Mee eens (tot nu toe). Moet zien of het nog leuker word.quote:
voor wat hem je mw3 gekocht[ps3,xbox etc] en waar is je schoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb hem nu in mijn handen, maar ik zit op school en ben pas 6 uur thuis
nit grppg kk hmmoquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
Schijt aan de TT
Heb gewoon nieuw deel aangemaakt. Waarom daar moeilijk over doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PC, IVA Driebergenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Speciman. het volgende:
[..]
voor wat hem je mw3 gekocht[ps3,xbox etc] en waar is je school
de gameplay die ik tot nu toe hem gezien is het zelfde als mw2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mee eens (tot nu toe). Moet zien of het nog leuker word.
kan ik het opkomen halen[ik zei net dat ik het gaar vind maar ik wil een stukje van de campaign zien]quote:
Hoe klinkt bronchitis dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Speciman. het volgende:
[..]
de gameplay die ik tot nu toe hem gezien is het zelfde als mw2.
Alleen nieuwe gamemodes zoals kill confirmed zijn erbij en nieuwe geweer geluiden.
zo klinkt de ak 47 als een m60 met bronchitis
vergelijking:quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe klinkt bronchitis dan?
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef Agiath het volgende:
Lees goede dingen op internet, meer van hetzelfde, maar dat is ook precies wat ik wil na mw2.
Na de tentamens flink spelen bij vrienden, en wellicht zelfs zelf ps3 kopen (zijn nu wat goedkoper).
Dus ga dit topic even volgen....
Multiplayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kutspelallenaal noobs geen ruk aan ga m terugbrengen
Het netwerk is dan wel matig van Playstation, zal daarom ook wel gratis zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.
Eens, gewoon een flinke dosis meer MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef Agiath het volgende:
Lees goede dingen op internet, meer van hetzelfde, maar dat is ook precies wat ik wil na mw2.
Na de tentamens flink spelen bij vrienden, en wellicht zelfs zelf ps3 kopen (zijn nu wat goedkoper).
Dus ga dit topic even volgen....
hihihihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het netwerk is dan wel matig van Playstation, zal daarom ook wel gratis zijn
Al mn vrienden hebben ook ps3 en had er bij mijn ouders vroeger ook eentje, maar die was van me pa. Liggen dus bij mijn pa nog wat spellen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.
daarom is het ook een opvolger, er moeten veranderingen in zitten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Eens, gewoon een flinke dosis meer MW2.
Als ze veel veranderingen in een opvolger zou stoppen, kunnen ze net zo goed een hele nieuwe shooter maken met andere naam.
25.000e post... mooi moment om ermee te stoppen: Een trieste mededeling voor heel subforum 49 en omstrekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al mn vrienden hebben ook ps3 en had er bij mijn ouders vroeger ook eentje, maar die was van me pa. Liggen dus bij mijn pa nog wat spellen.
En het is gelijk een mooi multi-media apparaatEn blu-ray speler, dus prima aanschaf, maar komt denk ik volgende week.
edit: 25.000e post_! Ik ga maar weer studeren
Dat doe ik dan ook, op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:39 schreef Speciman. het volgende:
[..]
daarom is het ook een opvolger, er moeten veranderingen in zitten.
Of wil jij nog steeds wolfenstein 3d spelen?
Fanboyquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef Speciman. het volgende:
[ afbeelding ] pop=mw3 worstelaar=bf3
dan kunnen toch gewoon geen opvolger maken als mw2 zooo leuk was en cod4 is leuker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook, op mijn telefoon.
Ik bedoelde meer, als ze erg veel veranderingen in MW3 doen, zodat het er niet meer op lijkt, kunnen zij net zo goed een hele andere shooter maken. Bijna iedereen wil MW3, omdat MW2 gruwelijk is. Dan kunnen ze het moeilijk helemaal veranderen. Anders vind ik het geen waardige opvolger.
Ga lekker EA dvd cases lopen neuken ipv hier te lopen jammeren, banaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef Speciman. het volgende:
[ afbeelding ] pop=mw3 worstelaar=bf3
okquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker EA dvd cases lopen neuken ipv hier te lopen jammeren, banaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanaf daar las ik deze post al niet meer serieus.
1: Dat is waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef Speciman. het volgende:
Kijk ik vindt dat als je een opvolger maakt de volgende dingen moeten veranderen:
1 grafische verbeteringen
2 frisse nieuwe gameplay, het mag lijken op de vorige maar laat het wel afwisselend zijn.
3 inovatie, cod4 was erg goed omdat het een hele [goede] stap was na cod2/3 hierna bleven ze op cod4's succes doorgaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanaf daar las ik deze post al niet meer serieus.
fanboysquote:
als ze een succes veranderen kan er misschien wel een 10 keer zo groot succes voor in de plaats komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
1: Dat is waar
2: Hebben zij in mijn ogen ook gedaan.
3: Waarom een succes veranderen? Ik ben blij dat ze het zo hebben gehouden.
Of een keiharde faal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef Speciman. het volgende:
[..]
als ze een succes veranderen kan er misschien wel een 10 keer zo groot succes voor in de plaats komen
en dan kunnen ze er van leren en vragen wat de mensen er slecht aan vinden en het veranderenquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
ik heb nog wel ff een vraagje kan je in mw3 net als in black ops springen?
Weet niet, niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeik heb vorige delen van battlefield gespeeld en ik houd nou eenmaal niet van campen en achterin gigantische mappen liggen. Ik val echt gewoon in slaap van het langzame battlefield ook al is het grafisch mooier.
Minder campers? Toe even, iedereen ligt achterin de map. En dan het zomaar in voertuigen kunnen stappenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Speciman. het volgende:
[..]
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijk
Na MW3 vind ik het persoonlijk tijd voor inderdaad iets geheel vernieuwends.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
[..]
en dan kunnen ze er van leren en vragen wat de mensen er slecht aan vinden en het veranderen
Je bedoelt dat duiken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
Grapjasquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Speciman. het volgende:
[..]
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Weet iemand wanneer dat je hem binnen krijgt als je die Power Unlimited deal hebt gepakt? Is 4 weken geleden betaald.
in elk spel zijn ze er maar in bf3 zijn er toch veel minder, ik heb nu zelf ook al een paar uurtjes gespeeld [pc] en ik niet eigelijk bijna tot geen campersquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grapjasik heb nu 18uur bf3 gespeeld ofzo. maar genoeg campers en baserapers en spawmcamers hoor.
De vraag is maar of de PS3, PSN en de meeste provider-servers het aankunnen om grafisch alles een stuk naar boven te trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef Speciman. het volgende:
Als je een opvolger maakt de volgende dingen moeten veranderen:
1 grafische verbeteringen
...
dat klopt wel redelijk maar dat ligt vooral je pc zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
De vraag is maar of de PS3, PSN en de meeste provider-servers het aankunnen om grafisch alles een stuk naar boven te trekken.
Je pc waarop je 4 jaar geleden MW1 kan ook MW2 en Black Ops niet meer aan.
ja man bf3 is vet cool tog gr gr en mw3 dik slecht man xD xD xDquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef randy232 het volgende:
ik probeer nu helemaal niet te flamen of wat dan ook, maar battlefield is zoveeeeel vetter:D
Groeteee
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ja man bf3 is vet cool tog gr gr en mw3 dik slecht man xD xD xD
gr gr
ik zou nog maar even wachten voor de zekerheid, die van cod4,5,6,7 zijn wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Elco.. het volgende:
Skidrow versie is uit op TPB, geen idee of die echt is.
Goede zelfreflectiequote:
Haha vandermar en lindgren lopen effe deze forum onder te trollenquote:
Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha vandermar en lindgren lopen effe deze forum onder te trollen
Ja maar de hardware van je de PS3 en de Xbox is hetzelfde gebleven...bij pc's die up-to-date zijn, zijn de graphics toch wat strakker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Speciman. het volgende:
[..]
dat klopt wel redelijk maar dat ligt vooral je pc zelf.
Niet Fifa vergeten he ook al wordt het moeilijk met MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
JAAAAAAAAAAA, MW3 is binnen, ik ben pleite en verschijn morgen wel weer in de buitenlucht
Beide komen wel aan beurtquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet Fifa vergeten he ook al wordt het moeilijk met MW3
Haha begin je single player of meteen mutliplayer?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide komen wel aan beurtmaar nu even MW3 beuken
Potver, heb ik net mijn nagels geknipt, krijg ik het plastic er niet afgelukkig ligt de nagelknipper hier nog
Multiplayer allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha begin je single player of meteen mutliplayer?!
Wtf! 30 euro!? Het is MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef Speciman. het volgende:
aanbieding bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006749685/index.html
Watjequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik kom in een potje, beste speler 1-21zij hebben pavelow, hind in de lucht dus maar geleaved.
welkom in de wereld van call of dutyquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik kom in een potje, beste speler 1-21zij hebben pavelow, hind in de lucht dus maar geleaved.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef truedestiny het volgende:
Iemand hier die hem bij Bol.com heeft gekocht en wel de codes erbij heeft gekregen??
Wat kom je hier trollen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Speciman. het volgende:
[..]
welkom in de wereld van call of duty
BIJ MM??quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef mash_ het volgende:
Die van mij ligt thuis klaarvoor 44 euro
Oki,quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Bij Rotterdam Alexander.
LOLquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef BzP het volgende:
Pas op in de bijlmer
hoorde dat het er daar leip aan toe ging
zal ik doen!~quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat kom je hier trollen?
Je zei dt je het niks vond, nou hoepel maar op naar t BF3 aanbidforum
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.quote:
waaram afwijken van een succesvolle formule?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
[..]
waaram afwijken van een succesvolle formule?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbij
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profielquote:
Ik vind het ook prima ja, singleplayer is erg vetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nu bezig met de SP. Ik snap niet waar al dat commentaar vandaan komt, spel speelt hetzelfde als MW2 en het ziet er even goed/beter uit, loopt hartstikke vloeiend en voelt dus gewoon vertrouwd aan
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Zit niet bij assault toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef leeroy het volgende:
Iemand hun bestelling van bol.com al binnen?
Mijn spel zou gisteren rond 18 uur overgedragen zijn aan de post.
ik heb wel meer op m'n flikker gehad dan een EMP-tje vannachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben vannacht echt wel 20 keer een EMP op mijn flikker gekregen, de net viel het wel mee.
Meer mensen die het opvalt?
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef LDS het volgende:
[..]
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.
Wat vinden jullie van de maps tot nu toe? Dome is op dit moment favoriet, en ik heb het niet zo op Seatown
Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.
Verzondenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?
Daar zijn ook weer heel goeie oplossingen voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.
Hm, klinkt wel nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profiel,
Thnxquote:
Boh, Sniper is echt fijn met de Barretquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanochtend gehaald bij GM in Nijmegen, daar stond vannacht blijkbaar een dubbele rij tot buiten dus ook daar was het redelijk druk, ze waren tot een uur of 3 open begreep ik.
De game speelt lekker vind ik, heb alles een beetje geprobeerd. Begon met wat potjes FFA en won de eerste 2 ook ().. Inmiddels ook wat domination en kill confirmed gedaan, en het bevalt gewoon goed. Singleplayer alleen de eerste missie gedaan en het is gewoon als MW2. Snap niet wat mensen daar erg aan vinden. Spec Ops even gedaan, denk dat dat leuker is met z'n 2en dan alleen dus dat blijft nog even liggen. Ook The Pit gedaan maar was uiteindelijk 0,4 seconde te traag voor 3 sterren...
Iemand al een sniper gebruikt online? Hoe ging dat?
Warcraft 3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
Gaat die dan nu onmiddellijk in? of kan ik die activeren wanneer ik wil?quote:Thank you for joining Call of Duty ELITE!
In order to receive two hours of double XP for MW3 you will need to click the link below to confirm your email address and finalize registration.
De meningen verschillen daar denk ik over. Ik heb bij MW2 veel meer met verschillende guns gespeeld als bij BO. Bij BO bleef het bij mij echt beperkt bij de Famas, Commando, AK47 en ak74u (en nog 1 sniper)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef corkydiggles het volgende:
is mw3 meer als mw2 of meer als cod bo.
en dan bedoel ik meer kwa kit balans.
bij mw2 waren er namelijk een aantal overpowered setups van kits wat blijkbaar veel mensen cool vonden, waardoor je wel gedwongen werd om je kit zo in te stellen als de andere.
bij black ops kon je veel meer je eigen setup maken dat paste bij je speelstijl. niks was heel erg overpowered.
irriteerde bij mw2 erg aan dat je eigenlijk wel de bepaalde setup moest hebben om mee te komen.
bij cod bo moest je echt blijven proberen tot je je eigen setup vond dat bij je speelstijl paste. dat maakte het juist erg vermakelijk.
Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.
Kheb alleen de cod 1 code gekregen(bol)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelen
Edit: misschien hebben ze zich wel vergist en is dit de 4 uur xp code ?
graphics kunnen me dan weer niks schelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:54 schreef Blik het volgende:
Er komt overigens steeds meer commentaar op de graphics. Schijnbaar is de lage resolutie precies hetzelfde als de hoge resolutie, dus geen HD, gerecyclede gebouwen uit voorgaande delen, eigenlijk 0 verschil met MW2 (stilstand is achteruitgang).
Was ook al het eerste wat ik gisterenavond zei, de graphics vielen me echt tegen.
graphics en audio kunnen wel heleboel toevoegen aan de ervaring mits goed gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
graphics kunnen me dan weer niks schelen.
Als 'hetzelfde' nou gewoon goed is, dan is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
IG recensie hier:
http://www.insidegamer.nl(...)re-3/recensies/39298
Geen verassingen te zien daar. Hoog cijfer, en het wordt benadrukt dat het wel een beetje meer van hetzelfde is.
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, ten opzichte van de graphics van Black Ops is alles een vooruitgang..
College..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkelquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg van m'n broertje (heeft PS3) te horen dat hij eruit wordt gegooid midden in een game en dat hij de tekst "Disc read error" te zien krijgt.
Meer mensen last van?
Daar was ik al een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkel
Ga weg, MW1 ziet er nog beter uit dan Black Opsquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
De overheersende mening is inmiddels duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd shooters op pc, daarna begon ik op de console met MW2 en nu own ik al die kinderen. Iedereen begint ergens. Probeer het!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
http://uk.ign.com/wikis/call-of-duty-modern-warfare-3/Story of je kijkt hier even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Eerst even eten happen en dan gamen tot ik er bij neerval!
Woo!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallen
call of duty 1?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Tja.. Gears 3 is iets moeilijker dan de meeste games.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Gears 3 een flop noemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Ja dat is een bonus code van Bol.com. Als je pre-orderde dan kreeg je een Call of Duty 1 HD voucher.quote:
Ik snap niet waarom MM Heerlen altijd duurder moet zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef nattermann het volgende:
Net gekocht bij mediamarkt Maastricht, ¤44
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef gniffie het volgende:
Choppers zijn weer 1 salvo en dood
En je wordt echt van overal van 4 en soms zelf 5 of 6 kanten afgeschoten. Wat een kut mapdesign...
quote:
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]![]()
nee, en wat heeft dat ermee te maken
daarom heeft bijna iedere ruimte 4 gangen waardoor je continu geflankt kan worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?
Dan maakt het dus geen bal uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe zijn de graphics eigenlijk?
Ik heb al niet een super scherpe tv.
Nachtopening en interviews met personen, die druktequote:
Wat was er op SBS 6?quote:
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nachtopening en interviews met personen, die drukte
Der zijn er wel meer met een gratis xboxquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vinden jullie de chillste wapens?
Ik zit rond de 1kd terwijl ik in MW2 1.47 had, en ik merkte dat t een stuk beter ging met de Mp5k dan de L-scar
Bazen wapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
Team Defender is ook vet, de gewone team deathmatch blijft leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
edit:
Het levelen gaat trouwens wel ziek snel! Ik heb anderhalf uur ofzo gespeeld en zit op 22 geloof ik.
en
Kill Confirmed
Single Player was aardig maar multiplayer ?! Dat was echt om te huilen hoor online; beetje achter een muur zitten heel je omgeving kunnen bekijken; Zelfde guns en totaal geen variatie online , het is gewoon te eentonig. Bovendien weinig maps waardoor je snel uitgekeken raakt dus een flop kan ik het wel noemen... Enige stuk uit single player dat wel lauw was is dat stuk toen dom doodging; beetje triestquote:
Dome is sowieso echt een toffe map!quote:
Eerste wat ik ga doen denk ik als mijn tentamens klaar zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben begonnen met de campaign mode, godverdomme man. Netals Black Ops één en al eye candy
.
Ingamequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die 4 uur dubbele exp bonus : is dat real time of in game time?
Hier hetzelfde verhaal. Zondag de "verzonden" mail gekregen. Jij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef NrSiX het volgende:
Wat een kutzooi, bij zavvi.nl besteld en deze zou vandaag afgeleverd moeten worden.. maar niets dus :s Nog maar een dagje wachten. Leuke vermelding dus, op release datum in huis maar niet heus!
Maar wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een heerlijke singleplayer zeg durf zeker wel te stelen de beste COD singleplayer die ik ooit gespeeld hebbazenspel kan niet anders typen
saaiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi dat theater mode nu ook killcams heeft!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef CyberJesus het volgende:
Wat een ballen spel, echt slecht gewoon...
Ah ja, daar heb ik ook last van. Vaak ik kill, daarna gelijk dood. En af en toe ik dood zonder een kill. MW2 had grote maps, maar nu kom je snel iemand tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het lukt me echt niet om een positieve Kd te halen.
Gelijk spelen lukt soms nog net, maar elke keer als ik uberhaupt eens een kill maak dan is er iemand die me van op zij dood schiet (en dan bedoel ik ook direct, niet eens 3 seconden later ofzo).
Terwijl ik in blops en MW2 vorige week na maanden niet gespeeld te hebben gewoon weer dikke k/d's behaalde
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Ik speel het ook meer voor het verhaal dan de uitdaging.
Bij mij duurde het niet zo lang, woensdag verzonden (BF3) en had hem zaterdag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Zavvi moet je niet doen als je op release wil spelen. Ik heb daar bf drie besteld maar die heb ik nog steeds niet gehad. Die gaat dus of terug of ik verkoop hem door maar daar bestellen doe ik niet meer. Lang leve keysites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |