point taken..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
vertrouw vrouwen in het algemeen niet zijn veel te flapuit enzo
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een teringhekel aan mensen die zoiets spoilen om het voor anderen te verpesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef redboyke het volgende:
kan je eigenlijk iemand ignoren op fok?
want ik vertrouw -strawberry- niet
op een dag floept het er toch uit!
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:
Episode was apart.... Van Mirai Nikki.
SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]DAT vond je het ergste?SPOILER: epi 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder erg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
DAT vond je het ergste?
Minder erg danDie was ik even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]Wat geheel ondoordacht is omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.
Ze weet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:48 schreef outcast_within het volgende:
Als ik yuki was en ik had iets met haar zou ik preventief mijn ogen doorprikken en mijn lul erafsnijden. Wat dat gaat geheid gebeuren als hun een stel worden.
edit: En alle contact met andere mensen opgeven voor hun veiligheid.
Enige manier dat die relatie gaat werken is als ze per ongeluk samen belanden op een verlaten eiland
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
wist trouwens niet dattie 26 eps lang zou worden... wordt nog een intressante rit naar het einde toe...
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rly? Ik zou d'r gewoon vermoorden. Precies doen wat staat beschreven in de mobiel, en dan daarvan afwijken door haar te vermoorden waardoor ze het ook niet aan ziet komen.
ik zat de wiki pagina door te lezen (incl een deel v/h plotquote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, dat is best lang. En er zijn nog maar 9 dagboekhouders.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat geheel ondoordacht is omdat...Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de psycho denkt daar vast niet aan.![]()
Daarom moet je ook geen verzet tonen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zij heeft een psycho instinct daar valt niet tegen op te boksen. Maar je kunt het proberen ben je wel meteen je armen en benen kwijt.
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap zijn probleem niet zo. Laat iedereen doodgaan en geniet gewoon van het leven met Yuno.
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Totdat de dag komt dat zij denk dat jij naar iemand anders kijkt.
Of dat je een oude vriendin tegenkomt op een verjaardag.
Of dat ze bang word dat je vreemd gaat. Ze snijd em eraf, zet hem op. En zonder blikken of blozen zegt ze. Kijk yuki ik zei toch dat we een zouden worden.
quote:
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ervaring? Ik denk dat ze dan gewoon dat meisje, waar ze denkt dat je mee vreemd gaat vermoord. Ze zal je nooit pijn doen, alleen plezieren.
haha zo is het leven toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de seriequote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |