Godsamme ja zegquote:
Op kou kun je tenminste kleden. Of 't nou -1 of -10 is, dat doet er ook niet toe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Mensen die dit al koud vindenWacht maar tot het weer echt winter is
Nee hoor, daar ga ik helemaal niet op wachten. We rollen over een paar weken zo weer het voorjaar in. Ik ontken gewoon die hele klotewinter. En de startproblemen, het krabben, de glijpartijen, ik doe er niet aan mee dit jaar!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik had niet eens een jas aan vandaag... Wel een sjaal om, of meer zo'n modieus gehaakt ding wat amper warmte afgeeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Een dikkere muts en sjaal om. Dat zeg ik, op kou kun je je kledenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat denk je om half 6?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...
Precies!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ook erg gezond weer,dood de bacteriën goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef Sersjee het volgende:
Het mooiste weer van de wereld is -5, een beetje oostenwind en een zonnetje. Heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
morgen weer krabbenDIE LUCHT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Als je Duitsland - Nederland hebt gekeken, kan ik niet anders zeggen dan "eigen schuld, dikke bult".quote:
Er was ook een goede film op, daar heb ik me mee weten te vermaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ja inderdaad voetbal gekeken, ik had naar de radio kunnen luisteren
Mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef Sersjee het volgende:
Niet slim, want dit had een ieder met een beetje verstand van voetbal van verre aan kunnen zien komen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Gotye: beste plaat én video van het jaar![]()
![]()
Welke dan??quote:
Ik heb 'em om 21:30 voor het eerst hoger gezet. M'n tenen waren even te koud...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
Ik wel! Ik woon in een slecht geïsoleerd huis met de voorkant op het oosten. Aangezien daar een groot raam (met het ouderwetsere dubbel glasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
jammer dat ik die gemist heb. vind Bush okquote:
1 van de weinige negatieve...twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 15-11-2011 om 23:30:53de #hollandsenieuwe bij #3voor12radio op #3fm zuigt apenballen. beetje goedkope Jeugd van Tegenwoordig rip-off imho reageer retweet
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijlquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, JvT is tenminste nog origineel, dit is een heel cheape rip-off. Hollandse Nieuwe stinkt nu al.
nja, de beat is apart, dat doet JvT ook al jaren en de raps zijn semi-grappig. kweetniet, ik dacht meteen aan JvT toen ik het hoordequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijl
Serieus?! Wat triest...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
nou, op twitter alweer uitgescholden door een Petjesdragende Limburger. mijn dag is goed. ik ga naar bed
slaap lekker iederen!
quote:
Ttttttopickillerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er vandooreven kijken of de auto nog steeds een melding geeft dat ik naar de garage moet
laters
quote:
De Sky Radio luisteraars zijn er anders wel dol opquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, Coldplay is uit de gratie hier, ik weet het.
Juist! En daarna ook nog When Doves Cryquote:
Zit ik weer in het verkeerde topic?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De Sky Radio luisteraars zijn er anders wel dol op
Lijkt me toch niet!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef minthy het volgende:
Bon Jovi... Is dat een guilty pleasure??
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet!
Goedemiddag!
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, Coldplay is uit de gratie hier, ik weet het.
quote:Knetterhard door de week heen. Woensdag hak jij 'm doormidduh!
Dune - Rainbow to the stars
Nakatomi - Sing
Party Animals - Hava Naquila
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk nooit in de gratie geweest
Maar ik dacht dat het sarcastisch wasMijn fout
Mister Sunshine.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ha ha.
Gerard, wat ben je toch een geweldige grappenmaker.
Police draaien, dat doet ie dan wel weer goed.
Violet Hillquote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, nee, ik kan de albums wel prima beluisterenViva La vida
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |