quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze blijft ook zo geniaal
[ afbeelding ]![]()
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef redboyke het volgende:
er is blijkbaar een manga van mirai nikki maar is in zwart wit
is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
Alle manga's zijn zwart/wit m.u.v. een paar speciale edities of de cover natuurlijk
Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
is echt te klein om te lezen pff k'hoop dat tablet vlug aankomt.
waarom maken ze dat niet in kleur?
da's een van de redenen waarom ik de strip van de rode ridder amper gelezen heb en altijd suske en wiske of jommeke of kiekeboe pakte.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat had ik door, maar ik vroeg me dus af hoe dat kan.
Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik heb een galaxy S samen met manga watcher appquote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zwart/Wit is veel goedkoper te maken.
Op mijn Galaxy S vind ik het goed leesbaar hoor
Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein is in bestandsgrootte.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb een galaxy S samen met manga watcher app
maar vind het te klein eigenlijk. vind het wel goed dat die strips klein zijn dan zijn die vlug gedownload met m'n 3G als ik binnenkort een tablet heb worden er dan grotere images gedownload of blijft dat dezelfde grote maar word dat geupscaled ofzo?
ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo opquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm, vaak zijn het grote resoluties gecomprimeerd met JPEG, zodat het wel klein blijft.
Op dit moment wordt het eigenlijk "gedownscaled". Vergelijk het met een TV die geen HD ondersteunt, maar waar je wel HD op kijkt. Of een HD-TV waarmee je lage resolutie films kijkt.
Eigenlijk kan je het beter vergelijken met monitors. De grote van het scherm zorgt ook niet gelijk dat het "geupscaled" wordt. Geen reden om zorgen te maken dus.
Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah ok dan is het goed. heb vorige maand 14GB gedownload over 3G terwijl ik maar 2GB heb maar de meter op de site van de provider was kapot dus moet ik terug wat opletten wat ik download want dat is zo op
Har har.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach.
[..]
Dan zijn er nog wel een aantal dingen in Mirai Nikki te noemen waarvan je je kunt afvragen hoe dat het kan
HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVCquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Har har.
Jammer, nog geen xvid van epi 6.
zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wepquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je niet het Wifi-netwerk van je buurman kraken?
Gewoon even Backtrack Linux downloaden en wat commando's er op los laten
Ah, dat is jammer.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
zit op moment in psychiatrische instelling hier is wel een computer maar die is eigenlijk altijd bezet. en je kan er niet via torrents of nieuwsgroepen mee downloaden alleen rapidshare enzo werkt wel. geen wifi in de buurt behalve die van ziekenhuis dat openstaat en die heeft geen internet. ja backtrack heb ik had er zelfs speciaal zo'n wifi schoteltje van china voor besteld die gaat wel heel ver maar ondersteund geen monitor mode en alles was WPA2 jammer genoeg niet wep
Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HD werkt dus ook niet lekker met CoreAVC?
Oh sorry, dan heb ik er overheen gelezenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al gezegd in het vorige topic.
Helaas.
Oeh, dat is mooi dan!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Robin nu wel als ik nog iets anders aanvink bij instellingen.
Ahw, dat is echt balenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb per ongeluk de laatste regel van het plot van mirai nikki gelezen.
Ik zocht iets heel anders. Godverdomme, enorme spoiler.
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb per ongeluk de laatste regel van het plot van mirai nikki gelezen.
Ik zocht iets heel anders. Godverdomme, enorme spoiler.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?
Welnee.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
zullen we nu maar een ban voor je aanvragen tot de serie voorbij is?
Tof dat je bent gaan kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee.Ik ga niets verklappen hoor.
Ik ga er nog wel van genieten, maar toch is het balen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahw, dat is echt balen![]()
Misschien heb je nu wel een einde om naar uit te kijken? Ik hoop dat je nog op dezelfde manier van de serie kan genieten.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?
want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!
point taken..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
vertrouw vrouwen in het algemeen niet zijn veel te flapuit enzo
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een teringhekel aan mensen die zoiets spoilen om het voor anderen te verpesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?
want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:
Episode was apart.... Van Mirai Nikki.
SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]DAT vond je het ergste?SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder erg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
DAT vond je het ergste?
Minder erg danDie was ik even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]Wat geheel ondoordacht is omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
Ze weet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:48 schreef outcast_within het volgende:
Als ik yuki was en ik had iets met haar zou ik preventief mijn ogen doorprikken en mijn lul erafsnijden. Wat dat gaat geheid gebeuren als hun een stel worden.
edit: En alle contact met andere mensen opgeven voor hun veiligheid.
Enige manier dat die relatie gaat werken is als ze per ongeluk samen belanden op een verlaten eiland
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
wist trouwens niet dattie 26 eps lang zou worden... wordt nog een intressante rit naar het einde toe...
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.
ik zat de wiki pagina door te lezen (incl een deel v/h plotquote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.![]()
Daarom moet je ook geen verzet tonen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.
haha zo is het leven toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de seriequote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
En ze is compleet gestoord en je zal geen minuut zonder haar meer doorbrengen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Maar kijk: ze is super schattig, ziet er leuk uit, is zorgzaam en heeft de libido van een man.
Dat stalken is om je leuke leven met haar veilig te stellen.
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de serie
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.
Maar ik moet toegeven, ze gaat wel heel ver, maar jullie maken haar zo belachelijk
ow, ze zou best goeie intenties kunnen hebben, maar dat uit ze totaal niet (of laat het niet blijken..)quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
Haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repelsteeltju snapt hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.
"I wish there was a yandere girl who would love me so much she'll want to cleave my head with a hachet." ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Oke, ik geef toe.
Ze is echt gek, maar bij de eerste episode was ik helemaal verliefd op haar. Nu probeer ik haar gedrag te verdedigen, omdat ze nog wel mijn waifu is.
Shit, ik heb Nagisa tijdelijk verraden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?
Op zich wel aardige serie, had wat meer actie en diepgang verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yuuno: Amano-kun het is vandaag 28 juli!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
ALSJEBLIEFT STUDIO ASREAD DOE HET!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...Ik val niet op meisjes...
SPOILER: its just to confrontingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a side note: Kannagi is best aardig..
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?
Hmm, ik ga het gewoon proberen. Als die niet bevalt dan drop ik die serie gewoonquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als de manga beter is dan de anime, maar die heb ik niet gelezen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik alle afleveringen gekeken had.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is me trouwens iets opgevallen.Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef MakuMaku het volgende:
Wat hebben jullie nou eigenlijk tegen One Piece? In tegenstelling tot Bleach en Naruto zit daar amper filler in.
Bleach en Naruto heb ik tegenwoordig gedropped wegens de fillers en omdat het meer richting DBZ gaat met de gevechten. Maar One Piece vind ik gewoon grappig om te zien en de gevechten zijn best aardig. Het is niet zo mooi geanimeerd als de andere shounen series, maar de verhaallijnen vind ik juist weer boeiend en hoe de serie sommige emoties oproept is uitstekend gedaan.
Mirai Nikke moet ik toch eens een keertje gaan kijken, jullie zijn er allemaal zo enthousiast erover!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Hehe, dat hadden veel mensen ook met Steins;Gate.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef blessed19 het volgende:
Argh! geen tijd om nikki mirai te kijken, maar wil stiekem wel de spoilers lezen!
Een manga in kleur is een visual novelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Weakling het volgende:
Ik ken manga ook niet anders als in zwart/wit. Tis even wennen als je andere strips gewend bent, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |