Na het winnen van de ring presteert hij het om constant irritant te doenquote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjenee was iets vrolijker toen hij net de ring had gekregen volgens mij.
Je hoeft niet fittie met wenger te hebben, dan weet je wat heppent.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Confetti het volgende:
Van Marwijk, lafaard![]()
![]()
Van Persie terugsturen naar Engeland omdat Wenger het wilt.
Niet meer dan terecht, oefenduels in zijn algemeen aan de andere kantquote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Confetti het volgende:
![]()
Hij is inderdaad veel drukker.. Maar hier geef ik hem volkomen gelijkquote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Na het winnen van de ring presteert hij het om constant irritant te doen
Je moet eens want minder topics gaan openen, dan had je door gehad dat Van Persie er niet eens bij isquote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg morgen:
--------Luukinho
Kuyt - Wijnaldum - Persie
-----Bommel - Jong
Ze hebben hem uitgebreid getest en scans hebben uitgewezen dat ie zo maar overbelast kan raken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Confetti het volgende:
![]()
Genee had niet zo flauw moeten doen om Johan naar zijn mening te vragen over de actie van de directeur van de NEM. Johan stelt Genee ook geen vragen over de keuzes van Playboyshoots, omdat Genee daar een column heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johan had niet als een aangevallen wijf moeten reageren.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet eens want minder topics gaan openen, dan had je door gehad dat Van Persie er niet eens bij is
Faalhaas
quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij heeft de bank bij Juve zo hard opgewarmt dat hij is weggesmolten
Ga lekker huilen in een hoekje. Maak je ergens anders druk om.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet eens want minder topics gaan openen, dan had je door gehad dat Van Persie er niet eens bij is
Faalhaas
Hehe touché.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Faalhaas
kan zijn..maar 15min. praten over dit onderwerp is veels te lang.... Johan wil door maar Genee blijft maar doorgaanquote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad veel drukker.. Maar hier geef ik hem volkomen gelijk
Inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een droeftoeter is Johan, wat laat hij zich kennen zeg
Johan deed zelf ook nog even een sneer of 2 tijdens zn nieuws voorlezen hoor. Ze zijn allebei vervelend.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
kan zijn..maar 15min. praten over dit onderwerp is veels te lang.... Johan wil door maar Genee blijft maar doorgaan
Heeft niks te zoeken in het Nederlands eftal..quote:
Dat kan de gitarist en drummer zijn al weggekocht.quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef YazooW het volgende:
Maar kon je dat shirt van Danny Vera nou kopen ofzo? Zou er wel eentje willen hebben
Dus allemaal limited edition? Geen normale productie?quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan de gitarist en drummer zijn al weggekocht.
http://www.vi.nl/webshop/(...)n-Derksen-TShirt.htmquote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef YazooW het volgende:
Maar kon je dat shirt van Danny Vera nou kopen ofzo? Zou er wel eentje willen hebben
Hij is volgens Tong de slechtste voetballer van de afgelopen 10 jaar, en hij heeft altijd gelijk.quote:
awesooooooooooomequote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/webshop/(...)n-Derksen-TShirt.htm
quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen. Heb je de volgende keer een boze dealer.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
het is toch wel een heerlijke semi trollert, die genee![]()
Guus doet het om de sportieve uitdaging.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Cara het volgende:
Misschien had het iets te maken met zn 8 miljoen salaris, domme kut
Mjaquote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Cara het volgende:
Misschien had het iets te maken met zn 8 miljoen salaris, domme kut
Met zijn cynische applausquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Hiddink is een voetbalman, die wil volgens mij altijd winnen. Het zijn die rare Turken zelf die het verkloot hebben, als ik die wedstrijden zo zie. Alleen die keeper al...
Maar Genee is soms best grappig.quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalkennis, grapjes, en af en toe wat troll acties.
Genee is een beetje de Tong van de TV.
editquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalkennis, en af en toe wat troll acties.
Ik mis alleen hilarische woordgrapjes.quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk dat Rutten ook niet express wil verliezen maar hem zeiken we wel af elke keer ..quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Hiddink is een voetbalman, die wil volgens mij altijd winnen. Het zijn die rare Turken zelf die het verkloot hebben, als ik die wedstrijden zo zie. Alleen die keeper al...
quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koertquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mis alleen hilarische woordgrapjes.
Maar daar is Hansie voor. Met zijn Rotsteward.
Dat was Hansie niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koerdjequote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
K. Westerman was dat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spuit 11.quote:
You do mean Koertquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms slaat ie de plank mis. Als Johan Genee had gevraagd naar de reden over de shoot van Britt in de Playboy, omdat Genee daar een column in heeft. Da's net zo raar als vragen om Johan's mening over die directeur van NEM, omdat ie op het veld staat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was Hansie niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was Koertquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Koert.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Was Koert volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was het Koertquote:
Waar zie je dat ?quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat dat niet Hansie was met dat grapje.
Geen idee man. Hans of Koert.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
Was het Koert niet met die opmerking over Rod Steward?
Klopt dat was Koert.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat dat niet Hansie was met dat grapje.
Wat een held is het tochquote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze morgen ook op kranten spelen? Nederland is het beste op papier.
@ Koert
Leuk gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Had eigenlijk zoiets verwacht na de pauze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben het nog over honden die aan de andere kant van de wereld in een C voetballand over het veld rennen. Deze vraag kan dan ook. Niet zo serieus zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Soms slaat ie de plank mis. Als Johan Genee had gevraagd naar de reden over de shoot van Britt in de Playboy, omdat Genee daar een column in heeft. Da's net zo raar als vragen om Johan's mening over die directeur van NEM, omdat ie op het veld staat.
Hansiequote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie maakte dat grapje over blouse/blues??
Nu alquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef YazooW het volgende:
Zou wel een leuke opvolger zijn voor Villas-Boas bij Chelsea
Dat was wel Hansie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie maakte dat grapje over blouse/blues??
Als Hiddink met de sterkste elf op het veld kwam hadden ze meer kans. Hij mag wel wat meer tijd investeren in zijn team in plaats van zijn assistent alles te laten regelen, zeker als je ziet wat hij verdient.quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Is vrij normaal bij Chelsea om na zo'n korte tijd de trainer eruit te knikkeren als hij het niet goed doet.quote:
Zo'n illuster rijtje woordspelingen kun je van Barbara niet opsommenquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef BobW het volgende:
Blouse/blues
Rot Steward
Op papier het beste
Allemaal uit de mouw van Koert
En terecht, voetballoos weekend hakt erin.quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Ties02 het volgende:
niveau hier is nog lager dan in de uitzending
Ja oké, dat klopt dan weer welquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is vrij normaal bij Chelsea om na zo'n korte tijd de trainer eruit te knikkeren als hij het niet goed doet.
Daarom krijgen we hier overfapte usersquote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, voetballoos weekend hakt erin.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, voetballoos weekend hakt erin.
Maar het is nooit gemeen. Genee had Derksen even terug moeten pakken voor de sneer van Derksen over zijn Talpa-avontuur. Dat had ik ook echt verwacht, maar dit vond ik niet leuk en ook niet gepast. Die twee hebben best wat aan elkaar te danken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben het nog over honden die aan de andere kant van de wereld in een C voetballand over het veld rennen. Deze vraag kan dan ook. Niet zo serieus zijn.
Waar traint hij dan?quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef PunkAap het volgende:
Wie is voor dat Del Bosque moet ontslagen worden?
Doe niet zo sneu man.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Majkool het volgende:
[..]
Wat dacht je?die jongen verdient minstens een reactie voor dat werk?
Ja ga eens naar SEXquote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom krijgen we hier overfapte users
Weten ze zelf ook dondersgoed natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is nooit gemeen. Genee had Derksen even terug moeten pakken voor de sneer van Derksen over zijn Talpa-avontuur. Dat had ik ook echt verwacht, maar dit vond ik niet leuk en ook niet gepast. Die twee hebben best wat aan elkaar te danken.
Ja man.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef gniffie het volgende:
Derksen
Vervang Engeland voor Nederland en dan heb je hetzelfde verhaal maar dan is die van de Van Marwijk fanclub
Dan moet Genee Derksen niet zo trollen. Derksen heeft de afgelopen weken duidelijk laten merken echt veel van die jongen te pikken, maar dit sloeg nergens op.quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weten ze zelf ook dondersgoed natuurlijk.
Proest.....quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom krijgen we hier overfapte users
quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef gniffie het volgende:
Derksen
Vervang Engeland voor Nederland en dan heb je hetzelfde verhaal maar dan is die van de Van Marwijk fanclub
De rest is ook ni veulquote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Britten hebben ook geen mooie benen.
En armen, buiken, hoofden, voeten e.d.quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal nog wel komen; iedere keer dat het over geld gaat, dan heeft ie een stok om op Johan te slaanquote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef S0nic het volgende:
Wat is dit nou?! Stoken Wilfred , stoken!
natuurlijk. het is ook allemaal maar show joh. niet te zwaar aan tillenquote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weten ze zelf ook dondersgoed natuurlijk.
Jij bent de enige die het nergens op vond slaan. Hou nou maar opquote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet Genee Derksen niet zo trollen. Derksen heeft de afgelopen weken duidelijk laten merken echt veel van die jongen te pikken, maar dit sloeg nergens op.
Pas maar op, straks komt Bansheeboy hier zijn mening over geven.quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vervelend idd, ik mis Nico Dijkshoorn.quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan teast mij gewoon met die geniale columns, hij weet dat we ze online niet meer kunnen lezen, moet je dat kutblad ervoor kopen.
Nog genoten van Oranje sinds Van Marwijk bondscoach is?quote:
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nog genoten van Oranje sinds Van Marwijk bondscoach is?
Ik droom van Anita tegen Duitsland, nu maar hopen dat zijn ban morgen over isquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt Bansheeboy hier zijn mening over geven.
Nee, ik heb al twee keer dezelfde mening voorbij zien komen van 2 andere users. Lees eens goed.quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het nergens op vond slaan. Hou nou maar op
Buitendam is NIET alleen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef GotenSSJ het volgtende:
[..]
Jij bent de enige die het nergens op vond slaan. Hou nou maar op
Brazilië vergeten ?quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nooit gevonden ook, prima analist en ook echt verstand van spelers en trainers.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind Aad echt geen vervelende gast.
Net maar die man heeft geen lachspieren.. serieuze gast.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Eens!quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, we werden compleet weggespeeld.quote:
Ik heb je ook nooit eerder in een VI-topic gezien, volgens mij ben je geen harde kern.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef zatata het volgende:
ik kan niet meer serieus naar Johan Derksen luisteren, wat een eikel is het geworden
Als jij eens met je halve gare bakkes in de nieuwsflodder kijkt zie je dat Bert zn contract verlengt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Hiddink gewoon naar nl en bert naar psv
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Net maar die man heeft geen lachspieren.. serieuze gast.
Dat leer je wel als PSV fan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja stond rechtsback tegen Zwitserland.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef PunkAap het volgende:
Hoe heeft Manolev eigenlijk gespeeld? Bal uit 't stadion geschoten?
Valt te regelenquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij eens met je halve gare bakkes in de nieuwsflodder kijkt zie je dat Bert zn contract verlengt.
Ja, van een aantal wedstrijden genoten en ik vond het geweldig om Nederland in de finale te zien, iets wat Engeland voorlopig niet voor elkaar gaat krijgenquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja stond rechtsback tegen Zwitserland.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij eens met je halve gare bakkes in de nieuwsfolder kijkt zie je dat Van Persie niet mee doet
Iedereen gaat de afstraffing van NL afglurenquote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof iemand engeland - zweden gaat kijken.
Kan wel grappig uit de hoek komen alleen zie je die lach niet achter zijn neus.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je niet naar toiboy kijken?quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof iemand engeland - zweden gaat kijken.
Ja wou je zeggen dat je vrijwillig naar ajax gaat kijken?quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Rodawa het volgende:
Bij Ajax - NAC gaan kijken noemt zij werken? Wat?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel grappig uit de hoek komen alleen zie je die lach niet achter zijn neus.
Iedereen kijkt toch voor Isaksson....quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je niet naar toiboy kijken?
Voor wie?quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi. Co kan dan mooi naar Eindhoven gaan en daar PSV irriteren
Ik moet naar de Stroot kijken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je niet naar toiboy kijken?
Engeland heeft al een WK gewonnen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja, van een aantal wedstrijden genoten en ik vond het geweldig om Nederland in de finale te zien, iets wat Engeland voorlopig niet voor elkaar gaat krijgen
ja leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie zei toch wat over zo'n steward?
Rutten heeft contract tot het eind van het seizoen, het is November. Doe eens niet zo vermoeiend, wandelend roddelblad.quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rutten gaat weg? Volg jij je cluppie niet?
Als jij dan eens je wekker aanzet, Dan weet je dat ik het over anno Juni/juli 2012 bedoelquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rutten heeft contract tot het eind van het seizoen, het is November. Doe eens niet zo vermoeiend, wandelend roddelblad.
+2 -0quote:
Ja wou een topic openen om 16:07 alleen was het vergeten.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het vandaag geen Firefox jubileumdag, of is dat al ergens besproken?
Dat begrijp ik, dat is namelijk het eind van het seizoen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij dan eens je wekker aanzet, Dan weet je dat ik het over anno Juni/juli 2012 bedoel
quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Adrie moet een keer naar de haararchitect
Ja een eeuw geleden, maar oke dat kan Nederland niet zeggen..quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Engeland heeft al een WK gewonnen.
Ben benieuwd van welke wedstrijden je genoten hebt dan. Het voetbal is niet eens matig, maar oer slecht
Dat kan alsnog wel hoor, zoiets is belangrijk om te 'vieren'.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja wou een topic openen om 16:07 alleen was het vergeten.
Firefox1? Ik mis ietsquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het vandaag geen Firefox jubileumdag, of is dat al ergens besproken?
Ditquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Adrie moet een keer naar de haararchitect
Sinds de start van het WK was het slecht. De oefenpotjes voor het WK waren wel ok.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja een eeuw geleden, maar oke dat kan Nederland niet zeggen..
Dat zijn de laatste paar oefenwedstrijdjes die oerslecht zijn. Nederland heeft een aantal wedstrijden heel goed gevoetbald!
Hij is nog niet klaar met johan:)quote:
jammerquote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geniaal Goed Mee Modden is bezig
Je weet toch dat hier enkel analfabetische internet hooligans rondlopen...quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
waarom verdwijnen er hier zoveel reacties, is de fatsoenspolitie aanwezig
Waar?quote:
Ja dat had ik ook al doorquote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
waarom verdwijnen er hier zoveel reacties, is de fatsoenspolitie aanwezig
Jij verward goed voetbal met mooi voetbal..quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sinds de start van het WK was het slecht. De oefenpotjes voor het WK waren wel ok.
Gangsta voetbal toch?quote:
Scharen en gummen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Jojoortje loopt zeker weer te gummen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gangsta voetbal toch?
Met pipa's enzo
quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Jojoortje loopt zeker weer te gummen.
Met zaakwaarnemers als Ali B endezulks.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gangsta voetbal toch?
Met pipa's enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |