quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
En maar geen antwoord geven op de vraag![]()
![]()
Nee, ik meen dat. Als je denkt aan een hiërarchie waarbij Hiddink en Cruijff jongens als de Boer, Bergkamp en Jonk aansturen dan is dat toch dood- en doodzonde als je bekijkt naar dat mislukte stelletje koppige figuren wat er nu zit? Maar nu ben ik een beetje open deuren aan het intrappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht. maar prima. Dat 'Zonde' deed mij anders vermoeden, maar ok
Ik heb er ook ontiegelijke zin inquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
OK, na 5 min heb ik ook de neiging om die kale zijn harses in te rammen, niet alleen mbt Ajax, gewoon als persoon...
al zat ie er als voorzitter van de bond van kantklossers zou ik meteen een teringhekel aan die gast hebben, wat een achterbaks, slinks pestventje is dat zeg...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook ontiegelijke zin in
EN TERECHT!!!! KICK HIM IN THE NUTTS KEJE!quote:
KEJE WORDT ONZE NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR!quote:
Ze hebben hem schriftelijk op de hoogte gesteld... xdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer hebben ze Johan nou verteld over van Gaal, ik volgde dat geblaat niet meer.
Opzich heeft het 1e elftal hier weinig mee van doen dus dat is onzinquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef Big-Ern het volgende:
Dit staat los van Van Gaal, maar bij Ajax zijn ze knettergek geworden. Geen redding meer mogelijk voor de club! Un-fuckin-be-lievable!
Geloof je dat nu echt????quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Opzich heeft het 1e elftal hier weinig mee van doen dus dat is onzin
Ben benieuwd naar de stemming van de ledenraad. Dit is toch echt te schandalig voor woorden. Wat moet die Ten Have en co. niet gedacht hebben toen ze binnen kwamen. Zullen dit de laatste sprongen zijn van een kat in het nauw?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
Keje zei gwn, die andere 4 zijn er om JC te assisteren, dat was de afspraak
Geweldig
Keje heeft kudos van mij
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet te geloven dit, ik schaam me als Ajacied.
Wat heb ik nou met Rotterdam te maken man.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft voor Rotterdam gespeeld . ken je klassiekers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keje is ook een advocaat die op de letter kan zitten natuurlijk. Gekend zijn in de gesprekken en verrast zijn door het nieuws van de benoeming van vandaag zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat mij vooral opviel is dat Ten Have (vlak voor Schreuder en Molenaar in beeld kwamen) zegt dat de verzoeningscommissie gekend is in de gesprekken met van Gaal en dat ze dat ondersteunde. Ongeveer het eerste wat Molenaar zegt (die onderdeel is van de verzoeningscommissie) is dat hij compleet verrast is.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wat hoort niet in het rijtje thuis?
- John MacTavish
- Ajax
- Goede Tijden Slechte Tijden
- AndrélonIk snap um.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- John McTavish
- Ajax
- AndrélonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHA RAAAP ME OP GODSAMME !!!!!!!!
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
- John McTavish
- Ajax
- AndrélonGieren, lachen, brullen hier hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
- John MacTavish
- Ajax
- AndrélonWat ongelooflijk fijn dat jij toch nog voor een glimlach weet te zorgen in deze kille tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spijker op de kop. Zelfs als ze benoemd zijn om te assisteren is dat iets anders dan slaafs ja-knikken. Als Cruijff zijn plaatje blijft hangen op de voordracht van Ling dan kan je daar als Ajax niet tot 2030 gaan wachten.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef thettes het volgende:
Ik snap de meesten van jullie toch niet echt hoor. Ik was geheel voor de Johan-revolutie toen deze plaatsvond, maar al toen Ling werd aangedragen leek het me niets. Een dubieus figuur die zelden iets heeft gepresteerd. Als dan vervolgens ook nog eens elke keer blijkt dat Cruijff liever in Barcelona rondhangt en objectief gezien gewoon weinig voor elkaar krijgt, vind ik het ook tijd voor een andere richting.
Laten we ook niet vergeten dat in den beginne de RvC gewoon op één lijn zat. Als dan vervolgens vier leden werkelijk doodmoe worden van 1 andere, lijkt het me logisch dat Cruijff iets te verwijten valt. Want er was volgens mij oprecht sprake van goede intenties bij hun aanstelling, alleen de praktijk van werken met Johan was pijnlijk.
En de argumenten van voorstanders van Cruijff komen vaak ook niet veel verder dan "maar het is Johan".
Hopelijk komt het goed, maar ik vrees dat Cruijff dit "wint" waardoor weer een impasse ontstaat.
Hey ik probeer nog het beste van te maken van deze kutzooiquote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk fijn dat jij toch nog voor een glimlach weet te zorgen in deze kille tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |