quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat MW3 me bezig houdt net als de vorige editie want Gears of War 3 was echt een flop...
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef gniffie het volgende:
Choppers zijn weer 1 salvo en dood
En je wordt echt van overal van 4 en soms zelf 5 of 6 kanten afgeschoten. Wat een kut mapdesign...
quote:
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]![]()
nee, en wat heeft dat ermee te maken
daarom heeft bijna iedere ruimte 4 gangen waardoor je continu geflankt kan worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat je als een kip zonder kop de maps door rent?
Dan maakt het dus geen bal uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe zijn de graphics eigenlijk?
Ik heb al niet een super scherpe tv.
Nachtopening en interviews met personen, die druktequote:
Wat was er op SBS 6?quote:
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nachtopening en interviews met personen, die drukte
Der zijn er wel meer met een gratis xboxquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat was hart van Nederland zeker? Je had net Shownieuws moeten zien. Afrojack, Frans Bauer, Sterretje, Di-Rect. Ze kwamen allemaal voor een gratis Xbox met MW3
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vinden jullie de chillste wapens?
Ik zit rond de 1kd terwijl ik in MW2 1.47 had, en ik merkte dat t een stuk beter ging met de Mp5k dan de L-scar
Bazen wapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar met de UMP45 gespeeld.. wat een beest is dat wapen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |