Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?
Hmm, ik ga het gewoon proberen. Als die niet bevalt dan drop ik die serie gewoonquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is me trouwens iets opgevallen.Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef MakuMaku het volgende:
Wat hebben jullie nou eigenlijk tegen One Piece? In tegenstelling tot Bleach en Naruto zit daar amper filler in.
Bleach en Naruto heb ik tegenwoordig gedropped wegens de fillers en omdat het meer richting DBZ gaat met de gevechten. Maar One Piece vind ik gewoon grappig om te zien en de gevechten zijn best aardig. Het is niet zo mooi geanimeerd als de andere shounen series, maar de verhaallijnen vind ik juist weer boeiend en hoe de serie sommige emoties oproept is uitstekend gedaan.
Mirai Nikke moet ik toch eens een keertje gaan kijken, jullie zijn er allemaal zo enthousiast erover!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Hehe, dat hadden veel mensen ook met Steins;Gate.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef blessed19 het volgende:
Argh! geen tijd om nikki mirai te kijken, maar wil stiekem wel de spoilers lezen!
Een manga in kleur is een visual novelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
Mirai theorietjesintressante theorie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?quote:
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?Ik zou je nog gelijk geven ook als dat zo was.
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en doodquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Wat ik langdradige shounen nog het meest kwalijk neem is hoe er overduidelijk geen storyboard is, maar de episodes continue worden opgestapeld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.
Waren visnovs geen games?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef .Cake. het volgende:
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
Maar het is wel waar.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
Voor degene die in de alpha world line zaten niet nee, maar voor iedereen die in de beta world line zat welquote:
In deze heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef robin007bond het volgende:
Nog wat Steins;Gate feitjes:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |