalen! Loop denk ik 3 afleveringen achter. Oh, en chihayafuru, maar volgens mij kijkt niemand dat hier.
ik heb het op de plan to watch list staan.. maar ik kijk momenteel zoveel dat ik die even als batch download alssie klaar is..quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
Vandaag nog een productie om een registratie te maken van 2 bandjes en morgen eindelijk mirai nikki inhalen! Loop denk ik 3 afleveringen achter. Oh, en chihayafuru, maar volgens mij kijkt niemand dat hier.
Heb volgens mij de eerste 3 gezien, die waren wel tof. De art vind ik sowieso mooi, het is imo verfrissend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik kijk het! Hoewel de eerste afleveringen wat beter waren dan waar we nu zijn is het nog best ene leuke serie
Ik kijk het! Vind het een leuke serie. Maar ik vind Mirai Nikki cooler.Chihayafuru is ook niet echt een serie om veel over te discussiëren, imo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben zo verliefd op de ogen in Chihayafuru. Die zijn zo ontzettend mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb volgens mij de eerste 3 gezien, die waren wel tof. De art vind ik sowieso mooi, het is imo verfrissend.
ik heb -eindelijk- Clannad ~After Story~ compleet binnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Wat is episode 1 van Infinite Stratos toch heerlijk![]()
Lekker veel humor, meisjes en het maakt me nieuwsgierig naar meer!
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb -eindelijk- Clannad ~After Story~ compleet binnen
dit weekend clannad maar even opnieuw kijken en daarna direct aan de after story beginnen
wat mij van de after story erg aanspreek is dat ze daadwerkelijk doorgaan met het verhaal, i.p.v. te stoppen op het moment de 2 hoofdkarakters bij elkaar komen... (zoals vrijwel altijd het geval is)quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed idee.
Je krijgt geen spijt. Wat een heerlijke romance/drama
Wacht maar tot Charles langskomt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Wat is episode 1 van Infinite Stratos toch heerlijk![]()
Lekker veel humor, meisjes en het maakt me nieuwsgierig naar meer!
Oh, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht maar tot Charles langskomt!![]()
Maar die eerste aflevering belooft meer dan dat er uiteindelijk komt hoor, dan weet je het alvast. Het is en blijft een harem
Dat valt mee, je hebt tenminste dozen staan waar alles in zit. Ik woon nog thuis en 't is vrij duidelijk dat ik zelf alles op orde moet houden, want 't is een bende waar niet overheen te springen is (van rechts naar links):quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
DIe komt hier niet.
Dacht dat je wel kon zien dat het een studentenkamer was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om heel eerlijk te zijn vond ik het eerste seizoen beter dan AS. Als ze niet dat rare einde aan AS hadden gebonden, had er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed idee.
Je krijgt geen spijt. Wat een heerlijke romance/drama"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat valt mee, je hebt tenminste dozen staan waar alles in zit. Ik woon nog thuis en 't is vrij duidelijk dat ik zelf alles op orde moet houden, want 't is een bende waar niet overheen te springen is (van rechts naar links):Dat einde was best slecht inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Om heel eerlijk te zijn vond ik het eerste seizoen beter dan AS. Als ze niet dat rare einde aan AS hadden gebonden, had er niks aan de hand geweest.
Uiteindelijk gaat het mij vooral om het plezier dat ik tijdens het kijken heb beleefd, daar heeft AS prima aan voldaan.
Het is niet echt nodig om Clannad opnieuw te kijken, maarja, je kan een excuus om Clannad opnieuw te kijken natuurlijk niet laten liggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb -eindelijk- Clannad ~After Story~ compleet binnen
dit weekend clannad maar even opnieuw kijken en daarna direct aan de after story beginnen
studentenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:40 schreef redboyke het volgende:
jullie staan veel te vroeg op! ik ben net wakker
Het roosterbureau bejegend mijn klas anders ook niet al te fatsoenlijk, elke dag om 0915 op locatie zijn alvorens anderhalf uur van het openbaar vervoer gebruik te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ben student en ben al sinds 9u wakker
Zo dacht ik er ook over bij het zien van one piece een hele tijd terug.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef redboyke het volgende:
ik voelde de magie niet.
Ik zou eerst Steins Gate doen, die is al klaar. Mirai Nikki voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef Key. het volgende:
Net begonnen met Steins;Gate, maar aan de chat te zien moet ik Mirai Nicki ook maar eens gaan kijken.
Ik ga die nu kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
bij naruto kon ik me nog wat inleven omdat ik ook gepest werd, bij mirai nikki omdat ik ook veel fantasie heb en momenten ze ook verwar. maar met een kauwgomjongen voel ik niks en denk ook niet dat het beter wordquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over bij het zien van one piece een hele tijd terug.
Okabe van Steins;Gate kon ik me goed mee inleven, vooral omdat ik net zo gestoord als hem ben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
bij naruto kon ik me nog wat inleven omdat ik ook gepest werd, bij mirai nikki omdat ik ook veel fantasie heb en momenten ze ook verwar. maar met een kauwgomjongen voel ik niks en denk ook niet dat het beter word
Ik kon me goed inleven in Okabe omdat ik ook verliefd ben op Christinaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Okabe van Steins;Gate kon ik me goed mee inleven, vooral omdat ik net zo gestoord als hem ben.
Oeh, dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik kon me goed inleven in Okabe omdat ik ook verliefd ben op Christina![]()
Steins;Gate ging er inderdaad van uit dat je zelf ook nog wat wist en kon nadenken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Okabe geweldig omdat hij een baken van eigenzinnigheid is in een oceaan van 12-15 jarige flat characters die zo min mogelijk karaktereigenschappen hebben zodat zo veel mogelijk kinderen zich in kunnen leven in hun avonturen.
Ik denk dat een van de meest verfrissende dingen aan Steins; Gate was dat die serie niet veronderstelt dat ik (de kijker) een halvegare idioot ben.
Wat meer over mijn standaarden qua animé zegt dan over de grootsheid van Steins; Gate.
We hebben allemaal hier al Steins;Gate gekeken, Xaryna is er mee bezig en de rest boycotten het. Waarschijnlijk omdat het 2deep4them isquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef Key. het volgende:
Ik hoop dat de verdere discussie over Steins;Gate wel spoilertags bevat
Oew, maar eerst Fate/zero 8 kijken natuurlijk!
Vooral dit! En sowieso dat de hoofdpersoon geen high-schooler is, wat ook al helpt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk dat een van de meest verfrissende dingen aan Steins; Gate was dat die serie niet veronderstelt dat ik (de kijker) een halvegare idioot ben.
Oh ja, ik zou ep 3 binnenkort gaan kijken, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben allemaal hier al Steins;Gate gekeken, Xaryna is er mee bezig en de rest boycotten het. Waarschijnlijk omdat het 2deep4them is![]()
Als ik in spoilertags over Steins;Gate zou praten, dan zou het je echt te veel spoilen
Zo arrogant als ik ben citeer ik mezelf even: "Hoe meer je je best doet een reputatie hoog te houden, hoe groter de teleurstelling als je een keer buiten je patroon stapt."quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
@Chavez, je kamer lijkt alsof er een nerd in woont.![]()
Ik ben dan ook zo snugger geweest om de grootste zooi buiten beeld te houden, ik heb wel een reputatie hoog te houden. Als ik trouwens aan opdrachten voor school werk, zet ik mijn laptop op die semi-lege plek op mijn bureau, naast mijn toetsenbord voor de PC.
Diep zeg je? Ik ga kijken en mijn bevindingen hier verkondigen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
We hebben allemaal hier al Steins;Gate gekeken, Xaryna is er mee bezig en de rest boycotten het. Waarschijnlijk omdat het 2deep4them is![]()
Hè jammer, ik vind nerds juist lief.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zo arrogant als ik ben citeer ik mezelf even: "Hoe meer je je best doet een reputatie hoog te houden, hoe groter de teleurstelling als je een keer buiten je patroon stapt."
Ik doe het daarentegen omgekeerd; Mensen kennen me inderdaad als een nerd, als je me echter beter leert kennen zie je al snel dat ik er een aantal bijzondere hobbies op na houd anders dan mijn computer
[..]
Diep zeg je? Ik ga kijken en mijn bevindingen hier verkondigen.
Same, en daarom ben ik het stieken wel een beetje, 't is fijn om mensen te kennen met de nodige overeenkomstenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hè jammer, ik vind nerds juist lief.
Zoiets dacht ik al (had het op MAL nagetrokken). Ik vind torrents jakkie bah, maar binsearch laat me hier dus in de steek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, dat klopt niet... Steins; Gate heeft 24 afleveringen en heeft een OVA en een film in verwachting.
Oh dat wist ik nog niet eens. Tof.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, dat klopt niet... Steins; Gate heeft 24 afleveringen en heeft een OVA en een film in verwachting.
Op TT zijn er wel volledige batches te vinden, zijn alleen nog geen BD, die zijn nog maar t/m 13 (en die had jij dus te pakken gok ik)quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al (had het op MAL nagetrokken). Ik vind torrents jakkie bah, maar binsearch laat me hier dus in de steek.
Shit.
Undercover nerd hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hè jammer, ik vind nerds juist lief.
Ik was eerderquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Undercover nerd hier![]()
Ik ben wel tijdelijk gestopt met fitness.
En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Dan maar een brofist.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren?
Geen idee welke film je bedoelt, maar voor andere leuke films kun je zo'n beetje alles van Satoshi Kon (regisseur van Paprika) of Studio Ghibli (studio die ook Howl's Moving Castle heeft gemaakt) kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:
Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire
Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
11 minutenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Xaryna het volgende:
Kan het niet vinden, te moe om erover na te denken. Ik zoek later wel eens verder.
Succes! Mirai Nikki is leuk, want Yunoquote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef blessed19 het volgende:
Eindelijk thuis. Nu bbt kijken en morgen nikki mirai. Maandag monteren en vechten tegen de verschrikkelijke deadline.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Succes! Mirai Nikki is leuk, want Yuno
Ik was al doodmoe toen ik begon, ja.quote:
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel jequote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is moet bedoel je
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:
Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire
Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik weet welke film hij bedoelt! Die heb ik gezien!
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.![]()
* Xaryna gaat naarstig op zoek.
ze moet dood, brrrrrrrquote:
Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.quote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op..
ik kom er niet tussenquote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je tussen mij en Yuno komt, zal ik mijn tools moeten gebruiken...
Hij heeft de laatste ep nog niet gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je tussen mij en Yuno komt, zal ik mijn tools moeten gebruiken...
het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.
De oude man werkt niet mee en zegt dat niets zijn wereld verlaat (het is allemaal van hem) dus ze gaat op zoek naar haar beer in de hopen en hopen zooi die daar ligt. Uiteindelijk vindt ze hem, volgens mij komt ze nog ee nverdwalde jongen tegen ofzo, en dan moet ze nog een weg uit die wereld vinden om weer thuis te komen.
quote:Your favourite teddy bear. That model kit that took so long to complete. The picture book you used to read over and over again. The shining stone you found that day in the park. Where do all your childhood's treasures go when you grow up? In this story, we meet fantastic creatures that gather all these little objects that fall into oblivion as they are forgotten by their owners when they step into adulthood. These creatures sneak into our world from a different dimension, and unseen by humans, they take all the ditched and forgotten treasures into their world. Here, they use their booty to build their own city, a fairy tale-like place called... Oblivion Island!
Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd.quote:Op zondag 20 november 2011 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)
daarom zei ik ook: die zal em niet zijnquote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd.
Whut?quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zei ik ook: die zal em niet zijnmaar we hebben een winnaar
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste ep nog niet gezien.
check mijn edit?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Yuno![]()
Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii"
Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjesquote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Yuno![]()
Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii"
Ohh, hoezee! Alleen heb ik geen 'OJA DAT WAS M'-gevoel. Misschien heb ik hem teveel vergeten.quote:
Welke "lichte" stalkertrekjes?quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjes
Ik ken ik. Altijd als ik alleen ben en ik W.I.T.C.H. kijk en Irma iets grappigs zegt zeg ik somsquote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt.
Eindelijkquote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel je
Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.
Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.
Ik denk dat je met een yuuno versie van dit beter geholpen bent.quote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.
Misschien moet ik een hug pillow kopen met Yuno er op.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.
Feit is gewoon dat Yuno een echte mannenhikikomorimagneet is.
What the fuckquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een yuuno versie van dit beter geholpen bent.
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WUT ik zie het nu pas.quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe lang bestaan die fopkutten eigenlijk al?
Die van Mio ziet er uitgewoond uit.
ik googelde op robin's ideal girlfriend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
What the fuck
Dan kies ik toch die van Mio WTF HEBBEN ZE NU WEER GEDAAN MET HAAR KUT.![]()
Puur uit nieuwsgierigheid hoor: waar heb je die dingen in hemelsnaam gevonden?
Sankaku Complex ken ik wel, maar kijk er eigenlijk niet meer zo veel op.quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik googelde op robin's ideal girlfriend.
Mijn K-ON wat doe jequote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan met trots melden dat ik geen van deze series kijk... maar ik volg er wel vier 4 in manga vorm.quote:1. One Piece
2. Toriko
3. Bleach
4. Blue Exorcist
5. Naruto
6. Gintama
7. Reborn!
8. Kochikame
9. Hunter x Hunter
10. Bakuman
Top 10 meest overgewaardeerde shõnen
bron: strontkakucomplex
Dus daar kwam die aardbei vandaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik googelde op robin's ideal girlfriend.
Mwhahahaquote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus daar kwam die aardbei vandaan.
http://www.sankakucomplex(...)culent-strawberries/
Linken gaat niet helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |