Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef thettes het volgende:
Ik snap de meesten van jullie toch niet echt hoor. Ik was geheel voor de Johan-revolutie toen deze plaatsvond, maar al toen Ling werd aangedragen leek het me niets. Een dubieus figuur die zelden iets heeft gepresteerd. Als dan vervolgens ook nog eens elke keer blijkt dat Cruijff liever in Barcelona rondhangt en objectief gezien gewoon weinig voor elkaar krijgt, vind ik het ook tijd voor een andere richting.
Laten we ook niet vergeten dat in den beginne de RvC gewoon op één lijn zat. Als dan vervolgens vier leden werkelijk doodmoe worden van 1 andere, lijkt het me logisch dat Cruijff iets te verwijten valt. Want er was volgens mij oprecht sprake van goede intenties bij hun aanstelling, alleen de praktijk van werken met Johan was pijnlijk.
En de argumenten van voorstanders van Cruijff komen vaak ook niet veel verder dan "maar het is Johan".
Hopelijk komt het goed, maar ik vrees dat Cruijff dit "wint" waardoor weer een impasse ontstaat.
waarom zend de NOS dit niet op alle 3 de kanalen live uit?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Tarado het volgende:
http://www.at5.nl/live persconferentie ledenraad live
Dat gaat alleen over het voetbaltechnische gedeeltequote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
En hoezo zijn die andere 4 er om Cruyff te assisteren?
Wat is dat voor dictatoriaal gedoe
Weet jij wie Cruijff is?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
In de kern leek het nog niet eens zo'n slecht idee, maar als Cruijff dan niet verder komt dan "Ling" dan kun je niet eeuwig blijven assisteren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar als hij dan iemand wil aanstellen die buiten het voetbaltechnische gedeelte (de expertise van de andere vier) totaal incapabel is, en op het voetbaltechnische gedeelte zelf niet aantoonbaar goed is, dan moet je tegenspraak dulden en er ook iets mee doen toch?quote:
Cruijff werkt heel simpel. Hij adviseert en jij doet het.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef thettes het volgende:
[..]
In de kern leek het nog niet eens zo'n slecht idee, maar als Cruijff dan niet verder komt dan "Ling" dan kun je niet eeuwig blijven assisteren natuurlijk.
[..]
Maar als hij dan iemand wil aanstellen die buiten het voetbaltechnische gedeelte (de expertise van de andere vier) totaal incapabel is, en op het voetbaltechnische gedeelte zelf niet aantoonbaar goed is, dan moet je tegenspraak dulden en er ook iets mee doen toch?
Ja, een verdomd goede voetballer ooit maar tevens een drammend klein kind als hij zijn zin niet krijgt...quote:
Fout.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, een verdomd goede voetballer ooit maar tevens een drammend klein kind als hij zijn zin niet krijgt...
Schei toch uit, jij hebt overduidelijk niets meegekregen van de laatste maanden.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
als JC echt van Ajax houdt dan was hij wel meer in Amsterdam de laatste maanden
....quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
als JC echt van Ajax houdt dan was hij wel meer in Amsterdam de laatste maanden
Dit dusquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schei toch uit, jij hebt overduidelijk niets meegekregen van de laatste maanden.
Ach man, zijn jullie niet blij dat jullie van deze clown af zijn? Hij mag dan de held van de club zijn, maar het enige wat hij de afgelopen jaren doet is roepen dat Ajax helemaal kut is in de media, zodat er weer nieuwe ontslagen vallen bij het bestuur. Vervolgens zegt hij meerdere malen: ja nu is het aan de club om hier wat mee te doen, ik heb er geen verantwoordelijkheid voor.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Voordat iedereen dus afvraagt waarom Johan Cruiff er niet is..
Ze beleggen een vergadering op de verjaardag van de dochter van Cruijff die in Barcelona woont, dan weten ze in ieder geval zeker dat ie er niet bij is en hem dan wel verwijten dat ie er niet is...
En om dan om 16:00 een vergadering uit het niets te callen en Johan dus uitnodigen vanuit Barcelona en verbaast zijn dat hij er niet is om 16:05..
daarnaast
Als je gaat vergaderen over het eventueel aanstellen van een nieuw bestuur, dan meld je toch niet alleen dàt je gaat vergaderen, maar toch ook waarover? Vind dit wel heel vreemd.
Ten Have: "Hey Johan, we gaan zo weer vergaderen. Beetje koffie, koekje erbij. Doe je mee?"
JC: "Ik snap nog steeds niet hoe dat teleconferencing werkt. Ik haak hem dit keer, laat effe weten wat het wordt oke?"
Ten Have: "Is goed Johan, doe de groeten aan je vrouw!"
Kan me niet voorstellen dat JC niet op de hoogte werd gesteld van de inhoud van de vergadering. Als dat niet is gebeurd, dan is dat heel achterbaks, en dat kan gewoon niet in een RvC.
Maar aangezien Johan Cruiff en de verzoeningscommisie (waaronder Molenaar, Swart) niets wisten tot 19:00 over dit, is hier een heel maar ook heel erg vies spel gespeelt.
Ook jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, zijn jullie niet blij dat jullie van deze clown af zijn? Hij mag dan de held van de club zijn, maar het enige wat hij de afgelopen jaren doet is roepen dat Ajax helemaal kut is in de media, zodat er weer nieuwe ontslagen vallen bij het bestuur. Vervolgens zegt hij meerdere malen: ja nu is het aan de club om hier wat mee te doen, ik heb er geen verantwoordelijkheid voor.
Hij houdt constant de boot af voor een bestuursfunctie. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat iemand anders nu is aangesteld, hup; gewoon een andere vaarroute pakken. Heel jammer voor Cruijff en co, maar die verneukten Ajax (imo) alleen maar meer.
Alsnog niet netjes dat het op deze manier gegaan is, maar als je het mij vraagt wel een stap in de goede richting.
trollquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Ajax is nu eindelijk verlost van JC
Dat mag jij vinden. Ik snap dat Cruijff in jullie aller harten zit maar hij verneukt de club alleen maar meer en neemt geen verantwoordelijkheid. Dat zijn de feiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |