Cool.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
die met haar rood haar heb ik op mijn facebook die komt van finland.
[ afbeelding ]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paintquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool.
Dat hartje er met paint op gedaan is wel een beetje
Ach, dat kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
doet ze wel vaker zo hartjes op haar wang tekenen maar dacht dat het echt op haar wang was en niet paint
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Een manga in kleur is een visual novel
Inderdaad, er zijn wel wat uitzonderingenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In mijn ervaring is een Visual Novel een boek dat je op de computer leest met plaatjes en geluiden. Soms zelfs een audioboek... maar de VNs die ik gespeeld heb hadden te weinig plaatjes om ingekleurde manga genoemd te kunnen worden.
Andere sites verkopen 't voor nog meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
¥ 27.676 = ¤ 266,64
En dat is nog maar box 1.
Ik wacht wel tot 'ie iets minder duurkoop is.
Vreemd dat Fate/Zero zo duur is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef Weakling het volgende:
En dan komt er nog 3700 yen bij om te verzenden en als je pech hebt bij de doune nog eens ongeveer 25% (BTW plus invoerrechten). Dan zit je al op ongeveer 375 euro ...
Omdat het handiger is om een bestand te downloaden, dan twee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef redboyke het volgende:
waarom zitten de ondertitels er eigenlijk altijd ingebakken en geen losse SRT?
Wat is Gaia?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga me registreren voor Gaia, gewoon om te kijken![]()
Krijg ik er spijt van?
http://www.gaiaonline.com/quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat is Gaia?
En ik denk dat wdn een Graphic Novel bedoelt ipv een Visual Novel.
in belgie is gaia partij voor de dierenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.gaiaonline.com/
Een soort community, wordt veel gepraat over anime, maar het zijn vooral narutards
Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga me registreren voor Gaia, gewoon om te kijken![]()
Krijg ik er spijt van?
Meer van dat soort comics hier: http://www.vgcats.com/super/quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik Steins;Gate. Op internet was iedereen gewoon in harmonie over deze serie.![]()
Degene die Steins;Gate nog niet hebben gezien moeten eigenlijk nu kijken, zodat ze wanneer de film uit is, met ons mee kunnen praten
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef mschol het volgende:
Waarom is USB2.0 zo verschrikkelijk traag
De kende ik al. Ik moest echt hard lachen de eerste keer dat ik die las, met een mix van afschuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik nog steeds wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is in "haar" huis, want toen ze die opmerking maakte kregen we even een flashback daarvan te zien.Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand een theorie hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:
Uh? 12th was geen vrouw ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Niet in Linux :=Dquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt zeker 20 mappen gesleept ofzo?
heb ondervonden dat in 1 keer 20 mappen verslepen sneller is dan 20 keer 1 map (dus 20 tegelijk)
Hmm, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je solo wilt gaan spelen dan is er weinig aan de hand denk ik. Als je voor de community gaat registreren dan kon je dat nog wel eens zonde van de tijd gaan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |