En ze is compleet gestoord en je zal geen minuut zonder haar meer doorbrengen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Maar kijk: ze is super schattig, ziet er leuk uit, is zorgzaam en heeft de libido van een man.
Dat stalken is om je leuke leven met haar veilig te stellen.
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou ze je pijn doen? Dat heeft ze ook nooit gedaan in de serie
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah ik ga de seksuele fantasie van een zestienjarige jongen niet verpesten. Tuurlijk ze zou je nooit pijn doen. En elke ochtend pijpt ze je wakker.
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan toch nog komen? Zijn moeder vermoorden bijv. doet hem ook pijn, maar dan geestelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je aan dat soort leed wel gewend, dan voel je geen empathie meer voor anderen.
Maar ik moet toegeven, ze gaat wel heel ver, maar jullie maken haar zo belachelijk
ow, ze zou best goeie intenties kunnen hebben, maar dat uit ze totaal niet (of laat het niet blijken..)quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
Haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu zo raar, terwijl ik zeker niet de enige ben die in de goede intenties van Yuno gelooft
SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.SPOILER: 1tm6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repelsteeltju snapt hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dat is waar, maar als je haar gewoon gehoorzaamt is er niet veel aan de hand. Behalve dan met je naasten die vermoord worden, maar soms moet je concessies maken. De kans dat een foreveraloner als hij ooit zo'n lieve meid nog tegenkomt is best klein.
"I wish there was a yandere girl who would love me so much she'll want to cleave my head with a hachet." ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks alles wil ik nog steeds een Yandere stalker/vriendin.
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Oke, ik geef toe.
Ze is echt gek, maar bij de eerste episode was ik helemaal verliefd op haar. Nu probeer ik haar gedrag te verdedigen, omdat ze nog wel mijn waifu is.
Shit, ik heb Nagisa tijdelijk verraden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel waifu's heb jij wel niet?
Op zich wel aardige serie, had wat meer actie en diepgang verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yuuno: Amano-kun het is vandaag 28 juli!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
ALSJEBLIEFT STUDIO ASREAD DOE HET!
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...Ik val niet op meisjes...
SPOILER: its just to confrontingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a side note: Kannagi is best aardig..
Yukiteru: Ik krijg 'm niet omhoog...
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga aan Infinite Stratos beginnen. Die manga cover is al zo vet
I know, maar soms wordt die door mensen opgehemeld. Ook zie ik mensen die de manga hebben gekocht, dat moet toch wel op z'n minst een beetje goed zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doe het niet, die anime was te slecht voor woorden. Geen goede ecchi, geen goede actie, geen goede niks en al helemaal geen goed verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |