Dat zegt Cruijf? Of Ten Have? Of wat?quote:
Arno/Ten havequote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat zegt Cruijf? Of Ten Have? Of wat?
Tsjah.. zou jou het wat schelen manquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Als Ajax de zaken op orde had, zaten ze nu met Cruijff en Hiddink voetballijnen uit te zetten, waardoor jongens als Bergkamp, Jonk en de Boer hun gang konden gaan. Wat een club zou het dan worden, zeg. Nu zit je met een heleboel verdeeldheid en sneaky figuren.
Zonde.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Die kale kan natuurlijk wel gewoon de !@#$%^ krijgen, daar niet van.
Ik snap je niet? Je doelt op het feit dat ik voor PSV ben? Ik ben capabel genoeg om mijn PSV-bril af te zetten en die situatie te beoordelen, hoor. Ben maar niet bang.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsjah.. zou jou het wat schelen man
Had ik niet van je verwacht. maar prima. Dat 'Zonde' deed mij anders vermoeden, maar okquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Je doelt op het feit dat ik voor PSV ben? Ik ben capabel genoeg om mijn PSV-bril af te zetten en die situatie te beoordelen, hoor. Ben maar niet bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |