Maar wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een heerlijke singleplayer zeg durf zeker wel te stelen de beste COD singleplayer die ik ooit gespeeld hebbazenspel kan niet anders typen
saaiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi dat theater mode nu ook killcams heeft!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef CyberJesus het volgende:
Wat een ballen spel, echt slecht gewoon...
Ah ja, daar heb ik ook last van. Vaak ik kill, daarna gelijk dood. En af en toe ik dood zonder een kill. MW2 had grote maps, maar nu kom je snel iemand tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het lukt me echt niet om een positieve Kd te halen.
Gelijk spelen lukt soms nog net, maar elke keer als ik uberhaupt eens een kill maak dan is er iemand die me van op zij dood schiet (en dan bedoel ik ook direct, niet eens 3 seconden later ofzo).
Terwijl ik in blops en MW2 vorige week na maanden niet gespeeld te hebben gewoon weer dikke k/d's behaalde
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Ik speel het ook meer voor het verhaal dan de uitdaging.
Bij mij duurde het niet zo lang, woensdag verzonden (BF3) en had hem zaterdag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Zavvi moet je niet doen als je op release wil spelen. Ik heb daar bf drie besteld maar die heb ik nog steeds niet gehad. Die gaat dus of terug of ik verkoop hem door maar daar bestellen doe ik niet meer. Lang leve keysites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |