Zoek 'ludiek' eens op in het woordenboek voordat je het te pas en onpas gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef BMS-THAD het volgende:
Leek me nogal een ludiek typje. Typisch iemand die nog wel eens met een m4 en wat granaten de school zou komen bezoeken. Better safe then sorry
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoek 'ludiek' eens op in het woordenboek voordat je het te pas en onpas gebruikt.
Je punt is?quote:afwijkend, ludiek, non-conformistisch
Beetje trieste actie dit van jouw kant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef BMS-THAD het volgende:
Het eerste jaar van mijn middelbare schoolcarrière met een jongen in de klas gezeten genaamd R. R was lang, had zwaar ondergewicht, een bril en bizarre tattoos op z'n armen. Hij leek wel 15 maar was schijnbaar 20.
R. zei nooit wat, als je naar hem toe ging om wat te bespreken keek hij nooit aan en reageerde hij enkel met ja/nee of stilte. Zelfs docenten konden amper met hem overweg en zo zakte hij voor alle groepsverbanden/presentatie vakken, wel haalde hij voor alle andere vakken goede cijfers maar dat was niet genoeg natuurlijk.
Tegen het einde van het jaar was zijn school pc nog ingelogged toen ik er op wou werken. Stond toen open op z'n email waar ik stiekem toch even in moest kijken. (Ja, shame on me I know)
Er stonden toen meerdere mailtjes in zijn concepten map die ik niet anders kan omschrijven dan een soort dagboek. Alleen klopte zijn dag totaal niet met de werkelijkheid. Zo wist ik dat hij op een dag weer 'stil' in de klas had gezeten, maar stond er in de mail dat hij met z'n vrienden had gespijbeld en naar het strand was gegaan.
Best wel van geschrokken toen, en meteen maar tegen de decaan gezegd dat er iets niet klopte. Heb hem na een maand nooit meer gezien ook.
En je bent stiekem verliefd op hem of niet pootjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef hondenfokker het volgende:
back On Topic
Mijn verhaal:
, dit was erg grappig natuurlijk en ik nog steeds goede vrienden met hem en nog steeds hebben we het erover.
Inmiddels heeft hij nog steeds zijn aanwezige babbel maar dat past ook wel bij zijn beroep hij heeft nu een eigen bedrijf en is een echte ondernemer geworden met veel zakelijke contacten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
Blijkbaar hebben we echt genoeg autistische mensen op Fok!, dit bewijst het hard.
dat jij geen vrienden hebt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En je bent stiekem verliefd op hem of niet pootje
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zo spreek ik het ook altijd uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef SuperChips het volgende:
mijn levensbeschouwing leraar is fan van de lidl en spreekt het uit als liddel ipv liedel
boring life
Vertel!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dat ik in dit topic nog niet ben voorbij gekomen en heb toch mooi wel even 5 middelbare scholen gehad en echt normaal was ik niet
Ik heb maar één middelbare school gehad, maar had mezelf of een van mijn vrienden uit die tijd wel verwacht in dit topic. We hadden dan ook de mazzel dat we een geweldig ongemotiveerde conrector hadden, die wel eens liet doorschemeren dat hij enorm baalde dat hij dit werk moest doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dat ik in dit topic nog niet ben voorbij gekomen en heb toch mooi wel even 5 middelbare scholen gehad en echt normaal was ik niet
Idd of je pleurde wat tassen van 2 hoog naar benee, in de pauzes werd er gewoon wiet gerookt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:06 schreef zl7z het volgende:
Haha baas boven baas. Als ik nu middelbare scholieren spreek zijn drugs echt not done, tenzij je van school wilt worden geschopt. Zelfs uit het raam springen om vervolgens doodnuchter de klas weer binnen te wandelen betekent tegenwoordig al schorsing. Ik ben blij dat ik opgegroeid ben in een tijd waarmee je topics zoals deze kunt vullen.
Ik werk nu in een ziekenhuis en daar was overal roken ook heel gewoon (op alle kantoren, poli's...op de OK...). Ik kan het me nu echt niet meer voorstellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Whehe mam kan zich herinneren toen ze op het HBO Maatschappelijk Werk zat (voorloper van wat nu SPH is denk ik) dat iedereen in de klas gewoon rookte, asbakken op tafel, docenten rookten ook, iedereen vond het doodnormaal. Moet je nou mee aankomen, met zoiets.
OK is operatiekamer ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk nu in een ziekenhuis en daar was overal roken ook heel gewoon (op alle kantoren, poli's...op de OK...). Ik kan het me nu echt niet meer voorstellen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef zl7z het volgende:
Ik lachte evenmin om de plaswekker. Wel om getergerd en procoveren.
Ik ook!quote:
Niks mis met dat hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:30 schreef Bitterdom het volgende:
Ook communiceerde hij met katten die in vensterbanken zaten (hij stond dus voor huizen van vreemden naar binnen te praten en signaleren).
Volgens mij ben je een beetje in die tijd blijven hangenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ging bijna altijd blowen in de pauze van de opleiding waar ik zat na na de MAVO
met 12 man of meer onder viaduct staan blowen, vroegen een keer een vuurtje aan een passerende agent op een fiets n.b. en dat ging gewoon "Niet te veel herrie maken hoor.." En fietste weer weg
Er was er altijd 1tje die stoer deed en een enorme hijs nam, en dus knetterstoned werd. haha.
Dan in de klas, hadden we het over de bloeddruk, de kleine boesem en grote boesem, gelukkig wist ik al hoe dat werkte, en kon een beetje wegdromen, staat die vent op en roept "En dan slaat ie vet zijn hart naar beneden!!" gaat zitten om zich heen kijken beseffende dat ie net iets heel raars heeft gezegd.
de lerares zat ineens met een klas waar gewoon 75% haai was 2 leerlingen stoned en 1tje gewoon knetterstoned. die ging koffie halen, en schreef het huiswerk op het bord, "Dit moet morgen het 5e lesuur klaar zijn" en ging zelf een sigaret roken in de hoek. en een beetje met haar hoofd schudden.
omdat het kanquote:Op zondag 8 juli 2012 01:02 schreef zl7z het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in die tijd blijven hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |