Ik snap niet dat zelfs ajacieden die onzin en dat eindeloze gebabbel over niks nog kunnen aanhoren.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef Travel. het volgende:
Ben ik de enige die het Ajaxgedoe allemaal overdreven vind ?
Het zijn volwassen mannen die hun werk niet kunnen doen omdat ze elkaar niet mogen...word volwassen
Omdat ze er vroeg mee begon, dan is het resultaat het bestequote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef inZanity het volgende:
Die ene ziet er niet verkeerd uit voor een omgebouwde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kennerquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat ze er vroeg mee begon, dan is het resultaat het beste
Ja beetje overdone ook al ben ik voor Ajaxquote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
echt kunnen ze eens niet ophouden over dat gekutajax, het kan me werkelijk niet boeien... dat dit in p&w komt
Dit dus. Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Komt nooit opdagen en is dan boos dat er een beslissing genomen wordt waar hij het niet mee eens is
Dat zegt Peter Repelsteeltje ook. Met hem ben ik het dan ook eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Komt nooit opdagen en is dan boos dat er een beslissing genomen wordt waar hij het niet mee eens is
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.
Dat zeg ik ook altijd, maar Cruijff heeft een soort van heroïsche status, en veel mensen kunnen de voetballer Cruijff niet los zien van de persoon Cruijff, alles is ja en amenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Verder moeten alle Cruijff-adepten eens gaan inzien dat een geweldige voetballer nog geen goede bestuurder maakt. Sowieso is Cruijff enorm overrated trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |