En dan zijn Telegraaf-vriendjes in de Ministerraad? Denk er nog eens goed over na of je dat wilt.quote:
Tineke van Gent is een dijk van een wijf.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eey is dat niet die koffiejuffrouw van de 2e kamer?
sowieso waarom is cruijff zo'n enorme heldquote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dit het laatste hoofdstuk van het Cruijff-bij-Ajax verhaal...ik ben het inmiddels wel zat...
Ik kan alleen maar hopen dat er niet teveel belastinggeld in gaat zitten, verder zoeken ze het vooral lekker uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dit het laatste hoofdstuk van het Cruijff-bij-Ajax verhaal...ik ben het inmiddels wel zat...
Hier is ze toch echt kantinejuf....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Tineke van Gent is een dijk van een wijf.
ja dat vind ik ook wel jammer... maarja nu dan ook gewoon lekker opdonderen naar Barca ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat het erop lijkt dat Cruijff niet de tijd krijgt om Ajax compleet naar de vernieling te helpen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier is ze toch echt kantinejuf....![]()
![]()
![]()
Belastinggeld?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat er niet teveel belastinggeld in gaat zitten, verder zoeken ze het vooral lekker uit.
Kijk eens in de recent gesloten topics in VBL.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sowieso waarom is cruijff zo'n enorme held
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
Hehe, toen was Koefnoen nog leuk.
Dit was wel leuker dan wat ze de afgelopen weken hebben laten zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.
QFTquote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.
Het is een schande dat tokkies als De Mos tegenwoordig in de 2e Kamer zitten.quote:
Ja, dat is het enige wat me boeit in deze soap. Als het ons niks kost kloten ze maar lekker door, het zal me jeuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |