BIJ MM??quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef mash_ het volgende:
Die van mij ligt thuis klaarvoor 44 euro
Oki,quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Bij Rotterdam Alexander.
LOLquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef BzP het volgende:
Pas op in de bijlmer
hoorde dat het er daar leip aan toe ging
zal ik doen!~quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat kom je hier trollen?
Je zei dt je het niks vond, nou hoepel maar op naar t BF3 aanbidforum
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.quote:
waaram afwijken van een succesvolle formule?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
[..]
waaram afwijken van een succesvolle formule?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbij
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profielquote:
Ik vind het ook prima ja, singleplayer is erg vetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nu bezig met de SP. Ik snap niet waar al dat commentaar vandaan komt, spel speelt hetzelfde als MW2 en het ziet er even goed/beter uit, loopt hartstikke vloeiend en voelt dus gewoon vertrouwd aan
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Zit niet bij assault toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef leeroy het volgende:
Iemand hun bestelling van bol.com al binnen?
Mijn spel zou gisteren rond 18 uur overgedragen zijn aan de post.
ik heb wel meer op m'n flikker gehad dan een EMP-tje vannachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben vannacht echt wel 20 keer een EMP op mijn flikker gekregen, de net viel het wel mee.
Meer mensen die het opvalt?
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef LDS het volgende:
[..]
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.
Wat vinden jullie van de maps tot nu toe? Dome is op dit moment favoriet, en ik heb het niet zo op Seatown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |