haiquote:
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ook allemaal naar Sander aan het luisteren?
Als ik der beroep zie wel ja denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ben overgeschakeld naar tv, had zin in bankhangen
Edit:Je woont hier in de buurt! Werk je in N'leusen??
![]()
ik heb nooit in het hele RnBgebeuren gezeten, maar Too Close van Next ken ik dan weer wel. uberhaupt was ik eind jaren 90, begin jaren 00 nie zo into radio, maar luisterde ik meer mn eigen muziekquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]!
!
serieus niet? waren jullie eind jaren `90/begin `00 niet into het hele R&B gebeuren?? zijn destijds héél wat lekkere tracks gemaakt.
Kennen jullie deze dan ook niet?
Toch IMHO enigzins een klassieker, in his own right...
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:05 schreef themauster het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Roel vakantie SC.
geen idee, gebruik ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doet Facebook het bij jullie?
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen latenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, gebruik ik niet.
ja, maar het blijft FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan bedank ik je vriendelijk voor je post, al had je deze natuurlijk ook achterwege kunnen laten
Die doet het hierquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 09:16:51 ]
Dit is iets beter...quote:Op donderdag 17 november 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik duik nog even mijn nest weer in, dit is me iets te vroeg...
Ah daar is'iequote:
Die ga ik ff lenen van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |