Team Defender is ook vet, de gewone team deathmatch blijft leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
edit:
Het levelen gaat trouwens wel ziek snel! Ik heb anderhalf uur ofzo gespeeld en zit op 22 geloof ik.
en
Kill Confirmed
Single Player was aardig maar multiplayer ?! Dat was echt om te huilen hoor online; beetje achter een muur zitten heel je omgeving kunnen bekijken; Zelfde guns en totaal geen variatie online , het is gewoon te eentonig. Bovendien weinig maps waardoor je snel uitgekeken raakt dus een flop kan ik het wel noemen... Enige stuk uit single player dat wel lauw was is dat stuk toen dom doodging; beetje triestquote:
Dome is sowieso echt een toffe map!quote:
Eerste wat ik ga doen denk ik als mijn tentamens klaar zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben begonnen met de campaign mode, godverdomme man. Netals Black Ops één en al eye candy
.
Ingamequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die 4 uur dubbele exp bonus : is dat real time of in game time?
Hier hetzelfde verhaal. Zondag de "verzonden" mail gekregen. Jij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef NrSiX het volgende:
Wat een kutzooi, bij zavvi.nl besteld en deze zou vandaag afgeleverd moeten worden.. maar niets dus :s Nog maar een dagje wachten. Leuke vermelding dus, op release datum in huis maar niet heus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |