SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Je hebt duidelijk niet opgelet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter heeft wel met veel feiten Mulder verslagen
Maar Mulder is ook een bosmongoolquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
shut it hypocrietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
Het was dit of the soap continuesquote:
Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren man?quote:Cruijff pas in tweede instantie ingelicht
Zonder medeweten van Johan Cruijff heeft de Raad van Commissarissen van Ajax de onderhandelingen met beoogd technisch directeur Louis van Gaal afgerond. Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. De legendarische nummer 14 van weleer, lid van de RvC, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.
Met steun van de directie van Ajax heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen. Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.
Cruijff buitenspel
De actie lijkt een directe poging Cruijff buitenspel te zetten. Eerder op de dag liet bestuursvoorzitter Steven ten Have nogmaals weten dat hij zich de wetten niet laat voorschrijven door Johan Cruijff. "Er moet snel een stabiele leiding komen”, zei hij. "Of Cruijff het er nu mee eens is of niet.”
Ten Have benadrukte daarbij al dat er een patstelling is ontstaan tussen Cruijff en de overige vier leden van de Raad van Commissarissen (Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer). Hij stelde dat het belang van Ajax daardoor ernstig wordt geschaad.
Kut TT mang.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef GGMM het volgende:
Vooruit, omdat je zo'n leuke TT in je hoofd had.
Wat voor feiten? Ik heb geen enkel goed argument gehoordquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan moet leren samenwerken, Niet in eigen belang denken
Louis ook ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?
Dat vroeg ik me al af sinds ik er van hoorde.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens, WTF moet Davids uberhaupt in de raad van commissarissen?![]()
Lijkt me totaal niet iemand die in een bestuursfunctie past.
Ik dacht eerst van "Uhm..MBA..nice man"quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Ga ergens anders trollenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef De_kromme het volgende:
Davids in de RvC trouwens.![]()
![]()
Gaat helemaal verkeerd daar de komende dagen is mijn voorspelling.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaap de Groot vanavond bij Pauw en Witteman.
Het is gelijk feest in alle talkshows.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaap de Groot vanavond bij Pauw en Witteman.
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?quote:
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußballquote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?
EN hij een idioot is.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußball
Mag best als je Ajax geen warm hart toedraagtquote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?
jij kwam toch niet verder dan het 2de elftal rik ?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußball
Dat maakt toch niet uit. Als ze maar goede voetballers waren vroeger, dan kan je zo een hoge functie induiken bij Ajax normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als ze maar goede voetballers waren vroeger, dan kan je zo een hoge functie induiken bij Ajax normaal gesproken.
De 3 anderen zijn allemaal debielen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.
Dus iedereen bij Ajax is een imbeciel?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.
60-40quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Breekfast het volgende:
Wat zijn de kansen dat de ledenraad de RvC naar huis stuurt?
Nee, Een man met verstand en kijk op voetbal.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus iedereen bij Ajax is een imbeciel?![]()
Welke kneus heeft de raad gevormd?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De 3 anderen zijn allemaal debielen hoor.
JOHHHquote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit niet een spelletje van Steven om Johan weg te lokken dat hij zn gang kan gaan?
quote:Ajax stelt Van Gaal niet aan, Ten Have stelt hem aan. Dit is puur en alleen om Johan aan te vallen. Een schande dat zo'n nobody onze mooie club misbruikt om zijn persoonlijke oorlog te voeren. Een clubicoon wordt vermoord door een nietszeggende machtswellusteling. Ik vind het een schande...
Dat is de knokploeg van de RVC toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
wolf in schaapskleren Kejequote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke kneus heeft de raad gevormd?
Knap gedaan wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door Mister Proffessor, Dokter
Nu weer van mening veranderd ofzo? Net zei je nog dat Johan moest leren samenwerken met die mongolen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door Mister Proffessor, Dokter
samenwerken met Louis.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu weer van mening veranderd ofzo? Net zei je nog dat Johan moest leren samenwerken met die mongolen.
Wie is Rik?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hey Rik, net klaar met het avondeten ? Was het lekker ? al die reuzel ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat ben jij toch ? nog een rechtzaakje lopend ?
Eng mannetje.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Ten Have: 'In en in blij'
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ten-Have-In-en-in-blij.htm
Interview....
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ik snap er trouwens helemaal geen kut meer van en het interesseert me ook niet meer. Wat een stel mongolen bij elkaar daar in het bestuur/directie/RvC/ledenraad/weet ik veel hoe het allemaal zit.
Allemaal enge egocentrische mannetjes.
Kun je haast geen interview meer noemen. De 'interviewer' geeft het opzetje waarna Ten Have alles goed kan lullen en om de hete brij heen kan draaien.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Ten Have: 'In en in blij'
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ten-Have-In-en-in-blij.htm
Interview....
Nee, ze gaan splitsen .. Ajax A en Ajax B.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Noem het maar gerust een staart hoor. Ajax wordt opgeheven denk ik. Wat jullie?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ze gaan splitsen .. Ajax A en Ajax B.
Verliest Feyenoord 4 keer van Ajax, heerlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ze gaan splitsen .. Ajax A en Ajax B.
Verliest Feyenoord 4 keer van Ajax, heerlijk.
Cruijff is terecht aan de kant gezet. Geen woorden maar daden gaat helaas niet op voor Johan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Cruijff nooit echt gewild heeft om iets van Ajax te maken. Voetbalverstand heeft ie genoeg maar helaas is saboteren z'n tweede natuur.
Nu het (voorlopig ?) exit is bij Ajax moet ie maar bij Barcelona gaan leuren met die 2e handsauto verkoper Ling en die louche Maarten Fonteijn.
Inderdaad, laat hij zijn vriendjes lekker daar stallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Cruijff nooit echt gewild heeft om iets van Ajax te maken. Voetbalverstand heeft ie genoeg maar helaas is saboteren z'n tweede natuur.
Nu het (voorlopig ?) exit is bij Ajax moet ie maar bij Barcelona gaan leuren met die 2e handsauto verkoper Ling en die louche Maarten Fonteijn.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, laat hij zijn vriendjes lekker daar stallen.
Ik vond Peter R. wel sterk trouwens, die wist precies de pijnpunten aan te stippen. Cruijff heeft een lesje bestuurskunde gekregen. Kijken hoe hij dat opvat.
Wat is daar mis mee dan? Jij bent wel tevreden over de afgelopen 10 jaar, die smerige tering bagger die er keer op keer is neergezet?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vond Peter R. wel sterk trouwens, die wist precies de pijnpunten aan te stippen. Cruijff heeft een lesje bestuurskunde gekregen. Kijken hoe hij dat opvat.
Hoe kom je daar nou bij die de Vries kwam met een paar kreten die nergens op sloegenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die zal binnenkort ook wel een functie krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Stiggie het volgende:
Peter R. denkt dat hij verstand van voetbal heeft en praat daar met misplaatste arrogantie over.
Fontein heeft Ajax hele goede sponsorcontracten bezorgd, van der Aat nog niet een fractie daarvan er is helemaal niets louche aan die manquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Nu het (voorlopig ?) exit is bij Ajax moet ie maar bij Barcelona gaan leuren met die 2e hands auto verkoper Ling en die louche Maarten Fonteijn.
Inderdaad onvoorstelbaar wat een eikelquote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Stiggie het volgende:
Peter R. denkt dat hij verstand van voetbal heeft en praat daar met misplaatste arrogantie over.
Davids is een grote voetballer en Cruyff geen ajaxied? Ga weg man.
quote:Molenaar: 'Dit is niet netjes'
Keje Molenaar heeft tegenover de NOS zijn mening gegeven over het aanstellen van Louis van Gaal als algemeen directeur van Ajax. Molenaar bemiddelde in een lopend conflict tussen Cruijff en de rest van de raad van commissarissen van Ajax.
'Dit is toch wel een soort steek in de rug van Johan Cruijff', vertelt Keje Molenaar. 'Dit is niet netjes. En dan druk ik me nog zachtjes uit.' Molenaar ontkende echter dat hij de aanstelling van Louis van Gaal op zich een slecht besluit is.
Wie is daar wel blij mee dan ? Ook ik zou Cruijff graag zien als de man die het technisch beleid bepaald bij Ajax maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Jij bent wel tevreden over de afgelopen 10 jaar, die smerige tering bagger die er keer op keer is neergezet?
De hele ledenraad he.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat lult die Molenaar ? hij heeft toch zelf dat zooitje binnengehaald ?
Wat zegt 'ie verkeerd dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat lult die Molenaar ? hij heeft toch zelf dat zooitje binnengehaald ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/314016-van-gaal-nieuwe-directeur-ajax.html
Voor de mensen die dat stuukje van Sjaak niet hebben gezien
GODVEER. Ik schaam me dood. WTF gebeurd hier. MISMANAGEMENT OF WAT?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
'Heb je het gehoord'
'Nee, maar niet hier'
Precies. Cruijff heeft zijn kans gehad maar die wil lekker uit de wind alle touwtjes in handen hebben en anderen de hete kastanjes uit het vuur laten halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie is daar wel blij mee dan ? Ook ik zou Cruijff graag zien als de man die het technisch beleid bepaald bij Ajax maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
Met alleen maar schofferen en zijn zin doordrijven (tegen alle afspraken in) heeft hij zichzelf buiten spel gezet.
Van Gaal is een eigenwijze parg maar als voetbalman en als teamplayer heb je gewoon een topper in huis gehaald.
Het is je vergeven, kan gebeuren. Je hoeft je niet te schamen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
GODVEER. Ik schaam me dood. WTF gebeurd hier. MISMANAGEMENT OF WAT?
zeker nadat ie mariano Juan en Gabrich had gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
Al blijft dit wel mooi ofc. Loewietje die huilt.
quote:Sturkenboom: Ik loop niet weg voor problemen
Martin Sturkenboom volgde op afstand de ontwikkelingen bij de ledenraad van Ajax op de voet. De door de Raad van Commissarissen van Ajax naar voren geschoven algemeen directeur ad-interim heeft er alle vertrouwen in dat hij op korte termijn bij de Amsterdamse club aan de slag kan.
„Ik heb daar ontzettend veel zin in. Ik ben een echte voetbalman. Het is duidelijk dat er bij Ajax veel moet gebeuren. Misschien moeten er zelfs impopulaire beslissingen worden genomen, maar voor problemen loop ik niet weg.“
Ook als de ledenraad het vertrouwen opzegt in de Raad van Commissarissen begint Sturkenboom binnenkort bij Ajax. „Daar ga ik op dit moment wel van uit. Ik ben benoemd. Pas als een eventuele nieuwe Raad van Commissarissen om welke reden dan ook niet met mij wil werken, houdt het verder op.”
De 58-jarige Sturkenboom heeft afgelopen dagen al een aantal gesprekken gevoerd met Louis van Gaal, die pas juli volgend jaar de functie van algemeen directeur bij Ajax kan vervullen omdat hij tot die tijd formeel nog onder contract staat bij Bayern München, zijn laatste club als trainer/coach.
Ik heb al bakstenen klaar voor de RvC ...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef TJV het volgende:
Mij zien ze voorlopig niet meer in de ArenA. Niet dat ik zo belangrijk ben, maar ik hoef niet naar dat zooitje ongeregeld dat de grootste Ajacieden aller tijden afslacht.
Ik dacht meer aan pistolen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al bakstenen klaar voor de RvC ...
Nee gewoon sneaky doodschieten. Zoals ze met onze club ook gedaan hebben!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eerst waarschuwen ofc..Dan pas het zware geschut.
95 lichting kwam van Cruijff ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Tuurlijk is deze gang van zaken triest, absoluut. Maar andere kant vind ik de komst van Louis niet heel erg, hij samen met de trainers die de spelers in '95 waren kunnen best wat klaarmaken. Alleen moet er dan 1 ding begrepen worden en dat is het belang van de jeugdopleiding. Die jeugdopleiding leverde ons het '95 team. maar de jeugdopleiding levert laatste jaren alleen trieste figuurtjes af.
De enige die snapt dat je moet beginnen bij de jeugdopleuding is Cruijff.
Brutil Hose, Pascal Heije , Vd Meyde, Lamey kwamen van van Gaalquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
95 lichting kwam van Cruijff ja.
Die zijn, als ik me niet vergis, aangekocht door good old Leo Beenhakker.. Op Grygera na dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef BobW het volgende:
[..]
En Chivu, Grygera, Trabelsi, Zlatan?
Not sure allemaal hoor
en chivuquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Die zijn, als ik me niet vergis, aangekocht door good old Leo Beenhakker.. Op Grygera na dan.
Want je weet hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef TJV het volgende:
Niks tegen Louis, maar kom op. Dit kan toch niet..
Of ze denken: Cruijff is in Barcelona, laten we hem er snel uitwerken. Want als hij erbij is durven we het niet te zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Want je weet hoe het gegaan is?
Jet kan ook dat Cruijff de vergadering weer niet belangrijk genoeg vond waardoor hij zichzelf buitenspel heeft gezet.
Ik ga er inderdaad vanuit dat Cruijff buitenspel is gezet. Heb ik geen argumentatie voor, ik vermoed het gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jet kan ook dat Cruijff de vergadering weer niet belangrijk genoeg vond waardoor hij zichzelf buitenspel heeft gezet.
Vergadering van RvC was ongepland.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zegt Cruijf? Of Ten Have? Of wat?quote:
Arno/Ten havequote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat zegt Cruijf? Of Ten Have? Of wat?
Tsjah.. zou jou het wat schelen manquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Als Ajax de zaken op orde had, zaten ze nu met Cruijff en Hiddink voetballijnen uit te zetten, waardoor jongens als Bergkamp, Jonk en de Boer hun gang konden gaan. Wat een club zou het dan worden, zeg. Nu zit je met een heleboel verdeeldheid en sneaky figuren.
Zonde.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Die kale kan natuurlijk wel gewoon de !@#$%^ krijgen, daar niet van.
Ik snap je niet? Je doelt op het feit dat ik voor PSV ben? Ik ben capabel genoeg om mijn PSV-bril af te zetten en die situatie te beoordelen, hoor. Ben maar niet bang.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsjah.. zou jou het wat schelen man
Had ik niet van je verwacht. maar prima. Dat 'Zonde' deed mij anders vermoeden, maar okquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Je doelt op het feit dat ik voor PSV ben? Ik ben capabel genoeg om mijn PSV-bril af te zetten en die situatie te beoordelen, hoor. Ben maar niet bang.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
En maar geen antwoord geven op de vraag![]()
![]()
Nee, ik meen dat. Als je denkt aan een hiërarchie waarbij Hiddink en Cruijff jongens als de Boer, Bergkamp en Jonk aansturen dan is dat toch dood- en doodzonde als je bekijkt naar dat mislukte stelletje koppige figuren wat er nu zit? Maar nu ben ik een beetje open deuren aan het intrappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht. maar prima. Dat 'Zonde' deed mij anders vermoeden, maar ok
Ik heb er ook ontiegelijke zin inquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
OK, na 5 min heb ik ook de neiging om die kale zijn harses in te rammen, niet alleen mbt Ajax, gewoon als persoon...
al zat ie er als voorzitter van de bond van kantklossers zou ik meteen een teringhekel aan die gast hebben, wat een achterbaks, slinks pestventje is dat zeg...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook ontiegelijke zin in
EN TERECHT!!!! KICK HIM IN THE NUTTS KEJE!quote:
KEJE WORDT ONZE NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR!quote:
Ze hebben hem schriftelijk op de hoogte gesteld... xdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer hebben ze Johan nou verteld over van Gaal, ik volgde dat geblaat niet meer.
Opzich heeft het 1e elftal hier weinig mee van doen dus dat is onzinquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef Big-Ern het volgende:
Dit staat los van Van Gaal, maar bij Ajax zijn ze knettergek geworden. Geen redding meer mogelijk voor de club! Un-fuckin-be-lievable!
Geloof je dat nu echt????quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Opzich heeft het 1e elftal hier weinig mee van doen dus dat is onzin
Ben benieuwd naar de stemming van de ledenraad. Dit is toch echt te schandalig voor woorden. Wat moet die Ten Have en co. niet gedacht hebben toen ze binnen kwamen. Zullen dit de laatste sprongen zijn van een kat in het nauw?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
Keje zei gwn, die andere 4 zijn er om JC te assisteren, dat was de afspraak
Geweldig
Keje heeft kudos van mij
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet te geloven dit, ik schaam me als Ajacied.
Wat heb ik nou met Rotterdam te maken man.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft voor Rotterdam gespeeld . ken je klassiekers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keje is ook een advocaat die op de letter kan zitten natuurlijk. Gekend zijn in de gesprekken en verrast zijn door het nieuws van de benoeming van vandaag zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat mij vooral opviel is dat Ten Have (vlak voor Schreuder en Molenaar in beeld kwamen) zegt dat de verzoeningscommissie gekend is in de gesprekken met van Gaal en dat ze dat ondersteunde. Ongeveer het eerste wat Molenaar zegt (die onderdeel is van de verzoeningscommissie) is dat hij compleet verrast is.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wat hoort niet in het rijtje thuis?
- John MacTavish
- Ajax
- Goede Tijden Slechte Tijden
- AndrélonIk snap um.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- John McTavish
- Ajax
- AndrélonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHA RAAAP ME OP GODSAMME !!!!!!!!
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
- John McTavish
- Ajax
- AndrélonGieren, lachen, brullen hier hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
- John MacTavish
- Ajax
- AndrélonWat ongelooflijk fijn dat jij toch nog voor een glimlach weet te zorgen in deze kille tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spijker op de kop. Zelfs als ze benoemd zijn om te assisteren is dat iets anders dan slaafs ja-knikken. Als Cruijff zijn plaatje blijft hangen op de voordracht van Ling dan kan je daar als Ajax niet tot 2030 gaan wachten.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef thettes het volgende:
Ik snap de meesten van jullie toch niet echt hoor. Ik was geheel voor de Johan-revolutie toen deze plaatsvond, maar al toen Ling werd aangedragen leek het me niets. Een dubieus figuur die zelden iets heeft gepresteerd. Als dan vervolgens ook nog eens elke keer blijkt dat Cruijff liever in Barcelona rondhangt en objectief gezien gewoon weinig voor elkaar krijgt, vind ik het ook tijd voor een andere richting.
Laten we ook niet vergeten dat in den beginne de RvC gewoon op één lijn zat. Als dan vervolgens vier leden werkelijk doodmoe worden van 1 andere, lijkt het me logisch dat Cruijff iets te verwijten valt. Want er was volgens mij oprecht sprake van goede intenties bij hun aanstelling, alleen de praktijk van werken met Johan was pijnlijk.
En de argumenten van voorstanders van Cruijff komen vaak ook niet veel verder dan "maar het is Johan".
Hopelijk komt het goed, maar ik vrees dat Cruijff dit "wint" waardoor weer een impasse ontstaat.
Hey ik probeer nog het beste van te maken van deze kutzooiquote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk fijn dat jij toch nog voor een glimlach weet te zorgen in deze kille tijden.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef thettes het volgende:
Ik snap de meesten van jullie toch niet echt hoor. Ik was geheel voor de Johan-revolutie toen deze plaatsvond, maar al toen Ling werd aangedragen leek het me niets. Een dubieus figuur die zelden iets heeft gepresteerd. Als dan vervolgens ook nog eens elke keer blijkt dat Cruijff liever in Barcelona rondhangt en objectief gezien gewoon weinig voor elkaar krijgt, vind ik het ook tijd voor een andere richting.
Laten we ook niet vergeten dat in den beginne de RvC gewoon op één lijn zat. Als dan vervolgens vier leden werkelijk doodmoe worden van 1 andere, lijkt het me logisch dat Cruijff iets te verwijten valt. Want er was volgens mij oprecht sprake van goede intenties bij hun aanstelling, alleen de praktijk van werken met Johan was pijnlijk.
En de argumenten van voorstanders van Cruijff komen vaak ook niet veel verder dan "maar het is Johan".
Hopelijk komt het goed, maar ik vrees dat Cruijff dit "wint" waardoor weer een impasse ontstaat.
waarom zend de NOS dit niet op alle 3 de kanalen live uit?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Tarado het volgende:
http://www.at5.nl/live persconferentie ledenraad live
Dat gaat alleen over het voetbaltechnische gedeeltequote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
En hoezo zijn die andere 4 er om Cruyff te assisteren?
Wat is dat voor dictatoriaal gedoe
Weet jij wie Cruijff is?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
In de kern leek het nog niet eens zo'n slecht idee, maar als Cruijff dan niet verder komt dan "Ling" dan kun je niet eeuwig blijven assisteren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar als hij dan iemand wil aanstellen die buiten het voetbaltechnische gedeelte (de expertise van de andere vier) totaal incapabel is, en op het voetbaltechnische gedeelte zelf niet aantoonbaar goed is, dan moet je tegenspraak dulden en er ook iets mee doen toch?quote:
Cruijff werkt heel simpel. Hij adviseert en jij doet het.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef thettes het volgende:
[..]
In de kern leek het nog niet eens zo'n slecht idee, maar als Cruijff dan niet verder komt dan "Ling" dan kun je niet eeuwig blijven assisteren natuurlijk.
[..]
Maar als hij dan iemand wil aanstellen die buiten het voetbaltechnische gedeelte (de expertise van de andere vier) totaal incapabel is, en op het voetbaltechnische gedeelte zelf niet aantoonbaar goed is, dan moet je tegenspraak dulden en er ook iets mee doen toch?
Ja, een verdomd goede voetballer ooit maar tevens een drammend klein kind als hij zijn zin niet krijgt...quote:
Fout.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, een verdomd goede voetballer ooit maar tevens een drammend klein kind als hij zijn zin niet krijgt...
Schei toch uit, jij hebt overduidelijk niets meegekregen van de laatste maanden.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
als JC echt van Ajax houdt dan was hij wel meer in Amsterdam de laatste maanden
....quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
als JC echt van Ajax houdt dan was hij wel meer in Amsterdam de laatste maanden
Dit dusquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schei toch uit, jij hebt overduidelijk niets meegekregen van de laatste maanden.
Ach man, zijn jullie niet blij dat jullie van deze clown af zijn? Hij mag dan de held van de club zijn, maar het enige wat hij de afgelopen jaren doet is roepen dat Ajax helemaal kut is in de media, zodat er weer nieuwe ontslagen vallen bij het bestuur. Vervolgens zegt hij meerdere malen: ja nu is het aan de club om hier wat mee te doen, ik heb er geen verantwoordelijkheid voor.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Voordat iedereen dus afvraagt waarom Johan Cruiff er niet is..
Ze beleggen een vergadering op de verjaardag van de dochter van Cruijff die in Barcelona woont, dan weten ze in ieder geval zeker dat ie er niet bij is en hem dan wel verwijten dat ie er niet is...
En om dan om 16:00 een vergadering uit het niets te callen en Johan dus uitnodigen vanuit Barcelona en verbaast zijn dat hij er niet is om 16:05..
daarnaast
Als je gaat vergaderen over het eventueel aanstellen van een nieuw bestuur, dan meld je toch niet alleen dàt je gaat vergaderen, maar toch ook waarover? Vind dit wel heel vreemd.
Ten Have: "Hey Johan, we gaan zo weer vergaderen. Beetje koffie, koekje erbij. Doe je mee?"
JC: "Ik snap nog steeds niet hoe dat teleconferencing werkt. Ik haak hem dit keer, laat effe weten wat het wordt oke?"
Ten Have: "Is goed Johan, doe de groeten aan je vrouw!"
Kan me niet voorstellen dat JC niet op de hoogte werd gesteld van de inhoud van de vergadering. Als dat niet is gebeurd, dan is dat heel achterbaks, en dat kan gewoon niet in een RvC.
Maar aangezien Johan Cruiff en de verzoeningscommisie (waaronder Molenaar, Swart) niets wisten tot 19:00 over dit, is hier een heel maar ook heel erg vies spel gespeelt.
Ook jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, zijn jullie niet blij dat jullie van deze clown af zijn? Hij mag dan de held van de club zijn, maar het enige wat hij de afgelopen jaren doet is roepen dat Ajax helemaal kut is in de media, zodat er weer nieuwe ontslagen vallen bij het bestuur. Vervolgens zegt hij meerdere malen: ja nu is het aan de club om hier wat mee te doen, ik heb er geen verantwoordelijkheid voor.
Hij houdt constant de boot af voor een bestuursfunctie. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat iemand anders nu is aangesteld, hup; gewoon een andere vaarroute pakken. Heel jammer voor Cruijff en co, maar die verneukten Ajax (imo) alleen maar meer.
Alsnog niet netjes dat het op deze manier gegaan is, maar als je het mij vraagt wel een stap in de goede richting.
trollquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Ajax is nu eindelijk verlost van JC
Dat mag jij vinden. Ik snap dat Cruijff in jullie aller harten zit maar hij verneukt de club alleen maar meer en neemt geen verantwoordelijkheid. Dat zijn de feiten.quote:
Ontkracht zijn mening dan eensquote:
Dat is onzin en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik snap dat Cruijff in jullie aller harten zit maar hij verneukt de club alleen maar meer en neemt geen verantwoordelijkheid. Dat zijn de feiten.
Hoe kom je daar nu bij? Hij heeft zelfs zitting in de RVC genomenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik snap dat Cruijff in jullie aller harten zit maar hij verneukt de club alleen maar meer en neemt geen verantwoordelijkheid. Dat zijn de feiten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, zijn jullie niet blij dat jullie van deze clown af zijn? Hij mag dan de held van de club zijn, maar het enige wat hij de afgelopen jaren doet is roepen dat Ajax helemaal kut is in de media, zodat er weer nieuwe ontslagen vallen bij het bestuur. Vervolgens zegt hij meerdere malen: ja nu is het aan de club om hier wat mee te doen, ik heb er geen verantwoordelijkheid voor.
Hij houdt constant de boot af voor een bestuursfunctie. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat iemand anders nu is aangesteld, hup; gewoon een andere vaarroute pakken. Heel jammer voor Cruijff en co, maar die verneukten Ajax (imo) alleen maar meer.
Alsnog niet netjes dat het op deze manier gegaan is, maar als je het mij vraagt wel een stap in de goede richting.
Ja, een commissie van 5.... 1 opperhoofd en 4 jaknikkers... althans dat had hij even zelf bedacht... hij is in het Spaanse Franco-tijdperk blijven hangen met zijn denkbeeldenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Hij heeft zelfs zitting in de RVC genomen
Wat er had moeten gebeuren is een herhaling van het verleden van 2 clubs. De eerste club is Ajax in de periode 85 tot 1991 en bij Barcelona van 2003 tot heden. Kijk naar de successen en dan weet je genoeg. Van Gaal heeft ALLES te danken aan Cruijff. TIPS heeft alles verneukt tot op heden!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat er nu dan wel had moeten gebeuren? Ling aanstellen?
Als hij het allemaal zo goed weet werpt hij zich tot op als kandidaat voor een bestuursfunctie (bijvoorbeeld het technisch beleid)? Maar nee, dat doet hij niet en dat zijn de feiten.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef Adrenalini het volgende:
Cruijff neemt geen verantwoordelijkheid? Hij krijgt de kans niet om verantwoordelijkheid te nemen. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij alleen verantwoordelijkheid neemt over beslissingen waar hij achter staat. Dus laat hem de beslissingen nemen en dus ook de verantwoordelijkheid.
Het is juist goed dat hij aanstipt dat er wat verkeerd zit. Maar als er dan ook daadwerkelijk ontslagen vallen (door jouw toedoen), doe er dan wat mee. En kom niet met het verhaal aan van: "Het is niet aan mij om nu de koers van Ajax te bepalen". Hij heeft net het hele bestuur eruitgeflikkerd met zijn kritiek in de media en dat wilt hij geen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De_Kromme, ja want de afgelopen jaren ging het toch ook niet goed, het ging dramatisch, ieder jaar 20 miljoen meer aan uitgaven dan welke club dan ook in NL, 2x maar kampioen, de jeugdspelers hebben bij lange na niet het niveau, de toppers uit amsterdam breken door bij andere clubs, ieder jaar dik verlies als we geen spelers verkopen!
Als het slecht gaat voor jaren en men reorganiseert vallen er toch terecht ontslagen? Het ging toch dramatisch dankzij hun? Dit is volstrekt normaal maar als JC dit zegt is het opeens niet normaal want de talloze Bobo's verliezen hun baan dan.
Wat een teksten.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, een commissie van 5.... 1 opperhoofd en 4 jaknikkers... althans dat had hij even zelf bedacht... hij is in het Spaanse Franco-tijdperk blijven hangen met zijn denkbeelden
En wat had er dus concreet moeten gebeuren? Wie als Algemeen Directeur?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat er had moeten gebeuren is een herhaling van het verleden van 2 clubs. De eerste club is Ajax in de periode 85 tot 1991 en bij Barcelona van 2003 tot heden. Kijk naar de successen en dan weet je genoeg. Van Gaal heeft ALLES te danken aan Cruijff. TIPS heeft alles verneukt tot op heden!
Gast, Johan fucking Cruijff wil jou adviseren over van alles en nog wat. Johan fucking Cruijff!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als hij het allemaal zo goed weet werpt hij zich tot op als kandidaat voor een bestuursfunctie (bijvoorbeeld het technisch beleid)? Maar nee, dat doet hij niet en dat zijn de feiten.
Hij wilt geen beslissingen nemen, dat is het probleem met Cruijff.
Bijv. Ling inderdaad, een perfect voorbeeld zoals bijv. Laporta bij Barcelona die simpelweg doet wat Cruijff hem adviseert.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:50 schreef BobW het volgende:
[..]
En wat had er dus concreet moeten gebeuren? Wie als Algemeen Directeur?
Ken je geschiedenis idioot. Zijn zoon heet notabene Jordiquote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, een commissie van 5.... 1 opperhoofd en 4 jaknikkers... althans dat had hij even zelf bedacht... hij is in het Spaanse Franco-tijdperk blijven hangen met zijn denkbeelden
Als het zo simpel was dan had ie toch ook een iets minder dubieuze slaaf aan kunnen stellen, of er zelf gaan zitten?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bijv. Ling inderdaad, een perfect voorbeeld zoals bijv. Laporta bij Barcelona die simpelweg doet wat Cruijff hem adviseert.
Denk het ook. Ten Have wordt gewoon niet serieus genomen door de ledenraad. Keje moet hem niet, Keje is de ledenraad.quote:
Nogmaals, als Cruijff jou voorziet van advies zeg je niet 'ga er zelf maar zitten' dan neem je dat advies en wordt je weer succesvol. Ken jij het verleden van Ajax en Barcelona niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Als het zo simpel was dan had ie toch ook een iets minder dubieuze slaaf aan kunnen stellen, of er zelf gaan zitten?
keje heeft hem aangesteld lolquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het ook. Ten Have wordt gewoon niet serieus genomen door de ledenraad. Keje moet hem niet, Keje is de ledenraad.
Zijn uitleg net niet gehoorD?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
keje heeft hem aangesteld lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |