Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.
Verzondenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?
Daar zijn ook weer heel goeie oplossingen voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.
Hm, klinkt wel nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profiel,
Thnxquote:
Boh, Sniper is echt fijn met de Barretquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanochtend gehaald bij GM in Nijmegen, daar stond vannacht blijkbaar een dubbele rij tot buiten dus ook daar was het redelijk druk, ze waren tot een uur of 3 open begreep ik.
De game speelt lekker vind ik, heb alles een beetje geprobeerd. Begon met wat potjes FFA en won de eerste 2 ook ().. Inmiddels ook wat domination en kill confirmed gedaan, en het bevalt gewoon goed. Singleplayer alleen de eerste missie gedaan en het is gewoon als MW2. Snap niet wat mensen daar erg aan vinden. Spec Ops even gedaan, denk dat dat leuker is met z'n 2en dan alleen dus dat blijft nog even liggen. Ook The Pit gedaan maar was uiteindelijk 0,4 seconde te traag voor 3 sterren...
Iemand al een sniper gebruikt online? Hoe ging dat?
Warcraft 3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
Gaat die dan nu onmiddellijk in? of kan ik die activeren wanneer ik wil?quote:Thank you for joining Call of Duty ELITE!
In order to receive two hours of double XP for MW3 you will need to click the link below to confirm your email address and finalize registration.
De meningen verschillen daar denk ik over. Ik heb bij MW2 veel meer met verschillende guns gespeeld als bij BO. Bij BO bleef het bij mij echt beperkt bij de Famas, Commando, AK47 en ak74u (en nog 1 sniper)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef corkydiggles het volgende:
is mw3 meer als mw2 of meer als cod bo.
en dan bedoel ik meer kwa kit balans.
bij mw2 waren er namelijk een aantal overpowered setups van kits wat blijkbaar veel mensen cool vonden, waardoor je wel gedwongen werd om je kit zo in te stellen als de andere.
bij black ops kon je veel meer je eigen setup maken dat paste bij je speelstijl. niks was heel erg overpowered.
irriteerde bij mw2 erg aan dat je eigenlijk wel de bepaalde setup moest hebben om mee te komen.
bij cod bo moest je echt blijven proberen tot je je eigen setup vond dat bij je speelstijl paste. dat maakte het juist erg vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |