quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
En maar geen antwoord geven op de vraag![]()
![]()
Nee, ik meen dat. Als je denkt aan een hiërarchie waarbij Hiddink en Cruijff jongens als de Boer, Bergkamp en Jonk aansturen dan is dat toch dood- en doodzonde als je bekijkt naar dat mislukte stelletje koppige figuren wat er nu zit? Maar nu ben ik een beetje open deuren aan het intrappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht. maar prima. Dat 'Zonde' deed mij anders vermoeden, maar ok
Ik heb er ook ontiegelijke zin inquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
OK, na 5 min heb ik ook de neiging om die kale zijn harses in te rammen, niet alleen mbt Ajax, gewoon als persoon...
al zat ie er als voorzitter van de bond van kantklossers zou ik meteen een teringhekel aan die gast hebben, wat een achterbaks, slinks pestventje is dat zeg...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook ontiegelijke zin in
EN TERECHT!!!! KICK HIM IN THE NUTTS KEJE!quote:
KEJE WORDT ONZE NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR!quote:
Ze hebben hem schriftelijk op de hoogte gesteld... xdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer hebben ze Johan nou verteld over van Gaal, ik volgde dat geblaat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |