quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen discoduck is uit te houden
Smaak is overratedquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik zet wel wat vraagtekens bij zijn muziekvoorkeur
[..]
Correctquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:29 schreef genakt het volgende:
Bosbeetle ? Dat is die user die van de hele vage herrie maakt toch
Ga jij eerst maar eens picknicken met TCM!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:31 schreef Darkestrah het volgende:
Nu heb ik bekende vrienden op Fok.
Ik vind dat dat met Roadburn moet gebeuren. Met z'n allen, en TCM en ik zonderen ons na een tijdje af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens picknicken met TCM!
Die deal stond al, heb je al een mooi rustig plekje in dat parkje gereserveerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind dat dat met Roadburn moet gebeuren. Met z'n allen, en TCM en ik zonderen ons na een tijdje af.
Ho ho vergeet je je verse en beroemde reviewerbuddy On niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:31 schreef Darkestrah het volgende:
Nu heb ik bekende vrienden op Fok.
Vooruit, belangrijke vrienden op Fok, dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:40 schreef On het volgende:
[..]
Ho ho vergeet je je verse en beroemde reviewerbuddy On niet?
En gefeliciteerd Bosbeetle!
quote:
Bedankt dr. Speknekquote:
Ohjaquote:
Click em aan ouwe (weledelzeergeleerde heer)quote:
ohja ik wist dat ik iets vergat ....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef speknek het volgende:
Voor jou is het weledelzeergeleerde.
Inderdaad, ze hebben op een gegeven moment gezegd de eerste die nu iets in MUZ post die nemen we... en tadaaaquote:
Ik las de PM te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik las de PM te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was je van plan dan...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Kom op, ik ben nou niet echt serieus genoeg voor MUZ. Consequent misschien wel, maar natuurlijk gezag is bij mij ver te zoeken.quote:
Hahaha nee ik ben altijd bloedserieus op fokquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kom op, ik ben nou niet echt serieus genoeg voor MUZ. Consequent misschien wel, maar natuurlijk gezag is bij mij ver te zoeken.(Voor zover je dat nodig hebt. Klikje hier, klikje daar.)
Het is FOK!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hahaha nee ik ben altijd bloedserieus op fok
Jij spettert al je achterlijkheid uit over ONZ. Hier ben je best serieus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hahaha nee ik ben altijd bloedserieus op fok
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij spettert al je achterlijkheid uit over ONZ. Hier ben je best serieus.
Waka waka.
Bedanktquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het klinkt als een plaat die op de verkeerde toeren wordt afgespeeld. Je teringherrie
Een muzikant die zijn dingen op internet zet. Niet de meest conventionele muziek (sterker nog, ik heb misschien 3 nummers geluisterd en ben afgehaaktquote:
Ik voer al 9 jaar campagnequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef On het volgende:
Jammer dat je geen campagne hoefde te voeren. Was graag deel geweest van je propaganda-posse.
Ik snap het wel hoor, beetje faam via de krant verwerven en nog geen week later is het raak. Ultieme Fok! macht. Als ik je af en toe een tientje toeschuif deel je wel wat bans op aanvraag uit he?quote:
[yvonne]quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef On het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, beetje faam via de krant verwerven en nog geen week later is het raak. Ultieme Fok! macht. Als ik je af en toe een tientje toeschuif deel je wel wat bans op aanvraag uit he?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar inderdaad die krant actie was wel totaan de ellebogen..
Hij heeft mijn plee nog volgekotst voordat hij mod werd, beat that!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:06 schreef wallofdolls het volgende:
Yes, ik was al last.fm-vrienden met m voordat ie beroemd werd.
Gefeliciteerd.
Tssk, hij is al berucht geworden om z'n kotsen op een bepaalde ONZ-meet...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hij heeft mijn plee nog volgekotst voordat hij mod werd, beat that!
En mijn vorige plee nog niet eens... Ik ben een n00bquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
Tssk, hij is al berucht geworden om z'n kotsen op een bepaalde ONZ-meet...
Toen had je die plee nog niet eens.
Waarschijnlijk door de vraag om 'plee volgekotst' te beaten in de voorafgaande post, las ik iets andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef Troel het volgende:
Hij heeft in mijn auto gezeten voordat hij mod werd!
Ik lurk idd gewoon vrolijk door!quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de vraag om 'plee volgekotst' te beaten in de voorafgaande post, las ik iets anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |