Keith Sweatquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef alors het volgende:
[..]jahoor ik voel me aangesproken
heb toevallig vanavond nog Keith Sweat binnengehaald
ookquote:
deze dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat de video is verwijderd door de gebruiker![]()
En nee, ik hield (en hou) niet van R&B. Verder een hele brede smaak, maar R&B trek ik niet
Ja, die ken ik wel! Vond ik destijds wel aardig om te horen, maar het is mijn genre nooit gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Keith Sweat![]()
![]()
[..]
ook![]()
![]()
[..]
deze dan?
En alors: ken je deze ook nog?!
![]()
geweldige keus van Roosmarijn!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
De radio aanzetten en Bob Dylan horen. Ik ben wel eens vervelender thuis gekomen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldige keus van Roosmarijn!
Ze heeft haar ontslag ingediend?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldige keus van Roosmarijn!
Er zijn mensen die haar echt kunnen waarderen! Schokkend voor je misschien...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft haar ontslag ingediend? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft haar ontslag ingediend? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht dat Pina Jones alleen voor Ekstra Weekend jingles maakte...
heb jij een sleutel van mijn huis dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
goeiemorgen.. mijn verfoutfit heb ik al aan... straks ff de radio installeren in de keuken en gaan`
That would be a weird situationquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij een sleutel van mijn huis dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |