SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Je hebt duidelijk niet opgelet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter heeft wel met veel feiten Mulder verslagen
Maar Mulder is ook een bosmongoolquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
shut it hypocrietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
Het was dit of the soap continuesquote:
Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren man?quote:Cruijff pas in tweede instantie ingelicht
Zonder medeweten van Johan Cruijff heeft de Raad van Commissarissen van Ajax de onderhandelingen met beoogd technisch directeur Louis van Gaal afgerond. Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. De legendarische nummer 14 van weleer, lid van de RvC, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.
Met steun van de directie van Ajax heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen. Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.
Cruijff buitenspel
De actie lijkt een directe poging Cruijff buitenspel te zetten. Eerder op de dag liet bestuursvoorzitter Steven ten Have nogmaals weten dat hij zich de wetten niet laat voorschrijven door Johan Cruijff. "Er moet snel een stabiele leiding komen”, zei hij. "Of Cruijff het er nu mee eens is of niet.”
Ten Have benadrukte daarbij al dat er een patstelling is ontstaan tussen Cruijff en de overige vier leden van de Raad van Commissarissen (Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer). Hij stelde dat het belang van Ajax daardoor ernstig wordt geschaad.
Kut TT mang.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef GGMM het volgende:
Vooruit, omdat je zo'n leuke TT in je hoofd had.
Wat voor feiten? Ik heb geen enkel goed argument gehoordquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan moet leren samenwerken, Niet in eigen belang denken
Louis ook ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?
Dat vroeg ik me al af sinds ik er van hoorde.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens, WTF moet Davids uberhaupt in de raad van commissarissen?![]()
Lijkt me totaal niet iemand die in een bestuursfunctie past.
Ik dacht eerst van "Uhm..MBA..nice man"quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Ga ergens anders trollenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef De_kromme het volgende:
Davids in de RvC trouwens.![]()
![]()
Gaat helemaal verkeerd daar de komende dagen is mijn voorspelling.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaap de Groot vanavond bij Pauw en Witteman.
Het is gelijk feest in alle talkshows.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaap de Groot vanavond bij Pauw en Witteman.
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?quote:
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußballquote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?
EN hij een idioot is.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußball
Mag best als je Ajax geen warm hart toedraagtquote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is dat een troll? Het is toch een feit dat Davids in de RvC zit? En daar mag ik niet blij mee zijn, omdat?
jij kwam toch niet verder dan het 2de elftal rik ?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je heus wel weet dat die Davids niet eens ervaring heeft in een rvc en net gestopt is met fußball
Dat maakt toch niet uit. Als ze maar goede voetballers waren vroeger, dan kan je zo een hoge functie induiken bij Ajax normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als ze maar goede voetballers waren vroeger, dan kan je zo een hoge functie induiken bij Ajax normaal gesproken.
De 3 anderen zijn allemaal debielen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.
Dus iedereen bij Ajax is een imbeciel?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll hoor. Elke imbeciel weet dat je een man met verstand nodig hebt.
60-40quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Breekfast het volgende:
Wat zijn de kansen dat de ledenraad de RvC naar huis stuurt?
Nee, Een man met verstand en kijk op voetbal.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus iedereen bij Ajax is een imbeciel?![]()
Welke kneus heeft de raad gevormd?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De 3 anderen zijn allemaal debielen hoor.
JOHHHquote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit niet een spelletje van Steven om Johan weg te lokken dat hij zn gang kan gaan?
quote:Ajax stelt Van Gaal niet aan, Ten Have stelt hem aan. Dit is puur en alleen om Johan aan te vallen. Een schande dat zo'n nobody onze mooie club misbruikt om zijn persoonlijke oorlog te voeren. Een clubicoon wordt vermoord door een nietszeggende machtswellusteling. Ik vind het een schande...
Dat is de knokploeg van de RVC toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
wolf in schaapskleren Kejequote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke kneus heeft de raad gevormd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |