Hoezo bestaat het probleem niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
Kijk die Ineke eens trots glimmen een oplossing te hebben gevonden voor een probleem dat niet bestaat.
De Mos stelt net zo weinig voor als al die andere onderkneuzen van andere partijen. Hij heeft wel humor..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een schande dat tokkies als De Mos tegenwoordig in de 2e Kamer zitten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo bestaat het probleem niet?
Omdat er nog meer ambtenaren zijn die kunnen trouwen?
watquote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, als je dit toelaat, dan begeef je je op een hellend vlak. Dan mogen bijvoorbeeld extreem rechtsen ook weigeren om autochtonen te trouwen. Die kant moeten we niet uit...
Doet er niet toe. Het is 2011 en mensen die op basis van iets waar ze niets aan kunnen doen anders worden behandeld is een schande.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel homostellen hebben geen ambtenaar kunnen vinden?
Geen enkele. Dit werd pas een probleem toen een homostel bij wijze van provocatie per sé door een weigerambtenaar getrouwd wilde worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel homostellen hebben geen ambtenaar kunnen vinden?
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Het is 2011 en mensen die op basis van iets waar ze niets aan kunnen doen anders worden behandeld is een schande.
Hij mag dat toch prima denken? Hij moet alleen dat niet op zijn werk uitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperken
Het is een beursgenoteerde onderneming, dus je kunt straks met een gerust hart naar bed.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat me boeit in deze soap. Als het ons niks kost kloten ze maar lekker door, het zal me jeuken.
Dus omdat hij een idee van huwelijk heeft is het onmogelijk om een functie uit te voeren die mogelijk is gemaakt door de overheid. Dan heb je wel lef.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperken
Wedden dat die het een en ander aan subsidie (=belastinggeld) binnenharken? Sport kost namelijk altijd geld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef psychosomatic het volgende:
Het is een beursgenoteerde onderneming, dus je kunt straks met een gerust hart naar bed.
Ah, natuurlijk, het is laat...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Simek -> Italië deskundige -> Pizza
Ik wel: SGP-ers hangen we apart.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom er maar niet uit wat ik hiervan vind
Het argument 'er zijn zat die het wel doen' weegt even zwaar vind ikquote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel: SGP-ers hangen we apart.
Tja het is de plicht van de gemeente om voor iedereen een trouw ambtenaar te hebben, niet voor iedere trouw ambtenaar om dadelijk misschien wel kikkers te moeten huwen als de regering dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Als ie pas 7 jaar dit werk doet is hij in dienst getreden toen het homohuwelijk al mocht.
Van iemand die 30 jaar in dienst is zou ik het misschien iets meer kunnen begrijpen.
Dat doet elke onderneming als het even kan. Zo kun je je ook druk gaan maken over Phillips.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wedden dat die het een en ander aan subsidie (=belastinggeld) binnenharken? Sport kost namelijk altijd geld.
Hij wist waar hij aan begon, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja het is de plicht van de gemeente om voor iedereen een trouw ambtenaar te hebben, niet voor iedere trouw ambtenaar om dadelijk misschien wel kikkers te moeten huwen als de regering dat wil.
Zou het nog discriminatie zijn op grond van geloof...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wist waar hij aan begon, dat bedoel ik.
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant moet de overheid het goede voorbeeld geven, maar vind ook dat je inderdaad vrij moeten worden gelaten in je eigen keuzes. En kom op, waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die er op tegen is. Puur provocatie ditquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen enkele. Dit werd pas een probleem toen een homostel bij wijze van provocatie per sé door een weigerambtenaar getrouwd wilde worden.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Paradiso is wel een toffe tent
Om iets duidelijk te maken, ja. Het is toch van de gekke dat minderheden het nog altijd moeilijker hebben dan "gewonen" in Nederland?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant moet de overheid het goede voorbeeld geven, maar vind ook dat je inderdaad vrij moeten worden gelaten in je eigen keuzes. En kom op, waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die er op tegen is. Puur provocatie dit
Zelfde dat homo's die kerk bijeenkomsten verpest nu omdat ze er niet welkom zijn...ga dan niet denk ik dan...ik ga ook niet bij de kerk zeuren dat er geen plek is voor atheïsten...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant moet de overheid het goede voorbeeld geven, maar vind ook dat je inderdaad vrij moeten worden gelaten in je eigen keuzes. En kom op, waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die er op tegen is. Puur provocatie dit
Omdat dat haaks staat. Een homo kan toch rustig Christen zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfde dat homo's die kerk bijeenkomsten verpest nu omdat ze er niet welkom zijn...ga dan niet denk ik dan...ik ga ook niet bij de kerk zeuren dat er geen plek is voor atheïsten...
Dacht je even pauze te hebben van Andries Knevel, krijg je dit weer.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast gebruikt zijn handen te veel, ik word er misselijk van
Nope god haat je dan...face it...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat dat haaks staat. Een homo kan toch rustig Christen zijn?
Zou je het accepteren dat homo's in een supermarkt alleen mogen afrekenen bij kassa 4? Er ís een kassa voor hun, maar de andere klanten kunnen bij 12 kassa's aansluiten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
Tja het is de plicht van de gemeente om voor iedereen een trouw ambtenaar te hebben, niet voor iedere trouw ambtenaar om dadelijk misschien wel kikkers te moeten huwen als de regering dat wil.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope god haat je dan...face it...
haha ruigoord, gare boel daar.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef waxmask het volgende:
En nu zit dat soort in de kerk bij Ruigoord...
Stelletje hippies daarquote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha ruigoord, gare boel daar.
Hebben ze zelf ooit opgetekend in de eigen boeken...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]helemaal niet. Da's een hele suggestieve interpretatie.
Tim Knol maakt muziek die precies zo is als alle andere 'indie'bandsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een kut muziek allemaal. Wordt er tegenwoordig nog wel muziek gemaakt?
Andere klanten kunnen ook bij kassa 4 aansluiten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou je het accepteren dat homo's in een supermarkt alleen mogen afrekenen bij kassa 4? Er ís een kassa voor hun, maar de andere klanten kunnen bij 12 kassa's aansluiten.
Zeker, true hippies ookquote:
In diezelfde boeken staat ook dat iedereen een kind van God is en God van iedereen houdt. Vandaar ook dat ik zeg dat het een suggestieve interpretatie van je is.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebben ze zelf ooit opgetekend in de eigen boeken...
GOA....ja da's alweer ff geleden een leuke feestje...zitten waarschijnlijk nu allemaal bij de Occupies...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker, true hippies ook
Waas er bij een goa festival, was wel echt tof
maar die hippies damn
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
Kijk, dat zijn pas "Paradiso artiesten". Bowie
Ik ken al die andere indie bands niet echt, maar ik luister meestal naar 70's prog, psych en fusion. Wat ik tegenwoordig hoor klinkt allemaal kut. Al die tyfus bandjes bij DWDD, allemaal dezelfde bagger.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tim Knol maakt muziek die precies zo is als alle andere 'indie'bands
Nodig dan iemand uit die iets nuttigs te zeggen over de paradiso, ik vind het serieus interessant dan gaan ze een nieuwe artiest vragen hoe het optreden daar was
Dat is het punt niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef marcodej het volgende:
Andere klanten kunnen ook bij kassa 4 aansluiten.
VInd ik helemaal niets.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Maar faithlessoverrated toch.
Meer een soort vlassnorretje.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft TIm de baard nog in de keel.
Tim Knol (dat rijmt!)quote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Ik val net binnen, wie is deze oliebol?
maar idd misschien niet zo iconisch als die andere artiesten hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef thettes het volgende:
Leuk, Faithless was ik bij toen. Nog net een tikkeltje leuker dan op een festival ofzo.
Paul Witteman.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Ik val net binnen, wie is deze oliebol?
Drie dubbele keel...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer een soort vlassnorretje.
Hij doet zeker mee met Movember.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer een soort vlassnorretje.
Ja muziek van tegenwoordig is van alles he, meeste populaire hits/bands vind ik ook niks. Maar heb een nogal alternatieve muzieksmaak. Van zoiets als tim knol begrijp ik niet waarom hij zo speciaal isquote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik ken al die andere indie bands niet echt, maar ik luister meestal naar 70's prog, psych en fusion. Wat ik tegenwoordig hoor klinkt allemaal kut. Al die tyfus bandjes bij DWDD, allemaal dezelfde bagger.
ja in het rijtje zetten rolling stones, nirvana, faithlessquote:
We zijn er ook niet bepaald wijzer van gewordenquote:
Moet je eens opletten als hij zo een gitaar op zijn buik plakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lol, ik dacht altijd dat dat een muzikant was?
Er moest waarschijnlijk iets "moderns" tussen zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja in het rijtje zetten rolling stones, nirvana, faithless![]()
ja dus?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lol, ik dacht altijd dat dat een muzikant was?
Gedeeltelijk mee eens. Maar als je er een bepaalde visie over hebt die daar tegenover staat vind ik dat toch geen slecht argument. En er zijn nog zat die het wel willen dus daar ligt het probleem nietquote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om iets duidelijk te maken, ja. Het is toch van de gekke dat minderheden het nog altijd moeilijker hebben dan "gewonen" in Nederland?
Welke nieuwe muziek luister jij?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja muziek van tegenwoordig is van alles he, meeste populaire hits/bands vind ik ook niks. Maar heb een nogal alternatieve muzieksmaak. Van zoiets als tim knol begrijp ik niet waarom hij zo speciaal is
Tim Knol Haat Club heeft er weer wat leden bij......quote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zijn er ook niet bepaald wijzer van geworden
Ja tuurlijk en ik 1 keer carnaval in Rioquote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben een keer op vakantie naar Isla Margarita geweest, dat maakt mij eigenlijk een Zuid-Amerika kenner.
Veel breakcore, liquid funk, goa, dnb, tekno, nederlandse punk & hiphop...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Welke nieuw muziek luister jij?
Ik zie daar Johny Barry tussen staan, ben ik groot fan van.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel breakcore, liquid funk, goa, dnb, tekno, nederlandse punk & hiphop...
[ afbeelding ]
Pat Benatar – Love Is A Battlefield 9 hours agoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel breakcore, liquid funk, goa, dnb, tekno, nederlandse punk & hiphop...
[ afbeelding ]
Ik heb The Ramones in Paradiso gezien in Paradiso en vrienden van me van The Nozems in het voorprograma van Dinosaur Jr. Dat maak me een ouwe zak.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben een keer op vakantie naar Isla Margarita geweest, dat maakt mij eigenlijk een Zuid-Amerika kenner.
Fuck dat nummer, hele dag al in mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pat Benatar – Love Is A Battlefield 9 hours ago
Pat Benatar – Love Is A Battlefield 10 hours ago
Pat Benatar – Love Is A Battlefield 10 hours ago
U houdt nogal van repetitie?
Oh geen idee wat het is, 1x geluisterd in mijn geschiedenisquote:Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie daar Johny Barry tussen staan, ben ik groot fan van.
oh link is weg?
Ik heb The Ramones in Sneek gezien, op het IJsbaanterrein tijdens de Sneekweek. Het onweerde, de bliksemflitsen sloegen achter het podium in en het was geweldig.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik heb The Ramones in Paradiso gezien in Paradiso en vrienden van me van The Nozems in het voorprograma van Dinosaur Jr. Dat maak me een ouwe zak.
Stelletje ouwe lullenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb The Ramones in Sneek gezien, op het IJsbaanterrein tijdens de Sneekweek. Het onweerde, de bliksemflitsen sloegen achter het podium in en het was geweldig.
Nog nooit iets anders van hem gehoord geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Heeft ie nog steeds geen nieuwe hit?
We weten nu in ieder geval zeker dat Sam de stad verlaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje heeft 1 regel tekst?
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje heeft 1 regel tekst?
Dat is mijn postquote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb The Ramones in Sneek gezien, op het IJsbaanterrein tijdens de Sneekweek. Het onweerde, de bliksemflitsen sloegen achter het podium in en het was geweldig.
Dan heb ik je daar ontmoet in 1986 of zo?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ik was er ook. De dag er eerder al gegaan en gesleslapen in de auto
Prince tot drie maal toe, waaronder z'n Europese debuut.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat e de Stones en Bowie erbij halen voor Paradiso.
Dat zijjn de uitzonderingen qua grote bands.
Kutredactie.
Nirvana is wel legendarisch.
Maar de Willem 2 in den Bosche en de Vera in Groningen zijn eerder met nieuwe muziek.
Misschien zei ik wel sorry tegen je bij het omstoten van je biertjequote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan heb ik je daar ontmoet in 1986 of zo?
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Prince tot drie maal toe, waaronder z'n Europese debuut.
te laat lul, mijn hulpsinten zijn al sinds 7 uur bezigquote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef tong80 het volgende:
ik ga eerst mijn schoen neerzetten Sinterklaas.
Trusten.
De Ramones heb ik ook gezien in Paradiso en de Melkweg, ( ik ben best wel een fan van zequote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja Echo & the Bunneymen en de Cure waren in Vera en Dexy the Midnight Runners waren ook in Groningen, ik weet niet meer waar precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef tong80 het volgende:
Mar de Vera in Groningen waren de eerte met nieue bands.
twitter:MichielVanErp twitterde op donderdag 17-11-2011 om 14:59:10Ik zit vanavond in Pauw en Witteman samen met een van de hoofdrolspeelsters uit 'I am a Woman Now' 23.00 #ned1 #vara reageer retweet
Ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ben benieuwd naar de docu van Michiel van Erp.
ik wel, jammer dat op de idfa de docu 5x is uitverkocht! Wel leuk voor Michiel en zijn produktie team..quote:
Ik snap niet dat zelfs ajacieden die onzin en dat eindeloze gebabbel over niks nog kunnen aanhoren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef Travel. het volgende:
Ben ik de enige die het Ajaxgedoe allemaal overdreven vind ?
Het zijn volwassen mannen die hun werk niet kunnen doen omdat ze elkaar niet mogen...word volwassen
Omdat ze er vroeg mee begon, dan is het resultaat het bestequote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef inZanity het volgende:
Die ene ziet er niet verkeerd uit voor een omgebouwde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kennerquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat ze er vroeg mee begon, dan is het resultaat het beste
Ja beetje overdone ook al ben ik voor Ajaxquote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
echt kunnen ze eens niet ophouden over dat gekutajax, het kan me werkelijk niet boeien... dat dit in p&w komt
Dit dus. Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Komt nooit opdagen en is dan boos dat er een beslissing genomen wordt waar hij het niet mee eens is
Dat zegt Peter Repelsteeltje ook. Met hem ben ik het dan ook eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Komt nooit opdagen en is dan boos dat er een beslissing genomen wordt waar hij het niet mee eens is
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.
Dat zeg ik ook altijd, maar Cruijff heeft een soort van heroïsche status, en veel mensen kunnen de voetballer Cruijff niet los zien van de persoon Cruijff, alles is ja en amenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.
Zijn zaakwaarnemer heeft de telefoon en is bereikbaar maar die is niet gebeldquote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
Moet Johan wel een telefoon hebben.
Als Cruijff naar Feyenoord zou gaan komt dat wel op het journaal denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar Cruijff heeft een soort van heroïsche status, en veel mensen kunnen de voetballer Cruijff niet los zien van de persoon Cruijff, alles is ja en amen
Van mij mag ie lekker de boel opblazen daar bij Ajax, maar ik hoef het echt niet in elke talkshow te horen. Alsof wanneer zoiets bij Feyenoord zou gebeuren het 3x per dag in talkshow en in nieuwsitems van 5 minuten in een 10 minuten durend journaal zou zitten... no fucking way
Ja dat is als ze kampioen zijn he, dan schieten de zogenaamde Ajax fans die je nooit een woord over Ajax hebt horen zeggen en nooit een voet in de Arena hebben gezet, als paddenstoelen uit de grond.quote:
Maar Derksen is wel voor Cruijff, als ik dan een andere mening heb ontstaat er kortsluiting in mijn hoofd wanneer hij een tirade over de raad van commissarissen houdt en ben ik alsnog weer voor Cruijff.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar Cruijff heeft een soort van heroïsche status, en veel mensen kunnen de voetballer Cruijff niet los zien van de persoon Cruijff, alles is ja en amen
Van mij mag ie lekker de boel opblazen daar bij Ajax, maar ik hoef het echt niet in elke talkshow te horen. Alsof wanneer zoiets bij Feyenoord zou gebeuren het 3x per dag in talkshow en in nieuwsitems van 5 minuten in een 10 minuten durend journaal zou zitten... no fucking way
quote:
Vorig jaar, voor het kampioenschap, uit een onderzoek van VI gekomen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is als ze kampioen zijn he, dan schieten de zogenaamde Ajax fans die je nooit een woord over Ajax hebt horen zeggen en nooit een voet in de Arena hebben gezet, als paddenstoelen uit de grond.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Cruijff naar Feyenoord zou gaan komt dat wel op het journaal denk ik.
Tja wat versta je onder fans..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar, voor het kampioenschap, uit een onderzoek van VI gekomen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is als ze kampioen zijn he, dan schieten de zogenaamde Ajax fans die je nooit een woord over Ajax hebt horen zeggen en nooit een voet in de Arena hebben gezet, als paddenstoelen uit de grond.
Wat zou haar ketting betekenen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef marcodej het volgende:
De kledingstijl van Esmeralda pruim ik niet vanavond.
"Jeroen, waar ligt die woonboot van je?"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zou haar ketting betekenen?
Dan moet hij die vrouw daarachter nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Misschien heeft Jeroen vandaag wel zin in een dominatrix.
Whahahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet hij die vrouw daarachter nemen.
Het heeft direct een nieuw dialect aangemeten gekregen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
Kon ie geen Nederlanders vinden?
Ik hoef dit ook allemaal niet te weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:49 schreef marcodej het volgende:
Dit verhaal boeit me helemaal niet.
Nee zn broerquote:Op donderdag 17 november 2011 23:48 schreef Waaghals het volgende:
tongerloo, is dat de moeder van tong?
Nee die gaat met Witteman mee naar Haarlemquote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef marcodej het volgende:
Zou Vicky nog op de woonboot eindigen vanavond?
Zonder Fok kijken is geen kut aan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis, niet gekeken en ik denk dat ik dat maar zo houd.
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef Specularium het volgende:
Hulde voor P&W. Zo'n slechte uitzending zie je zelden.
en getrouwd was met van Gaalquote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Cruijff vroeger vrouw is geweest.
Alweer? Moet is ze weer eens een keer kampioen maken zoals in 1983?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
Als Cruijff naar Feyenoord zou gaan komt dat wel op het journaal denk ik.
Die hield toch ook op met hormonen omdat haar vriendin haar als man zag?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Een lesbische transsexueel je denkt er wel eens aan voor de grap, maar het bestaat dus echt.
Ik denk dat die transgenders na gisteren een nachtje op Jeroens woonboot te hebben doorgebracht niet helemaal meer blij zijn dat ze nu een ander geslacht hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Jeroen, waar ligt die woonboot van je?"
quote:
quote:
Wat een heerlijke soap daar bij Ajaxquote:
Ze is de slimme, sexy versie van Katja Schuurman.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Esmeralda is niet lelijk maar ook echt niet boeiend, sorry dat ik het zeg.
Ze heeft wel een boeiend beroep
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
Cruijff is de slimme sexy meer zelfingenomen versie van Ingeborg Beugel.
Wij zijn de grootste, wij zijn Ajaxquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Na een hele week gezanik over Ajax, nu een heel uur Cruijff![]()
P&W
Niet te geloven dit .quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:45 schreef pberends het volgende:
Alleen maar Cruijff? Fucking serieus?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef DrDentz het volgende:
O.. dus straks nog een uurtje Cruijffen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wij zijn de grootste, wij zijn Ajax
Te bespottelijk. wie denk hij wel wie hij is?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
Altijd wel leuk dat P&W 5 of 6 gasten willen, maar dat Cruijff even kan eisen dat hij als enige op kan dagen.
Wie denken P&W en hun schijtredactie wel niet dat ze zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Te bespottelijk. wie denk hij wel wie hij is?
P&W en hun schijtredactie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie denken P&W en hun schijtredactie wel niet dat ze zijn?
Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie denken P&W en hun schijtredactie wel niet dat ze zijn?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
Cruijff is de slimme sexy versie van Ingeborg Beugel.
Godenzoon, Het Orakel, De Verlosser, Nummer 14, JCquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De Verlosser, Nummer 14, Johan Cruijff.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De "messias"quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Verlosser, Nummer 14, Johan Cruijff.
De Troll?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Godenzoon, Het Orakel, De Verlosser, Nummer 14, JC
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
Het geeft de grootte van Cruijff aan dat hij gewoon, net zoals de Minister President kan eisen dat ie een uitzending lang de enige gast is.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb me bedacht, ga even met vrouwlief een afleverinkje CSI pakken.
al dat voetbal tuigquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht weer een flinke toeloop in dit topic
Wel de Justin Bieber aflevering hèquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb me bedacht, ga even met vrouwlief een afleverinkje CSI pakken.
Wie wil je dan als gast hebben? Thalita van Zon?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn ze nou helemaal gek geworden.
P&W is dus niet meer serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |