Sing. Mits clip. Anders Hava Naquila natuurlijkquote:
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik luister trouwens zo naar Corton op BNNtoday op radio1
koptelefoon?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister naar het gesloop, geklop en geschuur van verbouwende benedenburen waardoor ik al 2 uur lang met m'n tv-volume op tienmiljoenmiljard zit. Ik vrees dat dit de start is van een intensieve verbouwing want volgens mij zijn ze de hele kiet aan het strippen.
dat maak ik zelf nog wel uit!quote:
ok danquote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koptelefoon?
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit!
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
Fijn dat jullie zo weinig gepost hebben, scheelt bijlezen!
Omg...quote:
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg...![]()
Ik hoop dat ze dat soort geneuzel achterwege laten op 9 december
Oh...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speelden ze ook op Rigter Live en toen werd gezegd dat ze het de komende clubtour vaker gaan spelen
Zegt me werkelijk helemaal niets...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
troost je, mij ook niet....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me werkelijk helemaal niets...
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Kennen jullie deze dan ook niet?
Toch IMHO enigzins een klassieker, in his own right...
Peaches & Cream danquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hij blijft lekker, ook na al die jaren nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories![]()
![]()
Ik krijg de melding dat de video is verwijderd door de gebruikerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Dokter Popquote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Eens! En het nummer deed mij heel erg sterk denken aan een nummer van de Party Animals, weet niet meer welkequote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Againzender het volgende:
Ekdom die Gary Glitter draaide, dat waswel even een afwijking van de playlist!
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ikquote:
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zienquote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet het meest leuke aan je werk... Dat je thuis nog van alles moet gaan beoordelen bedoel ik
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is het ergste niet. Ik zit nu al een tijd te kloten op HOE je het cijfer berekent, samen met M. We zijn er nog niet uit, terwijl het ongetwijfeld iets heel simpels is wat we over het hoofd zien
haiquote:
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ook allemaal naar Sander aan het luisteren?
Als ik der beroep zie wel ja denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangen
Edit:Je woont hier in de buurt! Werk je in N'leusen??
![]()
ik heb nooit in het hele RnBgebeuren gezeten, maar Too Close van Next ken ik dan weer wel. uberhaupt was ik eind jaren 90, begin jaren 00 nie zo into radio, maar luisterde ik meer mn eigen muziekquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:05 schreef themauster het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Roel vakantie SC.
geen idee, gebruik ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doet Facebook het bij jullie?
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen latenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, gebruik ik niet.
ja, maar het blijft FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen laten
Die doet het hierquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 09:16:51 ]
Dit is iets beter...quote:Op donderdag 17 november 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik duik nog even mijn nest weer in, dit is me iets te vroeg...
Ah daar is'iequote:
Die ga ik ff lenen van jequote:
Zeggen ze ook van mijquote:Op donderdag 17 november 2011 11:20 schreef Frag_adder het volgende:
ze heeft wel een mooie radiostem
Heb je ook een radio hoofd?quote:
Ja maar hoe jij klinkt weet ik niet, hoe zij klinkt nu wel dusquote:
vast welquote:
moet je eens luisteren als ik draaiquote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar hoe jij klinkt weet ik niet, hoe zij klinkt nu wel dus
Staat hier een .baby te dansenquote:
Dat hangt toch echt af van de vrouwen waarmee jij omgaat, die van mij past in een vrij dunne ringbandquote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van een serie neem ik aan?
Aaaaah...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Staat hier een .baby te dansen
quote:
Nee. We hebben 't maar opgegeven toen het half2 was ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Groot gelijk! Zijn jullie er gisteren nog uit gekomen?
Bummer...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. We hebben 't maar opgegeven toen het half2 was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |