quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
Mirai theorietjesintressante theorie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?quote:
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
En met die puntjes zeg je: "maar slaat helemaal nergens op"?Ik zou je nog gelijk geven ook als dat zo was.
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en doodquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, ik zou namelijk niet weten waarom het nergens op zou slaan, tis een prima theorie, alleen denk ik persoonlijk niet dat yuki en yuuno tegenover elkaar komen te staan, maar tijd zal dat moeten uitwijzen..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij hoeft maar te zeggen " i dont love you" en dan gaat ze zeker in overdrive met de volgende woorden "if you cant love me no one will" en charged en dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Wat ik langdradige shounen nog het meest kwalijk neem is hoe er overduidelijk geen storyboard is, maar de episodes continue worden opgestapeld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier over het algemeen een hekel aan de langlopende shounen's, vaak rekken ze het verhaal ook echt heel erg uit.
Waren visnovs geen games?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef .Cake. het volgende:
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
Maar het is wel waar.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
Voor degene die in de alpha world line zaten niet nee, maar voor iedereen die in de beta world line zat welquote:
In deze heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent wel heel standvastig en hardnekkig met series die je leuk vindt.
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef robin007bond het volgende:
Nog wat Steins;Gate feitjes:
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.
[ afbeelding ]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paintquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool.
Dat hartje er met paint op gedaan is wel een beetje
Ach, dat kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paint
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
Inderdaad, er zijn wel wat uitzonderingenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |