Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?quote:
SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
[..]
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?Spiritueel verbonden zijn, weten wat de ander bedoelt ook al staat er iets verkeerds.SPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in1x +500GB aan mappen geselecteerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?
heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
Oeps, dan heb ik de verkeerde. Chick met een oog en paars haar, wies da ook alweer?Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hijSPOILER: herformulering vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat voor diary had die detective ook al weer? Misschien dat hijZijn diary voorspeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn diary voorspeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn diary voorspeltVermoed dat hij niet zo lief is als hij zich voordoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Yuno![]()
waar blijft je pic danquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of ik mirai nikki nog wel wil bespreken in dit topic, met al die Yunofapperts.
He, zo gaan we niet met dames om he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
typisch vrouwen jaloezie druipt ervan af
waarheid mag gezegd worden. alsof ik zou fappen op anime.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, zo gaan we niet met dames om he.
Altijd met respect behandelen
Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
typisch vrouwen jaloezie druipt ervan af
Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is super kawaii en zo, dat geef ik direct toe.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch? Yuuno an sich is helemaal niet zó aandoenlijk --zelfs zonder haar psychoses. Het is voor mij meer de devotie die me aanspreekt.
je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Die devotie (of feitelijk dat stalken) vind ik juist haar minpunt.
Nééééé, dat is juist het toffe aan Yuno! Dan onredelijke, rücksichtlose gedrag is heerlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Die devotie (of feitelijk dat stalken) vind ik juist haar minpunt.
Ze is inderdaad heeeel lief.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef redboyke het volgende:
[..]
je bent gewoon niet zo lief als haar daarom wil iedereen met haar fappen
Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is inderdaad heeeel lief.
geen dank.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yup, ze wenst Yukkii zelfs goedenacht. Als dat niet lief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |