Nee die gaat met Witteman mee naar Haarlemquote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef marcodej het volgende:
Zou Vicky nog op de woonboot eindigen vanavond?
Zonder Fok kijken is geen kut aan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis, niet gekeken en ik denk dat ik dat maar zo houd.
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef Specularium het volgende:
Hulde voor P&W. Zo'n slechte uitzending zie je zelden.
en getrouwd was met van Gaalquote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Cruijff vroeger vrouw is geweest.
Alweer? Moet is ze weer eens een keer kampioen maken zoals in 1983?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
Als Cruijff naar Feyenoord zou gaan komt dat wel op het journaal denk ik.
Die hield toch ook op met hormonen omdat haar vriendin haar als man zag?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Een lesbische transsexueel je denkt er wel eens aan voor de grap, maar het bestaat dus echt.
Ik denk dat die transgenders na gisteren een nachtje op Jeroens woonboot te hebben doorgebracht niet helemaal meer blij zijn dat ze nu een ander geslacht hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Jeroen, waar ligt die woonboot van je?"
quote:
quote:
Wat een heerlijke soap daar bij Ajaxquote:
Ze is de slimme, sexy versie van Katja Schuurman.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Esmeralda is niet lelijk maar ook echt niet boeiend, sorry dat ik het zeg.
Ze heeft wel een boeiend beroep
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
Cruijff is de slimme sexy meer zelfingenomen versie van Ingeborg Beugel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |