Mee eens (tot nu toe). Moet zien of het nog leuker word.quote:
voor wat hem je mw3 gekocht[ps3,xbox etc] en waar is je schoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb hem nu in mijn handen, maar ik zit op school en ben pas 6 uur thuis
nit grppg kk hmmoquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
Schijt aan de TT
Heb gewoon nieuw deel aangemaakt. Waarom daar moeilijk over doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PC, IVA Driebergenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Speciman. het volgende:
[..]
voor wat hem je mw3 gekocht[ps3,xbox etc] en waar is je school
de gameplay die ik tot nu toe hem gezien is het zelfde als mw2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mee eens (tot nu toe). Moet zien of het nog leuker word.
kan ik het opkomen halen[ik zei net dat ik het gaar vind maar ik wil een stukje van de campaign zien]quote:
Hoe klinkt bronchitis dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Speciman. het volgende:
[..]
de gameplay die ik tot nu toe hem gezien is het zelfde als mw2.
Alleen nieuwe gamemodes zoals kill confirmed zijn erbij en nieuwe geweer geluiden.
zo klinkt de ak 47 als een m60 met bronchitis
vergelijking:quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe klinkt bronchitis dan?
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef Agiath het volgende:
Lees goede dingen op internet, meer van hetzelfde, maar dat is ook precies wat ik wil na mw2.
Na de tentamens flink spelen bij vrienden, en wellicht zelfs zelf ps3 kopen (zijn nu wat goedkoper).
Dus ga dit topic even volgen....
Multiplayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kutspelallenaal noobs geen ruk aan ga m terugbrengen
Het netwerk is dan wel matig van Playstation, zal daarom ook wel gratis zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.
Eens, gewoon een flinke dosis meer MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef Agiath het volgende:
Lees goede dingen op internet, meer van hetzelfde, maar dat is ook precies wat ik wil na mw2.
Na de tentamens flink spelen bij vrienden, en wellicht zelfs zelf ps3 kopen (zijn nu wat goedkoper).
Dus ga dit topic even volgen....
hihihihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het netwerk is dan wel matig van Playstation, zal daarom ook wel gratis zijn
Al mn vrienden hebben ook ps3 en had er bij mijn ouders vroeger ook eentje, maar die was van me pa. Liggen dus bij mijn pa nog wat spellen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb vorig jaar rond deze tijd ook een PS3 gekocht en nog geen moment spijt gehad.
daarom is het ook een opvolger, er moeten veranderingen in zitten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Eens, gewoon een flinke dosis meer MW2.
Als ze veel veranderingen in een opvolger zou stoppen, kunnen ze net zo goed een hele nieuwe shooter maken met andere naam.
25.000e post... mooi moment om ermee te stoppen: Een trieste mededeling voor heel subforum 49 en omstrekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al mn vrienden hebben ook ps3 en had er bij mijn ouders vroeger ook eentje, maar die was van me pa. Liggen dus bij mijn pa nog wat spellen.
En het is gelijk een mooi multi-media apparaatEn blu-ray speler, dus prima aanschaf, maar komt denk ik volgende week.
edit: 25.000e post_! Ik ga maar weer studeren
Dat doe ik dan ook, op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:39 schreef Speciman. het volgende:
[..]
daarom is het ook een opvolger, er moeten veranderingen in zitten.
Of wil jij nog steeds wolfenstein 3d spelen?
Fanboyquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef Speciman. het volgende:
[ afbeelding ] pop=mw3 worstelaar=bf3
dan kunnen toch gewoon geen opvolger maken als mw2 zooo leuk was en cod4 is leuker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook, op mijn telefoon.
Ik bedoelde meer, als ze erg veel veranderingen in MW3 doen, zodat het er niet meer op lijkt, kunnen zij net zo goed een hele andere shooter maken. Bijna iedereen wil MW3, omdat MW2 gruwelijk is. Dan kunnen ze het moeilijk helemaal veranderen. Anders vind ik het geen waardige opvolger.
Ga lekker EA dvd cases lopen neuken ipv hier te lopen jammeren, banaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef Speciman. het volgende:
[ afbeelding ] pop=mw3 worstelaar=bf3
okquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker EA dvd cases lopen neuken ipv hier te lopen jammeren, banaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanaf daar las ik deze post al niet meer serieus.
1: Dat is waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef Speciman. het volgende:
Kijk ik vindt dat als je een opvolger maakt de volgende dingen moeten veranderen:
1 grafische verbeteringen
2 frisse nieuwe gameplay, het mag lijken op de vorige maar laat het wel afwisselend zijn.
3 inovatie, cod4 was erg goed omdat het een hele [goede] stap was na cod2/3 hierna bleven ze op cod4's succes doorgaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanaf daar las ik deze post al niet meer serieus.
fanboysquote:
als ze een succes veranderen kan er misschien wel een 10 keer zo groot succes voor in de plaats komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
1: Dat is waar
2: Hebben zij in mijn ogen ook gedaan.
3: Waarom een succes veranderen? Ik ben blij dat ze het zo hebben gehouden.
Of een keiharde faal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef Speciman. het volgende:
[..]
als ze een succes veranderen kan er misschien wel een 10 keer zo groot succes voor in de plaats komen
en dan kunnen ze er van leren en vragen wat de mensen er slecht aan vinden en het veranderenquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
ik heb nog wel ff een vraagje kan je in mw3 net als in black ops springen?
Weet niet, niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeik heb vorige delen van battlefield gespeeld en ik houd nou eenmaal niet van campen en achterin gigantische mappen liggen. Ik val echt gewoon in slaap van het langzame battlefield ook al is het grafisch mooier.
Minder campers? Toe even, iedereen ligt achterin de map. En dan het zomaar in voertuigen kunnen stappenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Speciman. het volgende:
[..]
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijk
Na MW3 vind ik het persoonlijk tijd voor inderdaad iets geheel vernieuwends.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
[..]
en dan kunnen ze er van leren en vragen wat de mensen er slecht aan vinden en het veranderen
Je bedoelt dat duiken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Speciman. het volgende:
Grapjasquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Speciman. het volgende:
[..]
campers? in battlefield zijn juist minder campers, tenzij jij snipen campen vindt natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Weet iemand wanneer dat je hem binnen krijgt als je die Power Unlimited deal hebt gepakt? Is 4 weken geleden betaald.
in elk spel zijn ze er maar in bf3 zijn er toch veel minder, ik heb nu zelf ook al een paar uurtjes gespeeld [pc] en ik niet eigelijk bijna tot geen campersquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grapjasik heb nu 18uur bf3 gespeeld ofzo. maar genoeg campers en baserapers en spawmcamers hoor.
De vraag is maar of de PS3, PSN en de meeste provider-servers het aankunnen om grafisch alles een stuk naar boven te trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef Speciman. het volgende:
Als je een opvolger maakt de volgende dingen moeten veranderen:
1 grafische verbeteringen
...
dat klopt wel redelijk maar dat ligt vooral je pc zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
De vraag is maar of de PS3, PSN en de meeste provider-servers het aankunnen om grafisch alles een stuk naar boven te trekken.
Je pc waarop je 4 jaar geleden MW1 kan ook MW2 en Black Ops niet meer aan.
ja man bf3 is vet cool tog gr gr en mw3 dik slecht man xD xD xDquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef randy232 het volgende:
ik probeer nu helemaal niet te flamen of wat dan ook, maar battlefield is zoveeeeel vetter:D
Groeteee
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ja man bf3 is vet cool tog gr gr en mw3 dik slecht man xD xD xD
gr gr
ik zou nog maar even wachten voor de zekerheid, die van cod4,5,6,7 zijn wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Elco.. het volgende:
Skidrow versie is uit op TPB, geen idee of die echt is.
Goede zelfreflectiequote:
Haha vandermar en lindgren lopen effe deze forum onder te trollenquote:
Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha vandermar en lindgren lopen effe deze forum onder te trollen
Ja maar de hardware van je de PS3 en de Xbox is hetzelfde gebleven...bij pc's die up-to-date zijn, zijn de graphics toch wat strakker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Speciman. het volgende:
[..]
dat klopt wel redelijk maar dat ligt vooral je pc zelf.
Niet Fifa vergeten he ook al wordt het moeilijk met MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
JAAAAAAAAAAA, MW3 is binnen, ik ben pleite en verschijn morgen wel weer in de buitenlucht
Beide komen wel aan beurtquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet Fifa vergeten he ook al wordt het moeilijk met MW3
Haha begin je single player of meteen mutliplayer?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide komen wel aan beurtmaar nu even MW3 beuken
Potver, heb ik net mijn nagels geknipt, krijg ik het plastic er niet afgelukkig ligt de nagelknipper hier nog
Multiplayer allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha begin je single player of meteen mutliplayer?!
Wtf! 30 euro!? Het is MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef Speciman. het volgende:
aanbieding bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006749685/index.html
Watjequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik kom in een potje, beste speler 1-21zij hebben pavelow, hind in de lucht dus maar geleaved.
welkom in de wereld van call of dutyquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik kom in een potje, beste speler 1-21zij hebben pavelow, hind in de lucht dus maar geleaved.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef truedestiny het volgende:
Iemand hier die hem bij Bol.com heeft gekocht en wel de codes erbij heeft gekregen??
Wat kom je hier trollen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Speciman. het volgende:
[..]
welkom in de wereld van call of duty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |