Godsamme ja zegquote:
Op kou kun je tenminste kleden. Of 't nou -1 of -10 is, dat doet er ook niet toe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Mensen die dit al koud vindenWacht maar tot het weer echt winter is
Nee hoor, daar ga ik helemaal niet op wachten. We rollen over een paar weken zo weer het voorjaar in. Ik ontken gewoon die hele klotewinter. En de startproblemen, het krabben, de glijpartijen, ik doe er niet aan mee dit jaar!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik had niet eens een jas aan vandaag... Wel een sjaal om, of meer zo'n modieus gehaakt ding wat amper warmte afgeeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Een dikkere muts en sjaal om. Dat zeg ik, op kou kun je je kledenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat denk je om half 6?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...
Precies!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ook erg gezond weer,dood de bacteriën goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef Sersjee het volgende:
Het mooiste weer van de wereld is -5, een beetje oostenwind en een zonnetje. Heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
morgen weer krabbenDIE LUCHT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Als je Duitsland - Nederland hebt gekeken, kan ik niet anders zeggen dan "eigen schuld, dikke bult".quote:
Er was ook een goede film op, daar heb ik me mee weten te vermaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ja inderdaad voetbal gekeken, ik had naar de radio kunnen luisteren
Mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef Sersjee het volgende:
Niet slim, want dit had een ieder met een beetje verstand van voetbal van verre aan kunnen zien komen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Gotye: beste plaat én video van het jaar![]()
![]()
Welke dan??quote:
Ik heb 'em om 21:30 voor het eerst hoger gezet. M'n tenen waren even te koud...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
Ik wel! Ik woon in een slecht geïsoleerd huis met de voorkant op het oosten. Aangezien daar een groot raam (met het ouderwetsere dubbel glasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
jammer dat ik die gemist heb. vind Bush okquote:
1 van de weinige negatieve...twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 15-11-2011 om 23:30:53de #hollandsenieuwe bij #3voor12radio op #3fm zuigt apenballen. beetje goedkope Jeugd van Tegenwoordig rip-off imho reageer retweet
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijlquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, JvT is tenminste nog origineel, dit is een heel cheape rip-off. Hollandse Nieuwe stinkt nu al.
nja, de beat is apart, dat doet JvT ook al jaren en de raps zijn semi-grappig. kweetniet, ik dacht meteen aan JvT toen ik het hoordequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijl
Serieus?! Wat triest...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
nou, op twitter alweer uitgescholden door een Petjesdragende Limburger. mijn dag is goed. ik ga naar bed
slaap lekker iederen!
quote:
Ttttttopickillerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er vandooreven kijken of de auto nog steeds een melding geeft dat ik naar de garage moet
laters
quote:
De Sky Radio luisteraars zijn er anders wel dol opquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, Coldplay is uit de gratie hier, ik weet het.
Juist! En daarna ook nog When Doves Cryquote:
Zit ik weer in het verkeerde topic?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De Sky Radio luisteraars zijn er anders wel dol op
Lijkt me toch niet!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef minthy het volgende:
Bon Jovi... Is dat een guilty pleasure??
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet!
Goedemiddag!
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, Coldplay is uit de gratie hier, ik weet het.
quote:Knetterhard door de week heen. Woensdag hak jij 'm doormidduh!
Dune - Rainbow to the stars
Nakatomi - Sing
Party Animals - Hava Naquila
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweest
Maar ik dacht dat het sarcastisch wasMijn fout
Mister Sunshine.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ha ha.
Gerard, wat ben je toch een geweldige grappenmaker.
Police draaien, dat doet ie dan wel weer goed.
Violet Hillquote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenViva La vida
![]()
Sing. Mits clip. Anders Hava Naquila natuurlijkquote:
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik luister trouwens zo naar Corton op BNNtoday op radio1
koptelefoon?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.
dat maak ik zelf nog wel uit!quote:
ok danquote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koptelefoon?
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit!
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
Fijn dat jullie zo weinig gepost hebben, scheelt bijlezen!
Omg...quote:
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg...![]()
Ik hoop dat ze dat soort geneuzel achterwege laten op 9 december
Oh...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelen
Zegt me werkelijk helemaal niets...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
troost je, mij ook niet....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Kennen jullie deze dan ook niet?
Toch IMHO enigzins een klassieker, in his own right...
Peaches & Cream danquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
Ik krijg de melding dat de video is verwijderd door de gebruikerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Dokter Popquote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Eens! En het nummer deed mij heel erg sterk denken aan een nummer van de Party Animals, weet niet meer welkequote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ikquote:
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zienquote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ik
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zien
haiquote:
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ook allemaal naar Sander aan het luisteren?
Als ik der beroep zie wel ja denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangen
Edit:Je woont hier in de buurt! Werk je in N'leusen??
![]()
ik heb nooit in het hele RnBgebeuren gezeten, maar Too Close van Next ken ik dan weer wel. uberhaupt was ik eind jaren 90, begin jaren 00 nie zo into radio, maar luisterde ik meer mn eigen muziekquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:05 schreef themauster het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Roel vakantie SC.
geen idee, gebruik ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doet Facebook het bij jullie?
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen latenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, gebruik ik niet.
ja, maar het blijft FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen laten
Die doet het hierquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 09:16:51 ]
Dit is iets beter...quote:Op donderdag 17 november 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik duik nog even mijn nest weer in, dit is me iets te vroeg...
Ah daar is'iequote:
Die ga ik ff lenen van jequote:
Zeggen ze ook van mijquote:Op donderdag 17 november 2011 11:20 schreef Frag_adder het volgende:
ze heeft wel een mooie radiostem
Heb je ook een radio hoofd?quote:
Ja maar hoe jij klinkt weet ik niet, hoe zij klinkt nu wel dusquote:
vast welquote:
moet je eens luisteren als ik draaiquote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar hoe jij klinkt weet ik niet, hoe zij klinkt nu wel dus
Staat hier een .baby te dansenquote:
Dat hangt toch echt af van de vrouwen waarmee jij omgaat, die van mij past in een vrij dunne ringbandquote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van een serie neem ik aan?
Aaaaah...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Staat hier een .baby te dansen
quote:
Nee. We hebben 't maar opgegeven toen het half2 was ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Groot gelijk! Zijn jullie er gisteren nog uit gekomen?
Bummer...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. We hebben 't maar opgegeven toen het half2 was ofzo
Ja echt geweldigquote:
Nope. Ik luister nooit zo actief naar wat Paul te vertellen heeft. En de rest heeft dit topic zo'n beetje omgedoopt tot Veronica-topicquote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Paul Rabbering Waylon uitspreekt alsof hij een chinees is?
You.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Ik luister nooit zo actief naar wat Paul te vertellen heeft. En de rest heeft dit topic zo'n beetje omgedoopt tot Veronica-topic
Dit is Wembley '86 legendarisch concert maar imo niet hun bestequote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Live.![]()
![]()
Wat had ik daar graag bij willen zijn.
Ik had daar geen probleem van gemaakt als ik er heen kon.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is Wembley '86 legendarisch concert maar imo niet hun beste.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had daar geen probleem van gemaakt als ik er heen kon.
Rustig weekendjequote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja, vanavond en morgen ga ik schoonmaken. zaterdag komen broertje en zn vriendinnetje op bezoek. Opruimen heb ik gelukkig al gedaan. ben nu bezig met het badhuis en dan moet ik morgen de keuken en stofzuigen. Wat ben ik blij dat ik klein woon
Die kerel was anders niet van zijn stuk te brengenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een briljante Jochem Dopvleugel
nja, ik zal blij zijn als het zaterdagavond en het bezoek weer weg is. niet dat ik geen leuk broertje heb, maar ik heb niet zo vaak bezoek en dat maakt me altijd zenuwachtig....quote:
Succesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zal blij zijn als het zaterdagavond en het bezoek weer weg is. niet dat ik geen leuk broertje heb, maar ik heb niet zo vaak bezoek en dat maakt me altijd zenuwachtig....
maar goed, de 1e keer badkamer is gedaan. eens zien of het morgen nog eens moet. als de boel droog is zie je vuil vaak beter...
ik dus ook. heb altijd het idee dat ik mensen moet vermaken... ach, we zullen de stad wel inlopen. Leeuwarden zijn ze nog zelden geweest. ik hoop dus dat het droog isquote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Succes
Ik begin me ook altijd een beetje te irriteren wanneer er mensen heel lang op bezoek zijn
Precies de reden waarom ik dinsdag een collegezaal ben uitgelopen, al duurde dat punt bereiken bij mij maar 1,5 uurquote:Op donderdag 17 november 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
Pfff, kapot van 6u zitten op dezelfde stoel met een pauze van ongeveer 5 a 10 minuten..
niet alleen Michiel....quote:Op donderdag 17 november 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
Michiel heeft een hekel aan me, ik zet om 20;05 de radio aan en meteen krijg ik Plage voor de kiezen gevolgd door Miss Montreal.
het is nog niet eens half 10 man! godsamme. watje!quote:
gooide Tjibbe opeens uit zijn mond.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Waar komt dat 'Gas op die lolly' vandaan? Dat heb ik echt gemist
Okequote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gooide Tjibbe opeens uit zijn mond.
nu willen we weten wat die bijbaan is.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Maakte ik per ongeluk een knallend eind aan m'n bijbaan door de elektriciteit te laten klappen. Oeps!
Wat ik een jaar lang gedaan heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu willen we weten wat die bijbaan is.
o dat, maar hoe heb je het voor elkaar dat de elektriciteit er geen zin in had.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik een jaar lang gedaan heb.
als je dat bij je eventuele volgende werkgever maar niet gaan doen!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Maakte ik per ongeluk een knallend eind aan m'n bijbaan door de elektriciteit te laten klappen. Oeps!
Nouja, die viel ook al uit tijdens de pauze en dat bleek schijnbaar aan de waterkoker te liggen. Na de pauze werd dat in de speech genoemd, maar had ik 't niet gehoord. De rest kun je radenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
o dat, maar hoe heb je het voor elkaar dat de elektriciteit er geen zin in had.
Keith Sweatquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef alors het volgende:
[..]jahoor ik voel me aangesproken
heb toevallig vanavond nog Keith Sweat binnengehaald
ookquote:
deze dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat de video is verwijderd door de gebruiker![]()
En nee, ik hield (en hou) niet van R&B. Verder een hele brede smaak, maar R&B trek ik niet
Ja, die ken ik wel! Vond ik destijds wel aardig om te horen, maar het is mijn genre nooit gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Keith Sweat![]()
![]()
[..]
ook![]()
![]()
[..]
deze dan?
En alors: ken je deze ook nog?!
![]()
geweldige keus van Roosmarijn!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
De radio aanzetten en Bob Dylan horen. Ik ben wel eens vervelender thuis gekomen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldige keus van Roosmarijn!
Ze heeft haar ontslag ingediend?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldige keus van Roosmarijn!
Er zijn mensen die haar echt kunnen waarderen! Schokkend voor je misschien...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft haar ontslag ingediend? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft haar ontslag ingediend? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht dat Pina Jones alleen voor Ekstra Weekend jingles maakte...
heb jij een sleutel van mijn huis dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
goeiemorgen.. mijn verfoutfit heb ik al aan... straks ff de radio installeren in de keuken en gaan`
That would be a weird situationquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij een sleutel van mijn huis dan?
wel een hoop schilderwerkquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That would be a weird situation
LIEK WTFquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:04 schreef themauster het volgende:
Er is iemand niet goed aan het worden op #3FM op twitter, en dat is een understatement.
https://twitter.com/#!/haagschleven
twitter:haagschleven twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 07:03:08#3fm psychopaten zijn bezig met dat device en dat is zeker reageer retweet
Whuttwitter:haagschleven twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 06:56:32#3fm al meer dan 48 op hoogste herz o.d hersens doorbranden en kapot maken zijn ze nu, ben vreselijk ziek..ze houden niet op met doodmaken reageer retweet
wat de neuk??? ik weet dat ik een tikkie gek ben, maar dit mens is zo gestoord als een kiwi....quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:04 schreef themauster het volgende:
Er is iemand niet goed aan het worden op #3FM op twitter, en dat is een understatement.
https://twitter.com/#!/haagschleven
Sorry heb zelf genoeg te doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel een hoop schilderwerk
en de radio staat in de woonkamer op de grond op je te wachten
Beter dan dat wordt het niet inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Roel! Ik kwam deze tegen gisteravond:
Moet je kijken hoe ze erbij loopt man, is toch niet normaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die benenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Roel! Ik kwam deze tegen gisteravond:
Moet je kijken hoe ze erbij loopt man, is toch niet normaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als ze dan bij 1:30-1:40 (ff uit m'n hoofd) ff lekker loopt te bleren, fantastischquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Beter dan dat wordt het niet inderdaad
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wachten duurt lang!!!!!waar wacht je op\?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, die van Thicke is toch 10x beter
Kaartjes bestellen voor Shinedown... maar Doe Maar is in de verkoop gegaan dus dat duurt eventjesquote:
Sampletje? De basis van beide nummers is "A Fifth of Beethoven" performed by Walter Murphyquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef alors het volgende:
[..]zijn toch niet dezelfde liedjes alleen het sampletje
no shit!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sampletje? De basis van beide nummers is "A Fifth of Beethoven" performed by Walter Murphy
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kaartjes bestellen voor Shinedown... maar Doe Maar is in de verkoop gegaan dus dat duurt eventjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |