quote:Sturkenboom: Ik loop niet weg voor problemen
Martin Sturkenboom volgde op afstand de ontwikkelingen bij de ledenraad van Ajax op de voet. De door de Raad van Commissarissen van Ajax naar voren geschoven algemeen directeur ad-interim heeft er alle vertrouwen in dat hij op korte termijn bij de Amsterdamse club aan de slag kan.
„Ik heb daar ontzettend veel zin in. Ik ben een echte voetbalman. Het is duidelijk dat er bij Ajax veel moet gebeuren. Misschien moeten er zelfs impopulaire beslissingen worden genomen, maar voor problemen loop ik niet weg.“
Ook als de ledenraad het vertrouwen opzegt in de Raad van Commissarissen begint Sturkenboom binnenkort bij Ajax. „Daar ga ik op dit moment wel van uit. Ik ben benoemd. Pas als een eventuele nieuwe Raad van Commissarissen om welke reden dan ook niet met mij wil werken, houdt het verder op.”
De 58-jarige Sturkenboom heeft afgelopen dagen al een aantal gesprekken gevoerd met Louis van Gaal, die pas juli volgend jaar de functie van algemeen directeur bij Ajax kan vervullen omdat hij tot die tijd formeel nog onder contract staat bij Bayern München, zijn laatste club als trainer/coach.
Ik heb al bakstenen klaar voor de RvC ...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef TJV het volgende:
Mij zien ze voorlopig niet meer in de ArenA. Niet dat ik zo belangrijk ben, maar ik hoef niet naar dat zooitje ongeregeld dat de grootste Ajacieden aller tijden afslacht.
Ik dacht meer aan pistolen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al bakstenen klaar voor de RvC ...
Nee gewoon sneaky doodschieten. Zoals ze met onze club ook gedaan hebben!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eerst waarschuwen ofc..Dan pas het zware geschut.
95 lichting kwam van Cruijff ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Tuurlijk is deze gang van zaken triest, absoluut. Maar andere kant vind ik de komst van Louis niet heel erg, hij samen met de trainers die de spelers in '95 waren kunnen best wat klaarmaken. Alleen moet er dan 1 ding begrepen worden en dat is het belang van de jeugdopleiding. Die jeugdopleiding leverde ons het '95 team. maar de jeugdopleiding levert laatste jaren alleen trieste figuurtjes af.
De enige die snapt dat je moet beginnen bij de jeugdopleuding is Cruijff.
Brutil Hose, Pascal Heije , Vd Meyde, Lamey kwamen van van Gaalquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
95 lichting kwam van Cruijff ja.
Die zijn, als ik me niet vergis, aangekocht door good old Leo Beenhakker.. Op Grygera na dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef BobW het volgende:
[..]
En Chivu, Grygera, Trabelsi, Zlatan?
Not sure allemaal hoor
en chivuquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Die zijn, als ik me niet vergis, aangekocht door good old Leo Beenhakker.. Op Grygera na dan.
Want je weet hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef TJV het volgende:
Niks tegen Louis, maar kom op. Dit kan toch niet..
Of ze denken: Cruijff is in Barcelona, laten we hem er snel uitwerken. Want als hij erbij is durven we het niet te zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Want je weet hoe het gegaan is?
Jet kan ook dat Cruijff de vergadering weer niet belangrijk genoeg vond waardoor hij zichzelf buitenspel heeft gezet.
Ik ga er inderdaad vanuit dat Cruijff buitenspel is gezet. Heb ik geen argumentatie voor, ik vermoed het gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jet kan ook dat Cruijff de vergadering weer niet belangrijk genoeg vond waardoor hij zichzelf buitenspel heeft gezet.
Vergadering van RvC was ongepland.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |