Hij zou een waardevol FOKker te zijn.quote:
Hij heeft wel een puntquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
Aad die er gewoon een bloedserieuze analyse op gaat loslaten![]()
Wat een baas.
Haha, echt he.quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
Aad die er gewoon een bloedserieuze analyse op gaat loslaten![]()
Wat een baas.
Ik denk dat Genee en Derksen allebei geweldige aanwinsten voor dit forum zouden kunnen zijnquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zou een waardevol FOKker te zijn.
Hij zit ook op Fokquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zou een waardevol FOKker te zijn.
Dit keer natuurlijk geen Gillette Pro Klassementquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop serieus dat Genee hier nog een kwartier over door gaat.
Omdat Derksen gewoon moet toegeven dat het een dramatische reclame is.quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
wtf is dit? Waarom beginnen ze hierover
Wanneer gaat ie Talpa noemen?quote:
Ga je dat serieus nemen?quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.energieleveranciers.nl/energieleveranciers
Johan.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Genee heeft gelijk thumps up if you agree!!!1111
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef S0nic het volgende:
Johan is wel hypocriet nu. En maar zeiken op Genee met Talpa maar over zijn reclame mag niks gezegt worden..
Idd.quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef S0nic het volgende:
Johan is wel hypocriet nu. En maar zeiken op Genee met Talpa maar over zijn reclame mag niks gezegt worden..
Totaal ongeloofwaardig geworden. Echt zonde en triest.quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
ik vind voor het eerst dat johan een flapdrol is eigenlijk... eerst zegt ie "het is niet waar" en nu lult ie mee en is het "geneuzel"
quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Genee heeft hier gewoon gelijk
JD laat zich wel lekker kennen zeg
quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is pas commentaarEcht Dj_Day-V waardig
Kenserquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is pas commentaarEcht Dj_Day-V waardig
De Wraak Van Talpaquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
+1 voor genee.
goede prestatie als je johan zo klem kan zetten, en terecht dat ie dat deed
Genee zag zijn kans na het 'Overigens vind ik dat jij de laatste bent die hierover mee mag praten'-incidientquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Ludd het volgende:
Geweldig van Genee. De hypocrisie van Derksen is inderdaad stuitend. Mag best aangekaart worden.
Top.
Kan jij ook normaal posten? OT: Derksen viel door de mand.quote:
Je hebt liever dat ze de gehele energiemarkt gaan bespreken?quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Saai dit, gaat ze het een beetje over voetbal hebben.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Iek hab koet gespeelt viend iek groetjos soeares
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond helemaal niet dat Derksen klemgeluld werd. Hoeveel zou die vent wel niet betalen aan het Nederlands Elftal? Dan zou ik ook gewoon gaan checken of m'n boarding er uberhaupt wel is, lijkt me logisch. Dat voorbeeld van Genee met die supporters is pas kolder.
Ja dus niet per wedstrijd.quote:
Tribunequote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof ideale-schoonzoon-Kuyt ooit iemand afvalt.. en sowieso Kuytwisselen!
we hebben nog evenquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat dit alles was van het 'achterbaks onderkruipsel' gedoe.
Nee, hij vult zijn zakken met een reclamespot, is hij eerlijk over. En vervolgens moet hij zich verantwoorden tegenover Wilfred fucking Genee vanwege het gedrag van een directeur?! Flikker toch op.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En terecht. JD praat echt onzin.
Gini op zijn plek morgen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof ideale-schoonzoon-Kuyt ooit iemand afvalt.. en sowieso Kuytwisselen!
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Piepelmanager, zit De Mos Derksen zijn bingo nou te stelen
Ik zeg dat ik het eens ben met Derksen dat er niet zo gepiept moet worden als een sponsor op het veld staat.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouLees het eens na gek
Hij heeft Genee vaak zat belachelijk gemaakt met z'n schnabbels. Hypocriet gezeik dit.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hij vult zijn zakken met een reclamespot, is hij eerlijk over. En vervolgens moet hij zich verantwoorden tegenover Wilfred fucking Genee vanwege het gedrag van een directeur?! Flikker toch op.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Dat fluitconcert was zwaar terecht.
Z'n mening werd simpelweg gevraagd, meer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hij vult zijn zakken met een reclamespot, is hij eerlijk over. En vervolgens moet hij zich verantwoorden tegenover Wilfred fucking Genee vanwege het gedrag van een directeur?! Flikker toch op.
Nee Genee ging door tot Derksen toegaf dat het een dramatisch slechte reclame is iets wat Derksen weigerde. Daarbij meet hij inderdaad met 2 mate met de NEM baas.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan moet Derksen gewoon zeggen dat die man daar niet mag komen. Maar dat kan niet meer, want hij staat op loonlijst.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik snap dat fluiten wel met het publiek dat daar zit.
Zou het zelf niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechtquote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
Dat zijn van die fans die zelfs hun moeder zouden uitfluiten als het eten niet op tijd klaar is
Ik hoop dat hij dit tot in de lengte van dagen nog laat terug komen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
+1 voor genee.
goede prestatie als je johan zo klem kan zetten, en terecht dat ie dat deed
Precies.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En dan moet Derksen gewoon zeggen dat die man daar niet mag komen. Maar dat kan niet meer, want hij staat op loonlijst.
toch leuk dagje uit met de kidsquote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Wie legt er nou ook 60euro neer voor een oefeninterland
Volgens mij luister jij niet goed. Dat hij die reclame doet moet die zelf weten. Maar normaal heeft meneer JD ook een grote bek over dit soort dingen. En nu hij weet ik veel hoeveel geld krijgt van die meneer NEM is het ineens goed en top en boeit het hem niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof ie dan niet eens meer zijn mening durft te geven.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En dan moet Derksen gewoon zeggen dat die man daar niet mag komen. Maar dat kan niet meer, want hij staat op loonlijst.
Zuiger genee. sinds die tv-ring erger ik me af en toe aan hem....quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond helemaal niet dat Derksen klemgeluld werd. Hoeveel zou die vent wel niet betalen aan het Nederlands Elftal? Dan zou ik ook gewoon gaan checken of m'n boarding er uberhaupt wel is, lijkt me logisch. Dat voorbeeld van Genee met die supporters is pas kolder.
20:37 beldequote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef BechirPSV het volgende:
![]()
'Ik vind dat Jack van Gelder gelijk heeft als ie je een onderkruipsel noemt '
Net als Sjek jaloers?quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zuiger genee. sinds die tv-ring erger ik me af en toe aan hem....
loop je achter?quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef BechirPSV het volgende:
![]()
Jij noemt mij gek?quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het eens ben met Derksen dat er niet zo gepiept moet worden als een sponsor op het veld staat.
Gek.
Je sopcast loopt achterquote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef BechirPSV het volgende:
![]()
Hmmm die reclamespot en dit 'incident' hebben niets met elkaar te maken, zonder die reclame zou Derksen het ook niet 'rullevant' vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij niet goed. Dat hij die reclame doet moet die zelf weten. Maar normaal heeft meneer JD ook een grote bek over dit soort dingen. En nu hij weet ik veel hoeveel geld krijgt van die meneer NEM is het ineens goed en top en boeit het hem niet.
Zo werkt het niet natuurlijk.
Aanvaard. Gek.quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij noemt mij gek?Dan was dat net van mij een understatement. Mijn excuus.
Manolev is gewoon een synoniem geworden van zwakke opkomende back die ballen de tribune in jaagt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef andre347 het volgende:
Manolev wordt er weer geforceerd bijgehaald. Doorzichtig programma is dit soms.
Nee hoor. Maar vind je niet dat hij te vaak,te lang doorgaat over zaken die TOTAAL niet relevant zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |