Sing. Mits clip. Anders Hava Naquila natuurlijkquote:
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik luister trouwens zo naar Corton op BNNtoday op radio1
koptelefoon?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.
dat maak ik zelf nog wel uit!quote:
ok danquote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koptelefoon?
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit!
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
Fijn dat jullie zo weinig gepost hebben, scheelt bijlezen!
Omg...quote:
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg...![]()
Ik hoop dat ze dat soort geneuzel achterwege laten op 9 december
Oh...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelen
Zegt me werkelijk helemaal niets...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
troost je, mij ook niet....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Kennen jullie deze dan ook niet?
Toch IMHO enigzins een klassieker, in his own right...
Peaches & Cream danquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
Ik krijg de melding dat de video is verwijderd door de gebruikerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Kennen jullie deze dan ook niet?
Toch IMHO enigzins een klassieker, in his own right...
Dokter Popquote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Eens! En het nummer deed mij heel erg sterk denken aan een nummer van de Party Animals, weet niet meer welkequote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ikquote:
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zienquote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ik
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |