http://uk.ign.com/wikis/call-of-duty-modern-warfare-3/Story of je kijkt hier even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Eerst even eten happen en dan gamen tot ik er bij neerval!
Woo!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallen
call of duty 1?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Tja.. Gears 3 is iets moeilijker dan de meeste games.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Gears 3 een flop noemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Ja dat is een bonus code van Bol.com. Als je pre-orderde dan kreeg je een Call of Duty 1 HD voucher.quote:
Ik snap niet waarom MM Heerlen altijd duurder moet zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef nattermann het volgende:
Net gekocht bij mediamarkt Maastricht, ¤44
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef gniffie het volgende:
Choppers zijn weer 1 salvo en dood
En je wordt echt van overal van 4 en soms zelf 5 of 6 kanten afgeschoten. Wat een kut mapdesign...
quote:
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]![]()
nee, en wat heeft dat ermee te maken
daarom heeft bijna iedere ruimte 4 gangen waardoor je continu geflankt kan worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?
Dan maakt het dus geen bal uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe zijn de graphics eigenlijk?
Ik heb al niet een super scherpe tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |