abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110198247
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef V.S.P. het volgende:
Ik had een AK leraar die oude kauwgompjes onder de tafel vandaan haalde en ze in een koker bewaarde. Als hij je erop betrapte dat je kauwgom in je mond had hield ie zn hand op en moest je het kauwgompje erin leggen. Vervolgens moest je een oude uit de koker pakken en daar te rest van de les op knauwen :D
_O-

Hoe lang heeft die gast het overleefd?
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:39:19 #177
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_110587306
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef rumiii het volgende:

[..]

_O-

Hoe lang heeft die gast het overleefd?
Leeft nog steeds en zit gewoon op FOK! hoor..... _O-
allesbeterweter
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:07:41 #178
360802 V.S.P.
Vissen Sonder Paal
pi_110594186
Oh? :P
pi_110594421
Met de klas, groep 7 geloof ik, gingen wij naar ons jaarlijkse kampeer uitje. 3 dagen lang kamperen in een nabij gelegen bos waar dan van zo'n blokhutjes staan. Ik geloof dat ik een hut zat met slechts mensen van het mannelijke geslacht. Geen probleem zou je zeggen, iedereen is ook nog te jong voor iets anders.

Maarja, een klasgenoot vroeg of wij samen in een stapelbed konden slapen. Hij boven, ik onder. Voor mij was dat toendertijd geen probleem. Ik hou niet zo van hoogte en was eigenlijk bang dat ik naar onderen zou vallen. Die eerste nacht brengen wij dus mooi zo door. No problems.

Komt die moeder opeens de volgende dag naar me toen, zijn zoontje zou blaasproblemen hebben en (bijna) elke nacht in zijn bed plassen. Daarom wou ze wisselen zodat ze makkelijk bij het bed kon.

:|

Verklaarde ook gelijk waar die urine lucht in het klaslokaal vandaan kwam :S.
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:46:17 #180
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112905237
Moet toch even bumpen.

In de laatste klas van het vwo, ergens een maand nadat het schooljaar was begonnen, kwam er een nieuwe kerel in de klas. Lang, mager, ingevallen kop en praatte heel weinig. Ook bleek hij heel slim te zijn. En dat was waar.

Hij kwam bijna nooit op school, en als hij wel kwam, dan was hij te laat, meestal pas rond een uur of 12, of hij kwam halverwege de les pas aan. En toch hoge cijfers halen.

Maar dat terzijde, de school zag een goudmijntje in hem, en probeerden hem zo lang mogelijk op school te houden, ook al kwam hij nooit opdagen. Soms bleef hij gewoon weken weg, dan dachten we dat hij van school was geflikkerd. Na een tijdje ging de directie hem zelfs elke dag persoonlijk wakker bellen, ging één van die directieleden hem elke dag ophalen :') Eenmaal aangekomen op school was hij zo weer verdwenen.

Na lang aandringen bij de directie, door ons, en de leraren, is hij toch van school afgeflikkerd. Want één of twee klasgenoten van mij zijn ook zonder pardon eraf geflikkerd omdat ze niks deden.

Ben benieuwd wat hij nu doet.
Kaleidoscopiklimax
pi_112905373
Zoek hem op Facebook? :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:53:05 #182
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112905617
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef MAHL het volgende:
Zoek hem op Facebook? :P
Ik wou net zeggen dat ik z'n achternaam niet meer wist, maar het schiet me ineens te binnen. :)
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:58:14 #183
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112905934
Nee, is niet op facebook te vinden. Helaas!
Kaleidoscopiklimax
pi_112909226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef Lemansue het volgende:
lagere school 2 of 3 klas een nieuwe klasgenoot kwam uit suriname. Met schoolzwemmen moest een stuk voor zwemmen zo dat ze konden zien hoever die was.
Vraag badmeester kan je zwemmen antwoord ja. Ok ga maar zwemmen . Hij springt in bad en binnen 1 minuut ligt die op de bodem . Sprongen 2 badmeester in het water om hem te redden en aan de kant mond op mond beademing te geven. ;) ;) ;)
hahahahaha looooooool ik piste serieus in me broek
pi_112911625
Niet bij in de klas gezeten maar er zat een gozer bij mij op de middelbare school die altijd las. Echt altijd, behalve als hij op de fiets zat. Zelfs als hij 2 minuten had om van lokaal te wisselen liep hij lezend naar de volgende les.
Hij droeg ook best vaak een cape.

Een docente had vaak een groot zittende donker blauwe katoenen shirt met pinguïns erop aan, met daarbij een grote wijde broek van hetzelfde materiaal.
En dan boos worden als je zei: "Mevrouw u heeft uw pyjama nog aan."
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_112911703
Die klasgenoot ging nooit mee in de pauze blowen onder het viaduct bij school, maar liep er als enige als een zombie bij, en werd wel eens naar de directeur gestuurd omdat er een vermoeden was dat ie tussen de lessen door wiet rookte
🐱
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:22:59 #187
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_112911743
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef LookAtMe het volgende:
Niet bij in de klas gezeten maar er zat een gozer bij mij op de middelbare school die altijd las. Echt altijd, behalve als hij op de fiets zat. Zelfs als hij 2 minuten had om van lokaal te wisselen liep hij lezend naar de volgende les.

Een docente had vaak een groot zittende donker blauwe katoenen shirt met pinguïns erop aan, met daarbij een grote wijde broek van hetzelfde materiaal.
En dan boos worden als je zei: "Mevrouw u heeft uw pyjama nog aan."
Lol dat laatste stukje. _O-
  vrijdag 15 juni 2012 @ 02:26:38 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_112914035
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef themole het volgende:

[..]

:D

Waarom doet de manager dat zelf niet elke week, weet ie redelijk zeker dat het goed gaat. :')
Dat heet delegeren. :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:57:24 #189
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112937477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef LookAtMe het volgende:
:D
pi_112994113
Nou ik heb heel wat geschifte collega's en klasgenoten gehad.
een kleine greep uit de selectie

Ik had ooit een collega(stagiar) die loog alls bij elkaar, echt ziek gewoon. Mooiste voorbeeld was dat hij aan mij vroeg of hij eerder naar huis toe mocht omdat zijn maatje terug kwam uit engeland en hij hem wilde ophalen op schiphol, dit was ten tijde van de vulkaanuitbarsting op Ijsland en er vloog geen vliegtuig door het europeese luchtruim. Ik attendeerde hem daar op rm zag toen zijn bek vertrekken en je zag hem een andere lulsmoes verzinnen maar dat lukte hem niet. heb toen de afwasser naar huis gestuurd en hem de afwas en de keuken laten schoonmaken als straf.
En ook een keer wilde hij op Donderdag avond om 21 uur weg omdat ie nog even langs zijn oma wilde gaan want die ging voor 2 weken op proef in een verzorgingstehuis. Bleek achteraf dat op Donderdag avond om 21.30 een of andere manga tekenfilm kwam die hij moest zien. En hij lulde alleen maar over WoW en over zijn verzonnen vriendinnetje.
Verder nog een collega gehad die de meest heftigste vorm van ADHD had en daarbij zijn medicijnen niet gebruikte maar stevig aan de drugs zat. Op een gegeven moment liep hij met een staafmixer de verse kruidenplantjes te kortwieken en keiharde nazi hardcore muziek te draaien en mee te bléren. En tegen een meisje te verkondigen dat ie haar even ging pakken als ze die avond opstap ging.

Een klasgenoot die mij nog vers in het geheugen staat was Michiel.
Michiel kwam op school asl een heel verlegen jochie alleen het was een meeloper van hier tot Tokio en zo beinvloedbaar als de pest. Dan vroeg je hem, Hey Michiel, geef hem eens een een kopstoot, of ga even naar de Edah en jat een reep milka chocolade of een fles malibu bij de Gall & Gall en dat deed hij dus ook trouw. Je kon hele bestellijsten bij hem inleveren en hij stal alles voor je bij elkaar.
Verder hadden we op de basisschool een meisje Diana heette ze en die had op haar 10e al cup C, we noemde haar boltiet en jankte soms vanuit het niets kei en kei en keihard in de klas. Wij noemde dat dan het luchtalarm en gingen onder onze tafels zitten. Bleek dat ze achteraf hoop ellende had meegemaakt thuis.
En Leo, een of ander ranzig jong uit een pauperfamilie die als hij boos wat begon te brullen als een leeuw, en met gym had hij nooit gymkleren aan maar gymde hij in z'n onderbroek waar je de stront in kon zien

[ Bericht 1% gewijzigd door Markitos81 op 17-06-2012 03:43:36 ]
pi_112995243
Ik had een docent scheikunde genaamd X die een halve vinger miste. Toen mijn natuurkundedocent (zijn goede vriend) een centrifuge met de hand stopte zei hij "dat heeft X ook ooit geprobeerd HAHAHA". Hetzelfde jaar heeft hij een TL-buis eruit geblazen met een simpel proefje met opbouwende druk in een blikje.

Verder was er een jongen van 2 of 3 jaar jonger, waar niemand wat mee had. In zijn eigen jaar vond hij geen aansluiting dus besloot hij maar bij "onze" oudere groep te staan. Letterlijk alleen staan, naast af en toe een opmerking maken terwijl hij non-stop door ons belachelijk werd gemaakt. Hij heeft het maanden volgehouden en wat denk je?
Hij groeide uit tot de held van de groep ondanks zijn gebrek aan zogenaamde status, puur door zijn doorzettingsvermogen.

Ik heb ook nog een klasgenoot in een andere groep voor vijftig of honderd gulden een blikje vol rochels zien drinken. Kan er nu nog misselijk van worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door zl7z op 17-06-2012 05:52:50 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 11:46:48 #192
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112998302
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 05:32 schreef zl7z het volgende:
Ik had een docent scheikunde genaamd X die een halve vinger miste. Toen mijn natuurkundedocent (zijn goede vriend) een centrifuge met de hand stopte zei hij "dat heeft X ook ooit geprobeerd HAHAHA".
:') :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 17 juni 2012 @ 11:49:24 #193
378003 Weavile
Famous D.
pi_112998348
Oh. Mijn ergste docent is mijn Fransdocent van dit jaar. Echt niet normaal. Als hij een telefoon afpakt gaat hij eraan likken, doet hem in zijn onderbroek. Brrrrr.
Ook haat 'ie me, maar ik haat hem ook.
  zondag 17 juni 2012 @ 12:09:43 #194
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112998795
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 05:32 schreef zl7z het volgende:

Ik heb ook nog een klasgenoot in een andere groep voor vijftig of honderd gulden een blikje vol rochels zien drinken. Kan er nu nog misselijk van worden.
:r Ik word hier naar van
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_112999085
Toen ik in groep 8 zat gingen we samen met groep 7 naar een theatervoorstelling op een Duitse legerbasis.
In groep 7 zat een jongetje wat niet helemaal goed bij z'n hoofd was (gedragsproblemen). We gingen met een goed gevulde bus naar de legerbasis en toen we éénmaal waren aangekomen was hij 'Sieg Heil' en 'Heil Hitler' naar passerende (Duitse) soldaten aan het roepen. Dit uiteraard in combinatie met de gestrekte arm. Waarschijnlijk hebben die soldaten niks gemerkt omdat de bus nog langzaam rondreed.

Docent godsdienst op de middelbare school had zich volgens de schoolkrant laten besnijden. Geen idee of het waar was, maar die kerel was wel een erg raar figuur.

Tijdens een biologieles had de docent een varkenshart meegenomen. Docent speelt met het hart alsof het een marionettepop is waarop iemand, die achter in de klas zit, zegt dat de docent het hart maar weer neer moet leggen. Reactie docent: hij gooit dat hart naar de desbetreffende persoon en mist die persoon op een haar omdat die net op tijd wegduikt.
  zondag 17 juni 2012 @ 12:30:32 #196
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112999361
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef Weavile het volgende:
Oh. Mijn ergste docent is mijn Fransdocent van dit jaar. Echt niet normaal. Als hij een telefoon afpakt gaat hij eraan likken, doet hem in zijn onderbroek. Brrrrr.
Wtf :')
  maandag 18 juni 2012 @ 01:38:46 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113036731
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef Weavile het volgende:
:{ :r

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:19 schreef karton2 het volgende:
Tijdens een biologieles had de docent een varkenshart meegenomen. Docent speelt met het hart alsof het een marionettepop is waarop iemand, die achter in de klas zit, zegt dat de docent het hart maar weer neer moet leggen. Reactie docent: hij gooit dat hart naar de desbetreffende persoon en mist die persoon op een haar omdat die net op tijd wegduikt.
:{ :{
Is hij ontslagen? Zo iemand hoort niet voor de klas te staan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 18 juni 2012 @ 09:06:18 #198
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113039771
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:19 schreef karton2 het volgende:
Een hartaanval? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:11:31 #199
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_113045006
Nog even wat herinneringen uit mijn tijd op de basisschool. Er was een kind dat toendertijd vier klassen lager zat dan ik (resp. groep 4 en groep 8) en die was toen een jaar of zeven, acht.
Die jongen was ondanks zijn jeugdige leeftijd al helemaal geobsedeerd door concentratiekampen van de nazi's, de Tweede Wereldoorlog in het algemeen, seriemoordenaars en dat soort zaken.
Ik ken dit verhaal van mijn jongere broer want die zat toen bij hem in de klas.

Hij heette Scheffer met zijn achternaam. De bassischool waar we toen op zaten had een rooms-katholiek profiel. De leraren daar hadden niet veel met geweld op had. Dat droegen ze echt uit, ook onschuldige vecht- of stoeipartijtjes werden zwaar bestraft.

Situatie op het schoolplein in de ochtendpauze: de meeste mensen gingen wat knikkeren of 'overlopen' of dat soort dingen. Sommige nerds-in-de-dop gingen met z'n vieren alleen maar rondjes om het plein lopen en het over ver-voor-hun-tijd onderwerpen hebben... :')

Die jongen Scheffer liep dan bijna altijd in zijn eentje of met een groepje vrienden van hem mensen lastig te vallen. Hij zei dan: 'Aaaawaaaawaaaawaaah! Jij moet naar Skeffer-kamp, dan schiet ik je daar neer! Aaawwaaaaawaaah!' Dan pakte hij mensen bij de arm of sleurde ze van het plein af als ze aan het touwtje springen waren. Mijn jongere broer moest daar altijd wel om lachen! :')

Die jongen gooide ook gewoon met stenen op het schoolplein of hij ging op het bruggetje nabij de school staan en mikte dan zo die stenen het plein op... Haha, die heeft veel straf gekregen tijdens zijn tijd op die school.

Een andere gast noemde zich 'De Seend', naar de 'supereend'. Totaal oversekst, en leefde volgens mij in een waanwereld. Tegenwoordig is hij acteur, daar ben ik dan weer achtergekomen! ;)

De adjunct directeur van die school was een rare. Hij pakte dan altijd alle mensen op die gevochten hadden (meestal in zijn eentje :') ) en ging dan daarna de rest van de tijd na de ochtendpauze besteden aan wat hij 'processen' noemde. Hij liet dan al degenen die ooggetuige van zo'n 'vechtpartij' waren geweest de mensen verlinken die aan het vechten waren. Typisch christelijke schijnheiligheid als je het mij vraag trouwens... _O-

Het kwam er dus op neer dat we de rest van de ochtend geen normale les meer kregen en vaak een gedeelte van de tijd na de middagpauze ook niet meer. Dus we kregen dan geen Engels van hem, soms geen gym, geen tv-weekjournaal etc. Ook zoiets: hij beloofde altijd van alles als we ons best zouden doen, maar hij kwam het nooit na. }:|

De klas was bijna altijd rumoerig maar dat moest de rustige kant van de klas dan maar oplossen volgens hem. Dus WIJ moesten de praters erop wijzen dat ze stil moesten zijn! Dat lukte natuurlijk helemaal niet.
Op de dagen dat we gym hadden (twee keer per week) liepen we dan pas naar het gymlokaal als het helemaal stil was. Het kwam er dus vaak op neer dat we dan naar het lokaal liepen en als we dan aankwamen de tijd al op was. Dus we liepen dan voor niets heen en weer terug! 8)7

Oh, oh wat een tijd zeg! :')

Echt behoorlijke slechte leraren eigenlijk, dat had ik toen al in de gaten... :N
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 18 juni 2012 @ 12:31:58 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113045666
kan me maar weinig herinneren, heb dan ook niet lang op school gezeten, geen zin er over te praten verder, wel leuke verhaaltjes van anderen overigens.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')