Ik speelde vroeger altijd shooters op pc, daarna begon ik op de console met MW2 en nu own ik al die kinderen. Iedereen begint ergens. Probeer het!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
http://uk.ign.com/wikis/call-of-duty-modern-warfare-3/Story of je kijkt hier even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Eerst even eten happen en dan gamen tot ik er bij neerval!
Woo!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallen
call of duty 1?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Tja.. Gears 3 is iets moeilijker dan de meeste games.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Gears 3 een flop noemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Ja dat is een bonus code van Bol.com. Als je pre-orderde dan kreeg je een Call of Duty 1 HD voucher.quote:
Ik snap niet waarom MM Heerlen altijd duurder moet zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef nattermann het volgende:
Net gekocht bij mediamarkt Maastricht, ¤44
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |