Hoezo bestaat het probleem niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
Kijk die Ineke eens trots glimmen een oplossing te hebben gevonden voor een probleem dat niet bestaat.
De Mos stelt net zo weinig voor als al die andere onderkneuzen van andere partijen. Hij heeft wel humor..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een schande dat tokkies als De Mos tegenwoordig in de 2e Kamer zitten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo bestaat het probleem niet?
Omdat er nog meer ambtenaren zijn die kunnen trouwen?
watquote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, als je dit toelaat, dan begeef je je op een hellend vlak. Dan mogen bijvoorbeeld extreem rechtsen ook weigeren om autochtonen te trouwen. Die kant moeten we niet uit...
Doet er niet toe. Het is 2011 en mensen die op basis van iets waar ze niets aan kunnen doen anders worden behandeld is een schande.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel homostellen hebben geen ambtenaar kunnen vinden?
Geen enkele. Dit werd pas een probleem toen een homostel bij wijze van provocatie per sé door een weigerambtenaar getrouwd wilde worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel homostellen hebben geen ambtenaar kunnen vinden?
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Het is 2011 en mensen die op basis van iets waar ze niets aan kunnen doen anders worden behandeld is een schande.
Hij mag dat toch prima denken? Hij moet alleen dat niet op zijn werk uitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperken
Het is een beursgenoteerde onderneming, dus je kunt straks met een gerust hart naar bed.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat me boeit in deze soap. Als het ons niks kost kloten ze maar lekker door, het zal me jeuken.
Dus omdat hij een idee van huwelijk heeft is het onmogelijk om een functie uit te voeren die mogelijk is gemaakt door de overheid. Dan heb je wel lef.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
En die man moet zijn idee van het huwelijk dan maar overboord gooien? Dat is aan de andere kant weer vrijheid inperken
Wedden dat die het een en ander aan subsidie (=belastinggeld) binnenharken? Sport kost namelijk altijd geld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef psychosomatic het volgende:
Het is een beursgenoteerde onderneming, dus je kunt straks met een gerust hart naar bed.
Ah, natuurlijk, het is laat...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Simek -> Italië deskundige -> Pizza
Ik wel: SGP-ers hangen we apart.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom er maar niet uit wat ik hiervan vind
Het argument 'er zijn zat die het wel doen' weegt even zwaar vind ikquote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel: SGP-ers hangen we apart.
Tja het is de plicht van de gemeente om voor iedereen een trouw ambtenaar te hebben, niet voor iedere trouw ambtenaar om dadelijk misschien wel kikkers te moeten huwen als de regering dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Als ie pas 7 jaar dit werk doet is hij in dienst getreden toen het homohuwelijk al mocht.
Van iemand die 30 jaar in dienst is zou ik het misschien iets meer kunnen begrijpen.
Dat doet elke onderneming als het even kan. Zo kun je je ook druk gaan maken over Phillips.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wedden dat die het een en ander aan subsidie (=belastinggeld) binnenharken? Sport kost namelijk altijd geld.
Hij wist waar hij aan begon, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja het is de plicht van de gemeente om voor iedereen een trouw ambtenaar te hebben, niet voor iedere trouw ambtenaar om dadelijk misschien wel kikkers te moeten huwen als de regering dat wil.
Zou het nog discriminatie zijn op grond van geloof...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wist waar hij aan begon, dat bedoel ik.
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant moet de overheid het goede voorbeeld geven, maar vind ook dat je inderdaad vrij moeten worden gelaten in je eigen keuzes. En kom op, waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die er op tegen is. Puur provocatie ditquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen enkele. Dit werd pas een probleem toen een homostel bij wijze van provocatie per sé door een weigerambtenaar getrouwd wilde worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |