abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 12:46:19 #201
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113046133
Ik heb geen zin om Atmosphere te quoten, maar ik heb op zo'n zelfde soort basisschool gezeten. Altijd iedereen moeten verlinken, etc. Mijn leraar in groep 8 liet mij zelfs nakijken omdat ik een van de hoogste cijfers had en hij te lui was :')
pi_113046296
Een klasgenootje in de 6e klas, was er heilig van overtuigd dat je door het drukken op het knopje bij het zebrapad, de wachttijd totdat het groen zou worden, vertraagde... Daar hebben we ook veel lol mee gehad. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:58:55 #203
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_113046514
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb geen zin om Atmosphere te quoten, maar ik heb op zo'n zelfde soort basisschool gezeten. Altijd iedereen moeten verlinken, etc. Mijn leraar in groep 8 liet mij zelfs nakijken omdat ik een van de hoogste cijfers had en hij te lui was :')
Ik hoorde ooit dat iemand op de middelbare een parkiet had losgelaten en dat iedereen een papiertje voor zich kreeg er erop moest schrijven, ik weet het niet of de naam van diegenen wie de parkiet had losgelaten. Dus de dader (een meisje) werd als straf opgesloten in een soort van grote kast en moest vragen of ze naar de wc mocht etc.

De vader van een vriendin van mij, kan er slecht tegen onrecht en hoorde dit verhaal. Hij had vrijgenomen en is de volgende dag naar school gegaan om dit te controleren en is vervolgens naar de conrector gegaan. Hij had hem verteld dat iemand zoals hij (tijdens de oorlog zat de familie van de conrecter verspreid over concentratiekampen) wel beter moest weten dan kinderen uit te horen zoals de nazi's deden en dat een isolement in een halkast zonder raam etc een zeer overdreven straf was etc. Die vader heeft uiteindelijk de conrector aan het janken gekregen...
  maandag 18 juni 2012 @ 13:02:02 #204
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113046649
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef luciferist het volgende:

[..]

Ik hoorde ooit dat iemand op de middelbare een parkiet had losgelaten en dat iedereen een papiertje voor zich kreeg er erop moest schrijven, ik weet het niet of de naam van diegenen wie de parkiet had losgelaten. Dus de dader (een meisje) werd als straf opgesloten in een soort van grote kast en moest vragen of ze naar de wc mocht etc.
Doet me denken aan het Mathildaverhaal :')
  maandag 18 juni 2012 @ 13:03:48 #205
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_113046714
quote:

[..]

De vader van een vriendin van mij, kan er slecht tegen onrecht en hoorde dit verhaal. Hij had vrijgenomen en is de volgende dag naar school gegaan om dit te controleren en is vervolgens naar de conrector gegaan. Hij had hem verteld dat iemand zoals hij (tijdens de oorlog zat de familie van de conrecter verspreid over concentratiekampen) wel beter moest weten dan kinderen uit te horen zoals de nazi's deden en dat een isolement in een halkast zonder raam etc een zeer overdreven straf was etc. Die vader heeft uiteindelijk de conrector aan het janken gekregen...
Heftig... :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 18 juni 2012 @ 13:05:58 #206
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_113046788
Het was eventjes concentreren, maar ik heb begrepen wat daar stond :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_113046918
Op de basisschool was er een leraar die oude musketten verzamelde, een dankbaar hulpstuk als het over de Nederlandse geschiedenis ging. Toen hij op een gegeven moment besloot om er wat kruit en een vuursteentje in te doen, en hem afvuurde, werd hem door de hoofdmeester gevraagd om dat niet weer te doen, want de halve school was zich het rambam geschrokken. Wij vonden het uiteraard geweldig. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:14:56 #208
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113047114
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef fruityloop het volgende:
Op de basisschool was er een leraar die oude musketten verzamelde, een dankbaar hulpstuk als het over de Nederlandse geschiedenis ging. Toen hij op een gegeven moment besloot om er wat kruit en een vuursteentje in te doen, en hem afvuurde, werd hem door de hoofdmeester gevraagd om dat niet weer te doen, want de halve school was zich het rambam geschrokken. Wij vonden het uiteraard geweldig. _O_
Wat een baas. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_113047453
quote:
12s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:14 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Wat een baas. :D
Dat was echt een badass leraar. En dan was er nog de omgeving, een oud schoolgebouw uit de jaren 30, waar in de 2e wereldoorlog Duitse soldaten gelegerd waren, en die hadden van alles in de zolderbalken gekerfd etc. En dan van die grote prenten aan de muur, met oude landkaarten, en afbeeldingen van Franse soldaten op veldtocht in Rusland, en dan hij die een musket zoals op die afbeeldingen te zien was, afvuurde, recht voor onze ogen. Geschiedenis is nooit leuker geweest op school..
pi_113047977
In de eerste week van mijn kersverse opleiding biologie aan de Universiteit van Groningen zaten we met een groepje medestudenten bij elkaar te praten over de reden om biologie te gaan studeren. Eén van hen was een beetje een slungelige jongeman, nog het meest lijkend op een geitenwollen sokken nerd.

Zijn reden om biologie te studeren was: 'Iets maken om de hele mensheid uit te kunnen roeien; wij zijn een gevaarlijk virus die de wereld vernietigen.' Stilte alom :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 juni 2012 @ 13:37:27 #211
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113048068
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Isabeau het volgende:
In de eerste week van mijn kersverse opleiding biologie aan de Universiteit van Groningen zaten we met een groepje medestudenten bij elkaar te praten over de reden om biologie te gaan studeren. Eén van hen was een beetje een slungelige jongeman, nog het meest lijkend op een geitenwollen sokken nerd.

Zijn reden om biologie te studeren was: 'Iets maken om de hele mensheid uit te kunnen roeien; wij zijn een gevaarlijk virus die de wereld vernietigen.' Stilte alom :')
Een betere wereld begint bij jezelf. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_113048073
Goeie binnenkomer.
pi_113048743
quote:

[..]

Ik zou serieus de politie bellen dat ik ben opgesloten. Laat die gast maar lekker op z'n kloten krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:36:22 #214
341900 Atmosphere82
pi_113050754
quote:

Dat doet me denken aan een kort verhaal van Stephen King, waarin de hoofdpersoon hetzelfde wil doen (en dat lukt dan ook min of meer). Helaas ben ik de titel vergeten! _O-
pi_113051619
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat doet me denken aan een kort verhaal van Stephen King, waarin de hoofdpersoon hetzelfde wil doen (en dat lukt dan ook min of meer). Helaas ben ik de titel vergeten! _O-
Het is die oud klasgenoot nog niet gelukt O-) Maar het zou me niets verbazen als er veel meer rare snuiters op de wereld met zo'n reden een studie als biologie of bijv scheikunde kiezen |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113051809
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is die oud klasgenoot nog niet gelukt O-) Maar het zou me niets verbazen als er veel meer rare snuiters op de wereld met zo'n reden een studie als biologie of bijv scheikunde kiezen |:(
Je kan alles gewoon op youtube vinden :o
🐱
pi_113054298
quote:

Een onuitwisbare eerste indruk maken is zo belangrijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 18 juni 2012 @ 16:02:18 #218
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113054541
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat was echt een badass leraar. En dan was er nog de omgeving, een oud schoolgebouw uit de jaren 30, waar in de 2e wereldoorlog Duitse soldaten gelegerd waren, en die hadden van alles in de zolderbalken gekerfd etc. En dan van die grote prenten aan de muur, met oude landkaarten, en afbeeldingen van Franse soldaten op veldtocht in Rusland, en dan hij die een musket zoals op die afbeeldingen te zien was, afvuurde, recht voor onze ogen. Geschiedenis is nooit leuker geweest op school..
Dat soort lessen onthou je wel voor de rest van je leven, zulke leraren moeten er meer zijn idd. _O_
Hallon!
pi_113054900
quote:

Zoiets maken is niet zo moeilijk, kost niet meer dan 3,40 en is te koop in de supermarkt :o
🐱
  maandag 18 juni 2012 @ 16:36:01 #220
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113056451
quote:

[..]

En dat terwijl die conrector er waarschijnlijk zelf weinig mee te maken had. Hoe kan die nou weten wat een van zijn docenten doet. Vind het dan best een heftige beschuldiging voor iemand met zo'n achtergrond.
pi_113068981
In de tweede klas middelbare school kregen wij er twee nieuwe leerlingen bij. De eerste was een aardige gozer, bezig met films maken en nog redelijk succesvol daarmee. Tijdens de dag dat we de klas leerde kennen was er iets met 'dat is vies' en hij draaide zich om en tufte gewoon op iemand haar tafel. Verder was het een hele normale gozer, nog steeds goede vrienden mee.

De andere nieuwe persoon was een vaag mannetje, ik vermoed zwaar autistisch. Hij kwam van VWO en was, naar het schijnt, super intelligent maar sociaal begaafd totaal niet. Zat altijd in z'n eigen wereldje en het leek wel of hij zijn eigen handschrift had ontwikkeld. Hield ooit een boekbespreking tijdens Nederlands over een of ander vaag boek met een verhaal vertaald uit het Chinees waar niemand iets van snapte. 'En dan in de eerste 'dan' gebeurde er dit en dat heeft dan weer effect op het leven van die en die persoon in de 8e 'dan'. Was er volkomen van overtuigd dat wij het ook allemaal snapten. Ik zag laatst foto's van 'm op facebook. Is nu vooral bezig met anime en cosplay gedoe. Laatst zag ik 'm ook lopen in Utrecht met een of andere vage badjas en een band om zijn hoofd.

Ook in de tweede hebben we in totaal drie docenten voor Duits gehad. De eerste was een chille gast, mochten we gewoon bij zijn voornaam noemen. Hij ging weg omdat hij een aanbieding kreeg om op Texel les te gaan geven, iets wat hij heel graag wilde. Daarna kregen wij een Duitse vrouw die voorheen volwasseneonderwijs had gedaan en dacht dat ze 'ons' ook wel aankon. Praatte de hele les volledig in Hochdeutch waar wij dus geen moer van snapten.
Daarna kregen wij een studente die totaal geen les kon geven. Stond les te geven in de kleding waarin ze ook uit zou gaan, naveltruitjes, aardig korte rokjes en laarzen. Maar moeders mooiste was ze niet. Is uiteindelijk weg gegaan aan het eind van het jaar en nooit meer wat van gehoord.
  maandag 18 juni 2012 @ 21:33:36 #222
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_113072141
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Een hartaanval? :')
:')____________________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_113074520
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Zoiets maken is niet zo moeilijk, kost niet meer dan 3,40 en is te koop in de supermarkt :o
En dan moeten wij natuurlijk vragen wat je kunt krijgen voor 3,40.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:05:57 #224
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_113074813
Het taalniveau is nu wel erg slecht aan het worden in de laatste paar posts :r
When all else fails, you always have delusion.
pi_113367897
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

En dat terwijl die conrector er waarschijnlijk zelf weinig mee te maken had. Hoe kan die nou weten wat een van zijn docenten doet. Vind het dan best een heftige beschuldiging voor iemand met zo'n achtergrond.
Die conrector had die blaadjes waarop je -"ik weet het niet of" -*naam van diegene* moest opschrijven uitgedeeld en hij had als straf dat meisje opgesloten..

Ik weet niet hoe het daar precies gaat, ik zat er niet op school. Maar die vader uit dat verhaal is de vader van een vriendin van mij. Een van de weinige mensen waar ik echt respect voor heb ;)
pi_113368812
Bij mijn vorige werkgever was een nieuwe gekomen en die viel gelijk al op omdat hij het liefst zo min mogelijk probeerde te doen de gehele dag en daar was hij best wel goed in. Alleen iedereen viel het op. :P In het magazijn verstoppen en niks doen beetje zitten en als hij iemand hoorde kwam hij in beweging om zomaar iets uit de stelling te pakken en heel interessant te gaan bestuderen. En wat hij ook altijd deed is net voor dat iedereen naar huis ging. Moest hij nog even schijten. Zijn naam is Jacco en daar werd al snel Kacco van gemaakt. En je verwacht het niet maar hij moest na zijn proeftijd al vertrekken en bedrijfskleding inleveren. Alleen niemand had belang bij zijn trui. Die heeft weken in een klein opslag hok gehangen. En daar kwamen steeds meer briefjes op te hangen van Trui zo goed als nieuw. Nooit in gezweet. _O- Geweldige tijd was dat :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_113373076
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:19 schreef karton2 het volgende:
Docent godsdienst op de middelbare school had zich volgens de schoolkrant laten besnijden. Geen idee of het waar was, maar die kerel was wel een erg raar figuur.
Wat vind je zo raar aan een besneden man? Er zijn misschien wel meer besneden dan onbesneden mannen op aarde.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2012 @ 17:57:45 #228
25682 2cv
Niet subtiel
pi_113374549
quote:

[..]

Hulde voor die man.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_113375240
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Mirel het volgende:
Het taalniveau is nu wel erg slecht aan het worden in de laatste paar posts :r
Zegt iemand die de moeite niet neemt een punt achter een zin te zetten.
pi_113375502
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Zegt iemand die de moeite niet neemt een punt achter een zin te zetten.
Een smiley is ook een soort punt. Een superpunt met een diepe zinsafsluitende betekenis om precies te zijn :Y
pi_113375680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef Cloud_9 het volgende:
Ik heb het alleen maar horen zeggen, dus ik weet niet of het waar is, maar er zat een jongen in mijn klas die dacht dat hij de duivel was (geen grap!). Ik was nieuw in die klas en heb er verder nooit naar geïnformeerd omdat hij het niet meer dacht op het moment dat ik in die klas kwam en ik wilde niets oprakelen.
Jij zat bij Mark Rutte in de klas?
pi_113376260
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef frumslegnulk het volgende:

[..]

Een smiley is ook een soort punt. Een superpunt met een diepe zinsafsluitende betekenis om precies te zijn :Y
Ja, zo lust ik ook een paar. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 19:09:32 #233
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113377774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:05 schreef Teal het volgende:
Op de middelbare school hadden we een adhd-er in de klas, maar volgens mij was er wel meer mis met hem :7 .

Hij werd op een dag (elke dag eigenlijk) de klas uitgestuurd, gaat hij op zijn tafel staan, en rent over de tafels het lokaal uit _O- .

Nooit meer wat van hem gehoord :{
Deze heeft me een keiharde lach gegeven :')
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_113378361
Een docent bij ons op de basisschool in Eindhoven, laten we hem mr. X noemen, dat was echt een flapdrol. Niet heel onaardig op zich, maar wel vervelende trekjes af en toe, zo trok hij altijd een bepaald groep kinderen altijd voor als er leuke dingen vergeven moesten worden, hield zover ik me kan herinneren nauwelijks rekening met andere kinderen, en dat heeft wel tot aparte situaties geleid.

----

Ik had ook wel eens een probleem met hem. Zo hadden we op onze basisschool om de zoveel tijd een weeksluiting en dan mocht elke groep (ik zat in groep 7) opeenvolgend een toneelstuk opvoeren voor de school. Mr. X had het fantastische idee, maar niet heus, om zijn favoriete groep kinderen min of meer het voortouw te geven wat betreft rolverdeling. Zo kreeg je dus een klein groepje kinderen die alle leuke en interessante rollen kregen en de rest werd afgescheept met boutrollen. In eerste instantie kwam ik er goed vanaf met een paar rollen, echter, mr. X vond het allemaal maar wat te lang duren en besloot wat te schrappen waaronder een rol van mij wat ongeveer 50% van mijn hele optreden betrof. Nou ik jankend naar mijn moeder, en die kende de verhalen natuurlijk ook maar houdt zich meesta in, behalve dan deze keer, en stormde met mij terug dat lokaal in. Briesend en tierend tegen die leraar, ik wist niet waar ik naar moest kijken, zo onder de indruk dat het janken al lang was gestopt, en die leraar allemaal excuses aanbieden. Volgende dag kreeg ik en mijn rol terug en nog een extra rol als ik me niet vergis. Leve mijn lieve moeder (enige waar ze spijt van heeft is dat ze dat deed terwijl ik ook erbij stond) :) :) :) :).

----

Maar, dat was het niet, nee want mr. X had ook het fantastische idee gekregen om zo'n weeksluiting net iets anders aan te pakken dan andere docenten. Zo'n toneelstuk met kindertjes had natuurlijk de bedoeling om leuk en schattig te zijn. Maar mr. X besloot dat ons toneelstuk een reproductie zou zijn van Flodder, de film, die we dus ook nog uitvoerig met z'n allen hebben bekeken in de klas. Nou dus daar stonden we op een gegeven moment op dat toneel, al smijtend en schelden met een wc-pot, en bijna allemaal met onze middelvinger omhoog, de meisjes in pakjes die behoorlijk ver gingen, en alle docenten en ouders gechoqueerd. Daar heeft hij volgens mij ook nog het een en ander van gehoord.

----

Maar ook genoeg andere verhalen. Zo was er een jongen in mijn klas en die kwam een keer huilend naar mr. X toe want bepaalde kinderen hadden een vervelend liedje over hem gezongen. Hij herhaalde dat liedje voor mr. X waarna deze begon te schateren van het lachen.

----

Verder had mr. X een dochter, en die had schijnbaar naakt geposeerd in de Playboy of een ander blad, en daar was hij zo enorm trots dat hij die poster in zijn auto had opgehangen.

----

Ten slotte zat er in onze groep een grote zwarte jongen, die enorm atletisch en gespierd was voor die leeftijd, en die was natuurlijk vaak een van de betere sporters. Nou, op een gegeven moment hadden we gymles, en deze jongen kon zonder met z'n benen de bok aan te raken over dat ding heen springen. Mr. X, blijkbaar een beetje jaloers, dacht dat hij dat ook wel zou kunnen dus deed die jongen na. Vol, en dan ook vol, met z'n noten op de bok. Heel de klas lag dubbel.

----

Maar ik denk niet dat hij de raarste persoon is die ik ooit heb gekend.
Het blijft me wel bij zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 25-06-2012 19:41:36 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 21:00:57 #235
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_113384018
Die Mr.X moet wel een geweldenaar zijn geweest.
Trotse Belg.
pi_113398037
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Sasman het volgende:
Die Mr.X moet wel een geweldenaar zijn geweest.
Nou nee.
pi_113398168
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:
Een docent bij ons op de basisschool in Eindhoven, laten we hem mr. X noemen, dat was echt een flapdrol. Niet heel onaardig op zich, maar wel vervelende trekjes af en toe, zo trok hij altijd een bepaald groep kinderen altijd voor als er leuke dingen vergeven moesten worden, hield zover ik me kan herinneren nauwelijks rekening met andere kinderen, en dat heeft wel tot aparte situaties geleid.

----

Ik had ook wel eens een probleem met hem. Zo hadden we op onze basisschool om de zoveel tijd een weeksluiting en dan mocht elke groep (ik zat in groep 7) opeenvolgend een toneelstuk opvoeren voor de school. Mr. X had het fantastische idee, maar niet heus, om zijn favoriete groep kinderen min of meer het voortouw te geven wat betreft rolverdeling. Zo kreeg je dus een klein groepje kinderen die alle leuke en interessante rollen kregen en de rest werd afgescheept met boutrollen. In eerste instantie kwam ik er goed vanaf met een paar rollen, echter, mr. X vond het allemaal maar wat te lang duren en besloot wat te schrappen waaronder een rol van mij wat ongeveer 50% van mijn hele optreden betrof. Nou ik jankend naar mijn moeder, en die kende de verhalen natuurlijk ook maar houdt zich meesta in, behalve dan deze keer, en stormde met mij terug dat lokaal in. Briesend en tierend tegen die leraar, ik wist niet waar ik naar moest kijken, zo onder de indruk dat het janken al lang was gestopt, en die leraar allemaal excuses aanbieden. Volgende dag kreeg ik en mijn rol terug en nog een extra rol als ik me niet vergis. Leve mijn lieve moeder (enige waar ze spijt van heeft is dat ze dat deed terwijl ik ook erbij stond) :) :) :) :).

----

Maar, dat was het niet, nee want mr. X had ook het fantastische idee gekregen om zo'n weeksluiting net iets anders aan te pakken dan andere docenten. Zo'n toneelstuk met kindertjes had natuurlijk de bedoeling om leuk en schattig te zijn. Maar mr. X besloot dat ons toneelstuk een reproductie zou zijn van Flodder, de film, die we dus ook nog uitvoerig met z'n allen hebben bekeken in de klas. Nou dus daar stonden we op een gegeven moment op dat toneel, al smijtend en schelden met een wc-pot, en bijna allemaal met onze middelvinger omhoog, de meisjes in pakjes die behoorlijk ver gingen, en alle docenten en ouders gechoqueerd. Daar heeft hij volgens mij ook nog het een en ander van gehoord.

----

Maar ook genoeg andere verhalen. Zo was er een jongen in mijn klas en die kwam een keer huilend naar mr. X toe want bepaalde kinderen hadden een vervelend liedje over hem gezongen. Hij herhaalde dat liedje voor mr. X waarna deze begon te schateren van het lachen.

----

Verder had mr. X een dochter, en die had schijnbaar naakt geposeerd in de Playboy of een ander blad, en daar was hij zo enorm trots dat hij die poster in zijn auto had opgehangen.

----

Ten slotte zat er in onze groep een grote zwarte jongen, die enorm atletisch en gespierd was voor die leeftijd, en die was natuurlijk vaak een van de betere sporters. Nou, op een gegeven moment hadden we gymles, en deze jongen kon zonder met z'n benen de bok aan te raken over dat ding heen springen. Mr. X, blijkbaar een beetje jaloers, dacht dat hij dat ook wel zou kunnen dus deed die jongen na. Vol, en dan ook vol, met z'n noten op de bok. Heel de klas lag dubbel.

----

Maar ik denk niet dat hij de raarste persoon is die ik ooit heb gekend.
Het blijft me wel bij zo.
Wat een held!! Zie het probleem niet.
Ik zwaai naar dieren.
pi_113398250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat een held!! Zie het probleem niet.
Tot het jouw dochter is die in zo'n pakkie staat op te treden of jouw zoon die zijn middelvinger opsteekt voor een groot publiek.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 07:31:14 #239
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_113399220
De conciërge bij ons op school was pedo. Hij liep in de pauze altijd rond en ging dan praten met de meisjes. Eén voorbeeld: er werd een keer een jongen op hem afgestuurd om te zeggen dat de conciërge een mooi nieuw t-shirt had toen zei hij "ga weg", en toen er een meisje op af werd gestuurd die precies het zelfde zei zegt de conciërge helemaal dankjewel, "jij hebt ook een mooi t-shirt aan" enz. Ook zeggen de meisjes dat hij vaak naar hun borsten keek. De conciërge is dit jaar met pensioen gegaan, ook de mentor van mijn klas was blij dat hij weg was. Het was trouwens op een middelbare school met klas 1 en 2.
Hoiii
pi_113400055
Een collega van mij was aan het bellen ket een spaanse collega in het engels.
Niet gewoon engels maar het meest verotte steenkolen engels dat ik ooit heb gehoord. Hij sluit het gesprek af met de legendarische woorden, oke workse hey.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:47:18 #241
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_113400071
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 07:31 schreef Comandante het volgende:
De conciërge bij ons op school was pedo. Hij liep in de pauze altijd rond en ging dan praten met de meisjes. Eén voorbeeld: er werd een keer een jongen op hem afgestuurd om te zeggen dat de conciërge een mooi nieuw t-shirt had toen zei hij "ga weg", en toen er een meisje op af werd gestuurd die precies het zelfde zei zegt de conciërge helemaal dankjewel, "jij hebt ook een mooi t-shirt aan" enz. Ook zeggen de meisjes dat hij vaak naar hun borsten keek. De conciërge is dit jaar met pensioen gegaan, ook de mentor van mijn klas was blij dat hij weg was. Het was trouwens op een middelbare school met klas 1 en 2.
Ja. Dan ben je meteen een pedo pffff :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:53:04 #242
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113400162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef lipper het volgende:
Een collega van mij was aan het bellen ket een spaanse collega in het engels.
Niet gewoon engels maar het meest verotte steenkolen engels dat ik ooit heb gehoord. Hij sluit het gesprek af met de legendarische woorden, oke workse hey.
Workse? _O- _O-
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:47:44 #243
130803 Gripper
Get a grip
pi_113401233
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef fruityloop het volgende:
Zo hadden wij een chaotische scheikunde leraar die met brandende watten bezine door het gangpad sjouwde om aan te tonen dat je benzine niet met water kunt blussen. Vantevoren moesten we het hoofdpad vrijmaken, tassen aan de kant, en toch zijn er nog wat eastpaks geschroeid.

Een andere keer ging ie carbid schieten, en het deksel van het blikje schoot zo hard weg dat het bleef steken in de deur. 2 seconden later kwam de conrector via die deur binnen.

Vorig jaar hadden we een reünie, en je kon je ook inschrijven voor zijn lessen. Enorm populair natuurlijk, en van de 3 experimenten die ie voordeed mislukten er 2. Helemaal in stijl met vroeger! :D
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:16:53 #244
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_113408890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zo hadden wij een chaotische scheikunde leraar die met brandende watten bezine door het gangpad sjouwde om aan te tonen dat je benzine niet met water kunt blussen. Vantevoren moesten we het hoofdpad vrijmaken, tassen aan de kant, en toch zijn er nog wat eastpaks geschroeid.

Een andere keer ging ie carbid schieten, en het deksel van het blikje schoot zo hard weg dat het bleef steken in de deur. 2 seconden later kwam de conrector via die deur binnen.

Vorig jaar hadden we een reünie, en je kon je ook inschrijven voor zijn lessen. Enorm populair natuurlijk, en van de 3 experimenten die ie voordeed mislukten er 2. Helemaal in stijl met vroeger! :D
Haha, dat brengt mooie herinneringen boven aan onze scheikundelerares, die ook niet vies was van een klassikaal experiment. Ze liet eens een waterstofballon ontploffen, de eerste paar rijen werden praktisch naar achteren geblazen, wat een klap was dat.
pi_113409592
Die noemde we stinky, die zat altijd rechtsachter in de klas, deed nooit mee met de lessen, en haalde altijd net voldoendes, hij plaste ook wel eens in zijn broek. als er spreekbeurten werden gehouden moest hij altijd als eerste, en was het een half uur lang gestotter en gehakkel, en had ie een grote map in zijn handen waar hij zijn hoofd achter verstopte, hij glimlachde de hele tijd, en praatte zo zacht dat je hem niet kon verstaan als je vlak bij heb sotnd.
Als je zei "praat eens wat harder" begon ie te huilen.
Hij ging nooit mee op stap, was altijd de laatste die met gym werd gekozen. hij is nu 38 werkt nu bij de mcdonalds, en heeft nog steeds acnee.
🐱
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:40:29 #246
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113412304
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 07:31 schreef Comandante het volgende:
Ja, maar als een jongen dat zegt denkt hij ook gewoon dat hij voor lul wordt gezet. :') Dit zegt nog niks man.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:45:10 #247
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_113412507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:40 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja, maar als een jongen dat zegt denkt hij ook gewoon dat hij voor lul wordt gezet. :') Dit zegt nog niks man.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ja. Dan ben je meteen een pedo pffff :')
Nee, maar zo zijn er wel weer dingen. Ook leraren zeggen het.
Hoiii
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:58:33 #248
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_113413020
Het eerste jaar van mijn middelbare schoolcarrière met een jongen in de klas gezeten genaamd R. R was lang, had zwaar ondergewicht, een bril en bizarre tattoos op z'n armen. Hij leek wel 15 maar was schijnbaar 20.

R. zei nooit wat, als je naar hem toe ging om wat te bespreken keek hij nooit aan en reageerde hij enkel met ja/nee of stilte. Zelfs docenten konden amper met hem overweg en zo zakte hij voor alle groepsverbanden/presentatie vakken, wel haalde hij voor alle andere vakken goede cijfers maar dat was niet genoeg natuurlijk.

Tegen het einde van het jaar was zijn school pc nog ingelogged toen ik er op wou werken. Stond toen open op z'n email waar ik stiekem toch even in moest kijken. (Ja, shame on me I know)
Er stonden toen meerdere mailtjes in zijn concepten map die ik niet anders kan omschrijven dan een soort dagboek. Alleen klopte zijn dag totaal niet met de werkelijkheid. Zo wist ik dat hij op een dag weer 'stil' in de klas had gezeten, maar stond er in de mail dat hij met z'n vrienden had gespijbeld en naar het strand was gegaan.
Best wel van geschrokken toen, en meteen maar tegen de decaan gezegd dat er iets niet klopte. Heb hem na een maand nooit meer gezien ook.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:05:47 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113413305
lol @ naar de decaan gaan omdat iemand fantasiemails maakt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:07:23 #250
360764 BMS-THAD
pi_113413370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef Maanvis het volgende:
lol @ naar de decaan gaan omdat iemand fantasiemails maakt.
Leek me nogal een ludiek typje. Typisch iemand die nog wel eens met een m4 en wat granaten de school zou komen bezoeken. Better safe then sorry :')
pi_113413436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Leek me nogal een ludiek typje. Typisch iemand die nog wel eens met een m4 en wat granaten de school zou komen bezoeken. Better safe then sorry :')
Dan ben je zelf ook niet lekker in je hoofd.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113413571
Ik kende een gozer die twaalf was en nog steeds luiers droeg, wanneer hij bij de urinoirs stond, deed hij in plaats van zijn gulp open, zijn hele broek naar beneden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:14:19 #253
360764 BMS-THAD
pi_113413662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:08 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dan ben je zelf ook niet lekker in je hoofd.
Dat klopt. Maar ik houd me kop bij de realiteit als ik gepest wordt en verdwijn niet in mijn tweede fantasieleven. Denk wat je wilt, maar ik beschouw dat als behoorlijk ongezond. ^O^
pi_113413994
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik houd me kop bij de realiteit als ik gepest wordt en verdwijn niet in mijn tweede fantasieleven. Denk wat je wilt, maar ik beschouw dat als behoorlijk ongezond. ^O^
Dus? Ongezonde mensen moeten we allemaal rapporteren bij de authoriteiten? :')
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:31:16 #255
360764 BMS-THAD
pi_113414452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dus? Ongezonde mensen moeten we allemaal rapporteren bij de authoriteiten? :')
Daar is de decaan toch voor? Zelf doet 'ie het niet. Hij functioneerde niet of nauwelijks in de klas, dit was voor mij een druppel om het aan te geven.
pi_113414636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Daar is de decaan toch voor? Zelf doet 'ie het niet. Hij functioneerde niet of nauwelijks in de klas, dit was voor mij een druppel om het aan te geven.
Je bent echt van de pot gerukt, maar je ziet het gelukkig zelf niet in. Maakt het makkelijker, denk ik. En wat is het volgende punt, alle gothics verzamelen en aangeven? Of toch maar de emo's?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:36:25 #257
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113414656
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Werd hij gepest dan? Triest!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:36:56 #258
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113414684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Bekijk het nu eens van zijn kant. Er was ongetwijfeld een hoop mis in zijn leven en naar ik vermoed ging dat een stuk verder dan dat hij simpelweg sociaal onhandig was. Wat het ook was, jullie pestten hem er (indirect) ook nog eens mee. Zijn fantasiewereld was de enige plak waar hij zich nog veilig voelde. Jij hebt dat stukgemaakt.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:44:54 #259
360764 BMS-THAD
pi_113415046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Bekijk het nu eens van zijn kant. Er was ongetwijfeld een hoop mis in zijn leven en naar ik vermoed ging dat een stuk verder dan dat hij simpelweg sociaal onhandig was. Wat het ook was, jullie pestten hem er (indirect) ook nog eens mee. Zijn fantasiewereld was de enige plak waar hij zich nog veilig voelde. Jij hebt dat stukgemaakt.
Ho ho ho, ik heb dat nooit gedaan. Ik ben enkel naar de decaan gegaan om te zeggen dat het niet goed met hem ging en legde zijn huidige manier van doen uit in de klas. Nooit een woord gerept over zijn fantasiewereld.

Blijkbaar is er iets goed mis met mij dat ik hem op die manier probeerde te helpen. (En met hem praten ging niet op, want hij zei namelijk nooit wat terug.)
pi_113415116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Klopt, het is beter die jongen hem in zijn eigen wereldje te laten zitten in plaats van hem proberen te helpen en hem uit zijn schulp te laten komen :')
pi_113416453
Sommige mensen raken helemaal in een soort van heroinë roes gedrag(afsluiten en geen reactie geven) als je ze probeert een beetje te pushen. ipv een reactie uit te lokken. Soms gaan ze dan met een raar stemmetje schreeuwen. :{ terwijl we helemaal niet onaardig willen doen
🐱
pi_113418196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef BMS-THAD het volgende:

Zoek 'ludiek' eens op in het woordenboek voordat je het te pas en onpas gebruikt.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:57:30 #263
360764 BMS-THAD
pi_113418385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoek 'ludiek' eens op in het woordenboek voordat je het te pas en onpas gebruikt.
quote:
afwijkend, ludiek, non-conformistisch
Je punt is?
pi_113418677
Ludiek is iemand die in een paashaaspak handgranaten in school gooit. en dan blijft springen.
🐱
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:20:00 #265
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113424027
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef BMS-THAD het volgende:
Het eerste jaar van mijn middelbare schoolcarrière met een jongen in de klas gezeten genaamd R. R was lang, had zwaar ondergewicht, een bril en bizarre tattoos op z'n armen. Hij leek wel 15 maar was schijnbaar 20.

R. zei nooit wat, als je naar hem toe ging om wat te bespreken keek hij nooit aan en reageerde hij enkel met ja/nee of stilte. Zelfs docenten konden amper met hem overweg en zo zakte hij voor alle groepsverbanden/presentatie vakken, wel haalde hij voor alle andere vakken goede cijfers maar dat was niet genoeg natuurlijk.

Tegen het einde van het jaar was zijn school pc nog ingelogged toen ik er op wou werken. Stond toen open op z'n email waar ik stiekem toch even in moest kijken. (Ja, shame on me I know)
Er stonden toen meerdere mailtjes in zijn concepten map die ik niet anders kan omschrijven dan een soort dagboek. Alleen klopte zijn dag totaal niet met de werkelijkheid. Zo wist ik dat hij op een dag weer 'stil' in de klas had gezeten, maar stond er in de mail dat hij met z'n vrienden had gespijbeld en naar het strand was gegaan.
Best wel van geschrokken toen, en meteen maar tegen de decaan gezegd dat er iets niet klopte. Heb hem na een maand nooit meer gezien ook.
Beetje trieste actie dit van jouw kant.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:21:39 #266
167669 hondenfokker
Baas boven baas.
pi_113424114
back On Topic

Mijn verhaal:

Op de middelbaar had ik een leraar Engels die nooit les gaf. Alleen de eerste les ging hij uitleggen wat hij ging doen dit jaar. Hij zei heel het jaar gaan we films kijken. Alles zonder ondertiteling.Vervolgens vertelde hij als je een woord of zin niet begrijpt, schrijf het op dan kijken we er samen na.
En dan vergeet je het nooit meer.
Dus heel het jaar films gekeken haha en dan in de laatste 5 min papieren inleveren en dan alles gecorrigeerd en vertaald terugkrijgen. Ik moet zeggen dat mijn woorden kennis Engels hier toen wel hard is vooruitgegaan.

Verder scheikunde, 5e leerjaar,

Een vrouw uit Irak, kon bijna geen fatsoenlijk woord Nederlands,
werd ook bijna iedere week de klas uit gepest de passers vlogen in het bord punaises op de stoel.
en het toppunt, een klasgenoot van mij (nog steeds een maat) die was altijd de lul moest altijd melden om bijna niks was alleen altijd erg aanwezig maar deed niks verkeerd. Werd dus weer een keer de klas uitgezet en werd zo kwaad dat hij de lerares vast pakte en onder de nood douche zette midden in het praktijk lokaal, dit was erg grappig natuurlijk en ik nog steeds goede vrienden met hem en nog steeds hebben we het erover.

Inmiddels heeft hij nog steeds zijn aanwezige babbel maar dat past ook wel bij zijn beroep hij heeft nu een eigen bedrijf en is een echte ondernemer geworden met veel zakelijke contacten.

Verder nog in het 3e jaar hoorde ik op de middelbaar dat een meisje van basisschool die bij mij in de klas zat zelfmoord had gepleegd d.m.v. ophanging met een stropdas aan een brug.De stropdas die zou voor haar vader zijn als cadeau voor vaderdag de andere dag :{ Dit was best wel sick om te horen omdat ik toen op de basisschool er best vaak mee om ging.
pi_113424441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef hondenfokker het volgende:
back On Topic

Mijn verhaal:

, dit was erg grappig natuurlijk en ik nog steeds goede vrienden met hem en nog steeds hebben we het erover.

Inmiddels heeft hij nog steeds zijn aanwezige babbel maar dat past ook wel bij zijn beroep hij heeft nu een eigen bedrijf en is een echte ondernemer geworden met veel zakelijke contacten.
En je bent stiekem verliefd op hem of niet pootje
pi_113425094
Blijkbaar hebben we echt genoeg autistische mensen op Fok!, dit bewijst het hard.
  woensdag 27 juni 2012 @ 01:18:41 #269
167669 hondenfokker
Baas boven baas.
pi_113444101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
Blijkbaar hebben we echt genoeg autistische mensen op Fok!, dit bewijst het hard.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:

[..]

dat jij geen vrienden hebt..
:')

[ Bericht 32% gewijzigd door hondenfokker op 27-06-2012 01:23:48 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:14:12 #270
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_113451549
quote:

[..]

:')
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_113457658
quote:

[..]

:D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_113829959
*bump*

In groep 5 zat ik bij twee bijzondere figuren in de klas. Wat de een deed moest de ander beter/harder/gevaarlijker en daardoor ook debieler doen.

Dus we komen met de hele klas het lokaal binnenlopen en iedereen gaat zitten, waarop 'jongen 1' vanuit het niets keihard met zijn vuist op tafel begint te bonken en per klap wordt het steeds harder. 'Jongen 2' denkt: 'dit kan ik veel beter' en gaat vervolgens op zijn tafel staan en springt erop, waardoor zijn tafel in een soort van 'V' vorm gebogen is.

Iedereen kijkt raar op en 'jongen 2' vindt het vervolgens raar dat hij de rest van de dag voor straf op de gang moet werken en in de pauze niet naar buiten mag.
pi_113832586
Op mijn middelbare school zaten twee broers die allebei 'vreemd' waren. Nu ben je in die buurt al snel 'vreemd', in Vlaardingen Holy val je zo buiten de boot als je niet (bijvoorbeeld) aan jumpstyle doet, toen dat de rage was.
Maar de jongste van deze broers trok zich er niets van aan. Hij droeg zijn mobiel, een oude nokia, altijd in zo'n ding met doorzichtig plastic die je aan je riem kon gespen. Hij at in de pauze altijd een salamiworst. Zo'n hele worst, die je bij de slager kan halen. Papiertje eraf rollen en happen maar.
Een tijdje geleden, ik was al van die school af, kwam ik hem ineens tegen in mijn stad. Normaal zie je nooit mensen die hier niet wonen hier rondlopen, omdat er weinig dingen zijn die je ergens anders niet hebt. Hij bleek te werken bij Bassie, van Bassie & Adriaan, die toen in de stad een optreden deed op de kermis. Ik vond het typisch iets voor hem.
What Would Goku Do
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:33:44 #274
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_113871917
mijn levensbeschouwing leraar is fan van de lidl en spreekt het uit als liddel ipv liedel

boring life :')
Say whaaaat?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:51:07 #275
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113872779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef SuperChips het volgende:
mijn levensbeschouwing leraar is fan van de lidl en spreekt het uit als liddel ipv liedel

boring life :')
Zo spreek ik het ook altijd uit :o
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 23:08:36 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_113873721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Ik ook :D Er gaat een wereld voor me open.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:11:29 #277
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113873869
Fuck the Liedel! Ik ga naar de Liddel.
Ook hoi !
pi_113875614
En IBM?
pi_113876355
Dat ik in dit topic nog niet ben voorbij gekomen en heb toch mooi wel even 5 middelbare scholen gehad en echt normaal was ik niet :')
pi_113876939
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dat ik in dit topic nog niet ben voorbij gekomen en heb toch mooi wel even 5 middelbare scholen gehad en echt normaal was ik niet :')
Vertel!
pi_113884094
Weet zelf niemand, maar mijn zusje zat eerst bij iemand in de klas (basisschool) die wat ik uit haar verhalen kon opmaken helemaal geöbserdeerd was door pijn en WOII.
Hij sloeg en trapte mensen zonder enige reden en probeerde klasgenoten over te halen (wat hem af en toe nog lukte ook) tot gekke spelletjes als iemand zo lang mogelijk wurgen zonder dat diegene dood gaat. Ook kwam hij een keer met lange elastieken naar school die mensen dan zo hard mogelijk in zijn nek moesten laten ketsen. "Is toch lekker?!" Zei die dan. Zijn lijfspreuk: pijn is fijn, bloed is goed, jeuk is leuk.
pi_113889845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb maar één middelbare school gehad, maar had mezelf of een van mijn vrienden uit die tijd wel verwacht in dit topic. We hadden dan ook de mazzel dat we een geweldig ongemotiveerde conrector hadden, die wel eens liet doorschemeren dat hij enorm baalde dat hij dit werk moest doen.
Hij heeft me ooit een schema laten zien waarin met rood stond aangegeven dat ik afwezig was. Dat was dus meer dan de helft van alle uren. Vervolgens zegt die gast "volgens mij wil je toch wel je diploma halen" om vervolgens dat formulier weg te gooien :D .

Ook bepaalde leraren (vooral leraressen) waren geweldig. Bij meerdere was het een kunst om na een paar minuten les "naar de wc" te gaan om vervoigens net voor het eind van de les terug te komen.

De baliesecretaresse gaf me in mijn laatste jaren altijd een "te laat-briefje" zonder dit over te nemen via van dat doordrukpapier, zodat ik me niet om 8 uur hoefde te melden de volgende dag.

Op de rookplekken onder de ogen van docenten een dikke joint draaien was ook geen probleem (rond 2002)..

Voor Duits hadden we een kerel die alle oplossingen van het huiswerk op het bord schreef en vervolgens rustig de krant ging lezen, een maat van me en ik zelf hoefden na een paar weken niet meer langs te komen als we maar langs kwamen voor de toetsen "als we dan toch weer een 8 zouden halen" :D .

Verder heb ik voor Grieks een enorm contactgestoorde gast als docent gehad. Letterlijk iedere test werd van zijn bureau gejat om en masse te worden gekopieerd. Uiteindelijk is hij ontslagen en ben ik in een half jaar van een 9,7 naar een 4,7 gegaan omdat de nieuwe lerares wat strenger was ;) .
pi_113890164
Toen ik op school zat had ik een asbakje achter de gordijn bij het raam staan, Tijdens de les roken werd nooit wat van gezegd.

tijden veranderen kerel
🐱
pi_113890248
Haha baas boven baas. Als ik nu middelbare scholieren spreek zijn drugs echt not done, tenzij je van school wilt worden geschopt. Zelfs uit het raam springen om vervolgens doodnuchter de klas weer binnen te wandelen betekent tegenwoordig al schorsing. Ik ben blij dat ik opgegroeid ben in een tijd waarmee je topics zoals deze kunt vullen ;) .
pi_113891593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:06 schreef zl7z het volgende:
Haha baas boven baas. Als ik nu middelbare scholieren spreek zijn drugs echt not done, tenzij je van school wilt worden geschopt. Zelfs uit het raam springen om vervolgens doodnuchter de klas weer binnen te wandelen betekent tegenwoordig al schorsing. Ik ben blij dat ik opgegroeid ben in een tijd waarmee je topics zoals deze kunt vullen ;) .
Idd of je pleurde wat tassen van 2 hoog naar benee, in de pauzes werd er gewoon wiet gerookt.
Och toen kon alles nog :9
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:18:04 #286
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113894191
Whehe mam kan zich herinneren toen ze op het HBO Maatschappelijk Werk zat (voorloper van wat nu SPH is denk ik) dat iedereen in de klas gewoon rookte, asbakken op tafel, docenten rookten ook, iedereen vond het doodnormaal. Moet je nou mee aankomen, met zoiets. :')
Hallon!
pi_113894885
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Whehe mam kan zich herinneren toen ze op het HBO Maatschappelijk Werk zat (voorloper van wat nu SPH is denk ik) dat iedereen in de klas gewoon rookte, asbakken op tafel, docenten rookten ook, iedereen vond het doodnormaal. Moet je nou mee aankomen, met zoiets. :')
Ik werk nu in een ziekenhuis en daar was overal roken ook heel gewoon (op alle kantoren, poli's...op de OK...). Ik kan het me nu echt niet meer voorstellen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:55:53 #288
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_113895354
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werk nu in een ziekenhuis en daar was overal roken ook heel gewoon (op alle kantoren, poli's...op de OK...). Ik kan het me nu echt niet meer voorstellen.
OK is operatiekamer ? :o
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_113895424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:55 schreef jcdragon het volgende:
OK is operatiekamer ? :o
:Y
pi_113897971
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y
:D wat meesterlijk.

En ik vond het, als niet-roker, al belachelijk toen rokersruimtes in het ziekenhuis werden afgeschaft (nu nog steeds overigens).
pi_113898633
Eens even kijken:

- Op de basisschool werden ik en mijn klasgenootjes jarenlang getergerd door de leraren, die ons met een zekere J. en K. opscheepten. Ik schrijf dit niet om deze mensen te beledigen, zij konden er ook niks aan doen dat die ouders zo achterlijk waren.

Maar goed, op het feit na dat J. ADHD had, waren er nog wel wat meer mankementen. Zo aaide deze jongen bomen en sprak hij ook tegen die bomen. Als hij ruzie had met anderen die dit procoveerden (waaronder ik zo nu en dan), dan rende hij als een stier op je af. Ook communiceerde hij met katten die in vensterbanken zaten (hij stond dus voor huizen van vreemden naar binnen te praten en signaleren). Hij stond dicht bij de natuur en hield hiervan, opzich goed, maar de uitwerking was tamelijk afwijkend.

Een keer vertelde hij vol trots in de kring dat hij de dag ervoor patat met ijs had gegeten. Dit was een uitzondering voor hem; hij was jehovavolgeling. Het spannende moest nog komen, want de nacht na zijn voedselavontuur, moest hij kotsen! Om 06:00 in de ochtend! Tegen de hele klas vertelde hij dat er allemaal stukjes patat in lagen _O-

Hij had ook een plaswekker, maar daar lach ik niet om.

Dan zijn zus K. Die stonk altijd uit de smoel. Men beweerde thuis heel arm te zijn en om die reden, kochten ze 6 gamecubes :?. :')

Oh ja, hij had twee fantasievriendjes: Bolletje en Bollientje. Hiermee belde hij altijd.

- Nog iemand, zijn naam was D. Hij poepte tot in groep 8 in zijn broek.

Juffrouw: ''D., heb je het in je broek gedaan jongen!?''

D. :''Nee!''

Juffrouw: ''D., wees eens eerlijk, heb je op je stoel gepoept?''

D.: '' ooink uuh hnng Neej!''

Juffrouw: D., wees eens eerlijk, heb jij je broek volgekakt?''

D. :''Euh.. jàààààh :@ ''
ADHD ~ Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Debiliteit
pi_113898825
Ik lachte evenmin om de plaswekker. Wel om getergerd en procoveren.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:43:59 #293
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_113899153
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef zl7z het volgende:
Ik lachte evenmin om de plaswekker. Wel om getergerd en procoveren.
:D Nu zie ik het ook.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:50:47 #294
341900 Atmosphere82
pi_113905199
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Ik ook! :D
pi_113905573
Ik ging bijna altijd blowen in de pauze van de opleiding waar ik zat na na de MAVO

met 12 man of meer onder viaduct staan blowen, vroegen een keer een vuurtje aan een passerende agent op een fiets n.b. en dat ging gewoon "Niet te veel herrie maken hoor.." En fietste weer weg
Er was er altijd 1tje die stoer deed en een enorme hijs nam, en dus knetterstoned werd. haha.

Dan in de klas, hadden we het over de bloeddruk, de kleine boesem en grote boesem, gelukkig wist ik al hoe dat werkte, en kon een beetje wegdromen, staat die vent op en roept "En dan slaat ie vet zijn hart naar beneden!!" gaat zitten om zich heen kijken beseffende dat ie net iets heel raars heeft gezegd.

de lerares zat ineens met een klas waar gewoon 75% haai was 2 leerlingen stoned en 1tje gewoon knetterstoned. die ging koffie halen, en schreef het huiswerk op het bord, "Dit moet morgen het 5e lesuur klaar zijn" en ging zelf een sigaret roken in de hoek. en een beetje met haar hoofd schudden.
🐱
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:59:35 #296
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_113910361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:30 schreef Bitterdom het volgende:
Ook communiceerde hij met katten die in vensterbanken zaten (hij stond dus voor huizen van vreemden naar binnen te praten en signaleren).
Niks mis met dat he ;(
Kaleidoscopiklimax
pi_113912533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ging bijna altijd blowen in de pauze van de opleiding waar ik zat na na de MAVO

met 12 man of meer onder viaduct staan blowen, vroegen een keer een vuurtje aan een passerende agent op een fiets n.b. en dat ging gewoon "Niet te veel herrie maken hoor.." En fietste weer weg
Er was er altijd 1tje die stoer deed en een enorme hijs nam, en dus knetterstoned werd. haha.

Dan in de klas, hadden we het over de bloeddruk, de kleine boesem en grote boesem, gelukkig wist ik al hoe dat werkte, en kon een beetje wegdromen, staat die vent op en roept "En dan slaat ie vet zijn hart naar beneden!!" gaat zitten om zich heen kijken beseffende dat ie net iets heel raars heeft gezegd.

de lerares zat ineens met een klas waar gewoon 75% haai was 2 leerlingen stoned en 1tje gewoon knetterstoned. die ging koffie halen, en schreef het huiswerk op het bord, "Dit moet morgen het 5e lesuur klaar zijn" en ging zelf een sigaret roken in de hoek. en een beetje met haar hoofd schudden.
Volgens mij ben je een beetje in die tijd blijven hangen :')
pi_113913040
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:02 schreef zl7z het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje in die tijd blijven hangen :')
omdat het kan :D
🐱
  zondag 8 juli 2012 @ 01:25:52 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113913249
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:24 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

omdat het kan :D
Waarom ook niet. ik zou er bijna jaloers van worden :D .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')