quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet!
Goedemiddag!
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, Coldplay is uit de gratie hier, ik weet het.
quote:Knetterhard door de week heen. Woensdag hak jij 'm doormidduh!
Dune - Rainbow to the stars
Nakatomi - Sing
Party Animals - Hava Naquila
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweest
Maar ik dacht dat het sarcastisch wasMijn fout
Mister Sunshine.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ha ha.
Gerard, wat ben je toch een geweldige grappenmaker.
Police draaien, dat doet ie dan wel weer goed.
Violet Hillquote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenViva La vida
![]()
Sing. Mits clip. Anders Hava Naquila natuurlijkquote:
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik luister trouwens zo naar Corton op BNNtoday op radio1
koptelefoon?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.
dat maak ik zelf nog wel uit!quote:
ok danquote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koptelefoon?
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |