Ik speelde vroeger altijd shooters op pc, daarna begon ik op de console met MW2 en nu own ik al die kinderen. Iedereen begint ergens. Probeer het!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar ik heb wat filmpjes zitten kijken van de single player en het lijkt mij echt een leuk en vet spel. alleen ik heb totaal geen ervaring met FPS shooters (ben zelf meer een MMORPG of RTS gamer) is het ook een leuke game voor beginners??? alvast bedankt voor evt antwoorden
http://uk.ign.com/wikis/call-of-duty-modern-warfare-3/Story of je kijkt hier even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het verhaal moet je dan wel MW 1 en 2 hebben.
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Eerst even eten happen en dan gamen tot ik er bij neerval!
Woo!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst zometeen nog even uncharted uitspelen, nog 2 episodes, en dan knallen
call of duty 1?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Tja.. Gears 3 is iets moeilijker dan de meeste games.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Gears 3 een flop noemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Ja dat is een bonus code van Bol.com. Als je pre-orderde dan kreeg je een Call of Duty 1 HD voucher.quote:
Ik snap niet waarom MM Heerlen altijd duurder moet zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef nattermann het volgende:
Net gekocht bij mediamarkt Maastricht, ¤44
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef gniffie het volgende:
Choppers zijn weer 1 salvo en dood
En je wordt echt van overal van 4 en soms zelf 5 of 6 kanten afgeschoten. Wat een kut mapdesign...
quote:
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]![]()
nee, en wat heeft dat ermee te maken
daarom heeft bijna iedere ruimte 4 gangen waardoor je continu geflankt kan worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?
Dan maakt het dus geen bal uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe zijn de graphics eigenlijk?
Ik heb al niet een super scherpe tv.
Nachtopening en interviews met personen, die druktequote:
Wat was er op SBS 6?quote:
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nachtopening en interviews met personen, die drukte
Der zijn er wel meer met een gratis xboxquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vinden jullie de chillste wapens?
Ik zit rond de 1kd terwijl ik in MW2 1.47 had, en ik merkte dat t een stuk beter ging met de Mp5k dan de L-scar
Bazen wapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
Team Defender is ook vet, de gewone team deathmatch blijft leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
edit:
Het levelen gaat trouwens wel ziek snel! Ik heb anderhalf uur ofzo gespeeld en zit op 22 geloof ik.
en
Kill Confirmed
Single Player was aardig maar multiplayer ?! Dat was echt om te huilen hoor online; beetje achter een muur zitten heel je omgeving kunnen bekijken; Zelfde guns en totaal geen variatie online , het is gewoon te eentonig. Bovendien weinig maps waardoor je snel uitgekeken raakt dus een flop kan ik het wel noemen... Enige stuk uit single player dat wel lauw was is dat stuk toen dom doodging; beetje triestquote:
Dome is sowieso echt een toffe map!quote:
Eerste wat ik ga doen denk ik als mijn tentamens klaar zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben begonnen met de campaign mode, godverdomme man. Netals Black Ops één en al eye candy
.
Ingamequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die 4 uur dubbele exp bonus : is dat real time of in game time?
Hier hetzelfde verhaal. Zondag de "verzonden" mail gekregen. Jij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef NrSiX het volgende:
Wat een kutzooi, bij zavvi.nl besteld en deze zou vandaag afgeleverd moeten worden.. maar niets dus :s Nog maar een dagje wachten. Leuke vermelding dus, op release datum in huis maar niet heus!
Maar wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een heerlijke singleplayer zeg durf zeker wel te stelen de beste COD singleplayer die ik ooit gespeeld hebbazenspel kan niet anders typen
saaiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi dat theater mode nu ook killcams heeft!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef CyberJesus het volgende:
Wat een ballen spel, echt slecht gewoon...
Ah ja, daar heb ik ook last van. Vaak ik kill, daarna gelijk dood. En af en toe ik dood zonder een kill. MW2 had grote maps, maar nu kom je snel iemand tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het lukt me echt niet om een positieve Kd te halen.
Gelijk spelen lukt soms nog net, maar elke keer als ik uberhaupt eens een kill maak dan is er iemand die me van op zij dood schiet (en dan bedoel ik ook direct, niet eens 3 seconden later ofzo).
Terwijl ik in blops en MW2 vorige week na maanden niet gespeeld te hebben gewoon weer dikke k/d's behaalde
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Ik speel het ook meer voor het verhaal dan de uitdaging.
Bij mij duurde het niet zo lang, woensdag verzonden (BF3) en had hem zaterdag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Zavvi moet je niet doen als je op release wil spelen. Ik heb daar bf drie besteld maar die heb ik nog steeds niet gehad. Die gaat dus of terug of ik verkoop hem door maar daar bestellen doe ik niet meer. Lang leve keysites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |